Bagster tankcovers op L2-4

...
Plaats reactie
Patrick1965

Bagster tankcovers op L2-4

Bericht door Patrick1965 »

Ik heb mij een Bagster tankhoes aangeschaft, in eerste instantie ter bescherming van de tank, ten tweede om daar een tanktas van Bagster aan te koppelen.
Toch heb ik een paar vragen waar ik mee zit :?:
- Op het "oude" model V-strom kun je de riembevestigingen van de hoes mooi uit het zicht wegwerken onder de kappen.
Dit kan niet op de L2-4 ?? Of doe ik iets verkeerd?? Het gaat mij om de riempjes aan de zijkanten.

- Hoe zit dat met vocht (regen, condens) dat onder de hoes komt? Kan dat kwaad? Of is de hoes "ademend" of zoiets?
Om de hoes nou telkens helemaal los te maken, lijkt niet helemaal de bedoeling gezien de wijze van bevestiging...

Wie kan mij helpen met deze vragen :shock:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Bagster tankcovers op L2-4

Bericht door Iron Horse »

Ik heb 1 keer een Bagster tankhoes op een andere motor gehad die inclusief dat ding kocht. Smaken verschillen, maar dat is dus het eerste dat ik er vanaf gemieterd heb en heb verkocht. Met de bevestiging op de Strom kan ik je dus niet helpen. Maar bij mij zat er tussen de Bagster en de tank op alle plaatsen een plasticfolie tussen de hoes en de tank. Ik weet niet of die er standaard bijzit of dat die zelf gemaakt was. Of vocht een probleem vormt? Het lijkt me niet anders zou zo'n ding niet erg functioneel zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie