Welke paddockstand?
Welke paddockstand?
Ik ben nu een kleine 2 weken van mijn DL1000 aan het genieten maar loop ondertussen toch tegen een ongemak aan waar meer moderne motoren last van hebben. Aangezien ik voorheen cardanfietsen had en (soms) een riemaandrijving, en dan ook nog vrijwel altijd met een middenbok, heb ik nog nooit een paddockstand nodig gehad. Ik weet er dan ook nagenoeg niets van af.
Het lijkt me dat zo'n ding, bij een V-strom zonder middenbok, onmisbaar is. Je kunt anders niet eens fatsoenlijk je ketting smeren of je olie peilen. Voor het smeren van de ketting moet ik er onhandig onder kruipen vanwege de schuine stand en natuurlijk telkens een stukje vooruit duwen. Tenminste, tot ik een smeersysteem heb.
Enfin, de vraag is welke paddockstand goed op een DL1000 past (met of zonder bobbins). Liefst ook nog een beetje betaalbaar Andere eis is dat ik hem in mijn eentje erop moet kunnen zetten. Ik verwacht niet dat mijn vrouw (1.56m) een handje toe kan steken.
Het lijkt me dat zo'n ding, bij een V-strom zonder middenbok, onmisbaar is. Je kunt anders niet eens fatsoenlijk je ketting smeren of je olie peilen. Voor het smeren van de ketting moet ik er onhandig onder kruipen vanwege de schuine stand en natuurlijk telkens een stukje vooruit duwen. Tenminste, tot ik een smeersysteem heb.
Enfin, de vraag is welke paddockstand goed op een DL1000 past (met of zonder bobbins). Liefst ook nog een beetje betaalbaar Andere eis is dat ik hem in mijn eentje erop moet kunnen zetten. Ik verwacht niet dat mijn vrouw (1.56m) een handje toe kan steken.
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7554
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Re: Welke paddockstand?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kSmua3HRwZA[/youtube]
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Re: Welke paddockstand?
Bedankt Rob, ik zal er eens op googlen. Dit is dus een, door het V-strom forum, gecertifideerde paddockstand
P.S. 4bikersandbikes is hier bijna om de hoek.
P.S. 4bikersandbikes is hier bijna om de hoek.
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7554
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Re: Welke paddockstand?
Dat wil ik niet beweren, maar dit is een van de weinige waarbij je in je eentje een motor vanaf de jiffy erop kunt zetten.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Welke paddockstand?
Ik heb de paddockstandaard die op deze lijkt (bij motor gekregen dus weet t merk niet)
http://www.powerplustools.nl/paddocksta ... 5-cm.html#
Hiermee krijg ik de v-strom zelfstandig van de grond (wel voorzichtig zijn).
In de garage gebruik ik deze inrijklem. Dit scheelt ruimte omdat hij dan rechtop staat.
http://www.powerplustools.nl/motor/inri ... 2009.html#
Dan is t liften met n paddock wel heel erg makkelijk. Ook makkelijk bij t wassen buiten. Gewoon inrijden en je kunt overal netjes bij.
Nee, geen aandelen bij dit bedrijf maar daar vond ik de juiste plaatjes toevallig.
Tapatalk via mijn iPad
http://www.powerplustools.nl/paddocksta ... 5-cm.html#
Hiermee krijg ik de v-strom zelfstandig van de grond (wel voorzichtig zijn).
In de garage gebruik ik deze inrijklem. Dit scheelt ruimte omdat hij dan rechtop staat.
http://www.powerplustools.nl/motor/inri ... 2009.html#
Dan is t liften met n paddock wel heel erg makkelijk. Ook makkelijk bij t wassen buiten. Gewoon inrijden en je kunt overal netjes bij.
Nee, geen aandelen bij dit bedrijf maar daar vond ik de juiste plaatjes toevallig.
Tapatalk via mijn iPad
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- Jon
- Berichten: 426
- Lid geworden op: di 05-07-2011, 21:51
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 A L4 zwart adventure
- Woonplaats: kessel (Belgie)
Re: Welke paddockstand?
waarom niet gewoon een middenbok plaatsen, is simpel en deze blijft er vast onderhangen kan je zeker 2dehands vinden
als je nieuw te duur moest vinden
http://www.motorcorner.nl/middenbok-suz ... 27193.html
http://www.motorcorner.nl/middenbok-suz ... 27198.html
grt.
als je nieuw te duur moest vinden
http://www.motorcorner.nl/middenbok-suz ... 27193.html
http://www.motorcorner.nl/middenbok-suz ... 27198.html
grt.
Re: Welke paddockstand?
Als je op vakantie bent, is een middenbok wel handig. Misschien toch eens overwegen? Of een Osco, Scottoiler of ander kettingsmeersysteem?
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Welke paddockstand?
Met bovenstaande paddock stand ben je voor nog geen € 50 klaar.
Zou je daar de inrijklem bij doen kom je op zo'n € 110.
Ik vraag me af of je daar een middenbok voor hebt.
TS wil m gebruiken voor ketting en onderhoud.
Met middenbok wordt grondspeling in bocht wel kleiner. Geeft niet mee zoals stepjes.
Tapatalk via mijn iPad
Zou je daar de inrijklem bij doen kom je op zo'n € 110.
Ik vraag me af of je daar een middenbok voor hebt.
TS wil m gebruiken voor ketting en onderhoud.
Met middenbok wordt grondspeling in bocht wel kleiner. Geeft niet mee zoals stepjes.
Tapatalk via mijn iPad
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Re: Welke paddockstand?
Klopt, is 50 euro meer.
Als je je fiets 5 jaar houdt, is het 10 euro per jaar. Voor hte comfort om overal je ketting te kunnen smeren. Of je fiets stabieler te plaatsen.
En waarschijnlijk is 'ie met middenbok ook een klein beetje meer waar bij doorverkoop.
Het nieuwe type SW Motech middenbok is ook iets grondspelingsvriendelijker. (zie link hierboven) Maar als maximale grondspeling een argument is, dan moet je er natuurlijk geen plaatsen.
Los daarvan, mijn paddockstands komen van de Makro. Gaan qua breedte net. Net is uiteindelijk genoeg. Zet de fiets wel liever op middenbok dan op paddockstand. Of eerst op middenbok, en dan op paddockstand, indien nodig.
Als je je fiets 5 jaar houdt, is het 10 euro per jaar. Voor hte comfort om overal je ketting te kunnen smeren. Of je fiets stabieler te plaatsen.
En waarschijnlijk is 'ie met middenbok ook een klein beetje meer waar bij doorverkoop.
Het nieuwe type SW Motech middenbok is ook iets grondspelingsvriendelijker. (zie link hierboven) Maar als maximale grondspeling een argument is, dan moet je er natuurlijk geen plaatsen.
Los daarvan, mijn paddockstands komen van de Makro. Gaan qua breedte net. Net is uiteindelijk genoeg. Zet de fiets wel liever op middenbok dan op paddockstand. Of eerst op middenbok, en dan op paddockstand, indien nodig.
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Welke paddockstand?
Het is mij idd niet om t geld te doen.Leville schreef:Klopt, is 50 euro meer. Als je je fiets 5 jaar houdt, is het 10 euro per jaar. Voor hte comfort om overal je ketting te kunnen smeren. Of je fiets stabieler te plaatsen.
Mijn ketting kan ik overal smeren met m'n OSCO (zelfs onder t rijden probeer dat maar eens met een paddock, hahaha)
Ik zie t stabielere tov gewone standaard niet echt. Op zachtere ondergrond loop je volgens mij tegen dezelfde problemen aan. Moet je je voorstellen dat 1 contactpunt met de grond iets sneller wegzakt. Om maar niet te spreker over een scheve ondergrond. Let op dit zijn aannames, ik heb geen middenbok en ben zeer te spreken over mijn gewone standaard met osco onder rij omstandigheden en voor de opslag en onderhoud m'n inrijklem en evt paddock. Het is wat je gewend bent en alle opties zijn perfect.
Tapatalk via mijn iPad
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
-
- DL650 berijder
- Berichten: 649
- Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
- Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
- Woonplaats: Houthalen
Re: Welke paddockstand?
Een middenbok ga je alleszins niet kunnen gebruiken op je volgende motor en de rest dus wel.
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Re: Welke paddockstand?
Nou, heel veel tips! Ik ga er mee aan de gang.
Even om terug te komen op de vraag: waarom geen middenbok? Dat is simpel; die dingen zijn duur en ik wil nog wat geld overhouden voor een smeersysteem. Mocht ik er tweedehands aan kunnen komen dan wil ik het nog wel overwegen maar een paddock stand is veel goedkoper en voldoet ook gewoon, als ik tenminste de motor er alleen op krijg. En ja, eventueel ook nog geschikt voor een volgende motor.
Even om terug te komen op de vraag: waarom geen middenbok? Dat is simpel; die dingen zijn duur en ik wil nog wat geld overhouden voor een smeersysteem. Mocht ik er tweedehands aan kunnen komen dan wil ik het nog wel overwegen maar een paddock stand is veel goedkoper en voldoet ook gewoon, als ik tenminste de motor er alleen op krijg. En ja, eventueel ook nog geschikt voor een volgende motor.
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Welke paddockstand?
Dat zeg ik: OSCO, inrijklem en paddock.
Tapatalk via mijn iPhone
Tapatalk via mijn iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
-
- Berichten: 295
- Lid geworden op: di 29-06-2010, 00:43
- Mijn motor is een: V-strom DL650
Re: Welke paddockstand?
Als je op een harde en redelijk vlakke ondergrond je motor in je eentje op de paddock wilt zetten, dan lukt dit wel.
Maar de eerste keren zou ik beslist iemand erbij halen om de motor vast te houden.
Oefening baart kunst, maar wees niet te overmoedig voordat de motor op zijn oor ligt.
En als er niemand is om te helpen inderdaad zoals hiervoor wordt gezegd, een inrijklem erbij gebruiken.
Maar de eerste keren zou ik beslist iemand erbij halen om de motor vast te houden.
Oefening baart kunst, maar wees niet te overmoedig voordat de motor op zijn oor ligt.
En als er niemand is om te helpen inderdaad zoals hiervoor wordt gezegd, een inrijklem erbij gebruiken.
V-Strom Bj.2010
Re: Welke paddockstand?
Wat een toestanden..
Ik gebruik een potkrikje (ooit E10 uit grabbelbak), rechts achter onder de vork, pompen, smeren, zakken, klaar.
Combineer ik soms met bandenspanning meten / velg schoonmaken.
En onderweg? Tja, dan moet ik de motor ~ 4 keer een stukje vooruit rijden en dan spuiten.
Niet tobben,
Ik gebruik een potkrikje (ooit E10 uit grabbelbak), rechts achter onder de vork, pompen, smeren, zakken, klaar.
Combineer ik soms met bandenspanning meten / velg schoonmaken.
En onderweg? Tja, dan moet ik de motor ~ 4 keer een stukje vooruit rijden en dan spuiten.
Niet tobben,
Re: Welke paddockstand?
Als je die krik aan de rechterzijde zet (dat moet natuurlijk omdat de jiffy links zit ) dan gaat de motor nog veel sterker naar links overhellen. Het is dan m.i. nog lastiger om bij de ketting te komen, of ga je door het wiel de ketting smeren?
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7554
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Re: Welke paddockstand?
Ik weet niet hoe jij je ketting smeert, maar als je dat aan de binnenkant van het onderdoor lopende deel doet dan lijkt me niet dat dit zo moeilijk is ook al staat hij wat schuin of nog een beetje schuiner. Spuitbus (eventueel met het slangetje) net boven de ketting, draaien en spuiten, klaar. Maar een OSCO verlost je helemaal van dat probleem, ideaal.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Re: Welke paddockstand?
Natuurlijk smeer ik daar de ketting. Probleem is alleen dat, zelfs als je er op je knietjes naast zit, het zicht op de ketting precies geblokkeerd wordt door de achterbrug. Je moet dus echt onder de brug door kijken om te zien wat je doet. Misschien dat mijn Stom wat schuiner staat dan andere....
In ieder geval is het ook met mijn wat minder bruikbare rechterarm lastig te doen.
Zeker weten dat een Osco, Scott- of Pro-oiler daarvoor de oplossing is. Moet alleen nog even mijn prioriteiten bepalen.
In ieder geval is het ook met mijn wat minder bruikbare rechterarm lastig te doen.
Zeker weten dat een Osco, Scott- of Pro-oiler daarvoor de oplossing is. Moet alleen nog even mijn prioriteiten bepalen.
Re: Welke paddockstand?
Eindelijk zitten de bobbins erop en staat een paddockstand in de garage. Omdat er nogal veel twijfel was welke paddockstand zou passen (brede achterbrug) heb ik dat door de dealer uit laten zoeken. Kan hij hem terug nemen als het niet past
Enfin, de Bike-lift pro is er maar het, op de stand van de motor zetten, lukt niet in mijn eentje. Vrouwtje erbij gehaald (ze is 1.56m) om de motor overeind te houden maar helemaal rechtop durft ze niet. Dan maar zelf de motor overeind houden en mijn echtgenote gevraagd om de paddockstand eronder te schuiven. Helaas, dat lukt ook al niet. Te weinig kracht om het ding naar beneden te duwen.
Daar zit ik nu met een mooie (vrij prijzige) paddockstand en, iedere keer als ik hem wil gebruiken, moet ik mijn broer bellen. Kan hij even 20km (v.v.) rijden. Grr.....kan ik ook nog een inrijklem kopen.
Enfin, de Bike-lift pro is er maar het, op de stand van de motor zetten, lukt niet in mijn eentje. Vrouwtje erbij gehaald (ze is 1.56m) om de motor overeind te houden maar helemaal rechtop durft ze niet. Dan maar zelf de motor overeind houden en mijn echtgenote gevraagd om de paddockstand eronder te schuiven. Helaas, dat lukt ook al niet. Te weinig kracht om het ding naar beneden te duwen.
Daar zit ik nu met een mooie (vrij prijzige) paddockstand en, iedere keer als ik hem wil gebruiken, moet ik mijn broer bellen. Kan hij even 20km (v.v.) rijden. Grr.....kan ik ook nog een inrijklem kopen.
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7554
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Re: Welke paddockstand?
Maak aan de achterzijde waar je hem naar beneden drukt een hefboom en je vrouw krijgt hem met gemak opgedrukt. K x A = M, oftewel kracht maal arm(lengte) is het moment. Maak je die "arm" in dit geval 2 keer zo groot dan hoeft ze nog maar de helft van de kracht te zetten. Monteer een T-stuk (bijvoorbeeld gasfitters materiaal) op het eind waar je tijdelijk een stang/buis in kunt steken of schroeven en wanneer de motor staat kun je die stang er weer uithalen. Dit zul je zelf moeten (laten) fabriceren. Tenminste als je deze wilt blijven gebruiken. 1 meter pijp is waarschijnlijk voldoende.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
-
- Berichten: 295
- Lid geworden op: di 29-06-2010, 00:43
- Mijn motor is een: V-strom DL650
Re: Welke paddockstand?
Ik heb ook de bikelift met bobbins, en na een paar keer met ondersteuning doe ik het nu in mijn eentje.
Maar ik moet zeggen helemaal prettig voelt dat niet.
Maar wat IronHorse zegt is een goeie, een pijp erop lassen oid. en je vrouw doet het met een pink.
Of je drukt die verlenging met 1 voet naar beneden terwijl je je motor rechtop houd aan de bagage drager.
Maar ik moet zeggen helemaal prettig voelt dat niet.
Maar wat IronHorse zegt is een goeie, een pijp erop lassen oid. en je vrouw doet het met een pink.
Of je drukt die verlenging met 1 voet naar beneden terwijl je je motor rechtop houd aan de bagage drager.
V-Strom Bj.2010
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Welke paddockstand?
Vwb die laatste optie heb je volgens mij echt geen verlenging nodig. Kracht vanuit de benen is veel groter dan met de armen. Moet ook gewoon kunnen met de normale beugel / stand. Probeer t eens.
Tapatalk via mijn iPhone
Tapatalk via mijn iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Welke paddockstand?
Ik heb dat vanaf het begin altijd alleen gedaan (mannetje van 65 kg).
Motor op de jiffy, stuur rechtuit, paddockstand om het achterwiel met aan 1 kant in de steun, voet op de beugel, dan de motor langzaam rechtop duwen met handen en voet en hij loopt zo op de stand.
Wel even in de gaten houden of het steuntje aan de andere kant ook goed op de stand komt.
Echt, het lijkt enger dan het is.
Motor op de jiffy, stuur rechtuit, paddockstand om het achterwiel met aan 1 kant in de steun, voet op de beugel, dan de motor langzaam rechtop duwen met handen en voet en hij loopt zo op de stand.
Wel even in de gaten houden of het steuntje aan de andere kant ook goed op de stand komt.
Echt, het lijkt enger dan het is.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
-
- DL650 berijder
- Berichten: 649
- Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
- Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
- Woonplaats: Houthalen
Re: Welke paddockstand?
Doe dat ook altijd alleen,zet wel een blokje onder de jiffy zodat de motor al nagenoeg recht staat en dan simpel de paddockstand bedienen met de hand.Ik neem wel altijd de topkoffer af dan kan je de motor beter vastnemen en begeleiden.
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
- Berichten: 257
- Lid geworden op: di 27-03-2012, 10:36
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2
- Woonplaats: Bolsward
Re: Welke paddockstand?
Ik gebruik een rollenbankje van powerplus tools uit Heerenveen, 27,50 euro, om mijn ketting te smeren. Bevalt uitstekend.
Productcode PP-T 0415.
Aluminium rollenbank waarop u het voor- of - achterwiel van uw motorfiets kunt plaatsen om deze daarna te reinigen of om de ketting te smeren.
Afmetingen; 30 x 23 x 4 cm.
Diameter gelagerde rollen: 32 mm en lengte van de rollen: 190 mm.
Groeten, Piet
Productcode PP-T 0415.
Aluminium rollenbank waarop u het voor- of - achterwiel van uw motorfiets kunt plaatsen om deze daarna te reinigen of om de ketting te smeren.
Afmetingen; 30 x 23 x 4 cm.
Diameter gelagerde rollen: 32 mm en lengte van de rollen: 190 mm.
Groeten, Piet
On the road again.............