Te duur of niet?

alles over bescherming bij vallen en of steenslag e.d.
Plaats reactie
Fred

Te duur of niet?

Bericht door Fred »

Een verkoper uit Duitsland biedt me een prive verkoop (ebay) van een valbaar aan voor de som van 90 euro incl. verzendingskosten. Kent iemand deze valbaar en is het te duur of zal ik hem kopen?
Voor foto's zie de link naar Ebay.
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... :ON:BENL:2" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Fred op vr 24-06-2005, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik ken hem niet. Mijn Motech uitvoering komt momenteel bij Louis op 147,50 en dat is exclusief verzendkosten. Ik denk dat het niet echt particuliere verkoop is omdat hij nog andere type valbeugels aanbiedt. Als het 90 Euro voor een nieuwe betreft lijkt het me niet extreem duur.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Bericht door Fred »

Iron Horse schreef:Ik ken hem niet. Mijn Motech uitvoering komt momenteel bij Louis op 147,50 en dat is exclusief verzendkosten. Ik denk dat het niet echt particuliere verkoop is omdat hij nog andere type valbeugels aanbiedt. Als het 90 Euro voor een nieuwe betreft lijkt het me niet extreem duur.
Met privé verkoop bedoel ik, een verkoop buiten ebay ...dus rechtstreeks tussen verkoper en koper zonder dat ebay daar iets van weet.
Fred

Bericht door Fred »

Zoveel antwoorden had ik niet verwacht, jullie zijn toch niet allemaal aan het bieden op ebay zekers?
Goudse
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 20-07-2014, 12:47

valbeugels en div

Bericht door Goudse »

ik lees veel over het bestellen in duitsland van onderdelen valbeugels en div.
nu vond ik op het internet motozoom.nl misschien is dit een adres voor ons ze leveren ook onderdelen van het merk sw-motech.
bijvoorbeeld valbeugel dl 650 129.50 euro/ middenbok dl 650 149.95 euro
en nog veel meer zie site.
ik weet niet maar misschien is het wat.
goudse
Willystrom

Bericht door Willystrom »

http://www.vstrom.nl/forum/viewtopic.ph ... 4&start=15" onclick="window.open(this.href);return false; scheelt 30.00 euri.heb ze zelf ook . :wink:
Goudse
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 20-07-2014, 12:47

valbeugels en div

Bericht door Goudse »

beste will die beugels zijn toch voor een 1000 en die passen toch niet op een 650.
goudse.
Willystrom

Bericht door Willystrom »

http://www.romatech.de/shop/suzuki/5022 ... a19513.php" onclick="window.open(this.href);return false; en ze passen perfect. :lol:
Willystrom

Bericht door Willystrom »

Afbeelding Dubbelklik op de foto en ????.......het bewijs :mrgreen:
V-Strom Jopie

Bericht door V-Strom Jopie »

Willystrom,

Dat ziet er gelikt uit !!!

Heb ze ook besteld...

Greetz Johan
Goudse
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 20-07-2014, 12:47

beugels

Bericht door Goudse »

ziet er mooi uit past dus netjes of heb je nog het een en ander aan moeten passen?

goudse
Willystrom

Bericht door Willystrom »

Nee hoor ,hij past perfect.Alleen bij de olie koeler was het een beetje tricky.Het bijgeleverde stripje komt een klein beetje in de verdrukking te zitten maar is goed te doen.In eerste instantie waren er wel te weinig bouten en moeren bijgeleverd.Meteen gemaild en binnen 5 dgn kreeg ik een nieuw zakje opgestuurd met genoeg bouten en moeren.Klasse service. :worship:
Plaats reactie