Foto van DL 650.
Hoi LYNX,LYNX schreef:ziet er echt mooi uit
is dit betrouwbaar om te bestellen denk je ??
Leo staat op hun site.FastLoe schreef:Ziet er goed uit, iemand ook een idee bij welke valbeugels dit ding allemaal past?
Zie foto's eerste bericht, hierboven!Dusomos schreef: wie heeft er fotos van de genoemde carter beschermer.
Waar zitten dan precies de zwakke pleken van dit pannetje?Mandy schreef:Let wel op, deze zijn niet echt bestand tegen zwaar off road rijden
Mandy schreef:
Hoi Dusomos,
hoop dat je hier wat aan hebt. Let wel op, deze zijn niet echt bestand tegen zwaar off road rijden, de originele van suzuki wel.
Zelf vind ik deze wel veel mooier. Maar smaken verschillen.
v-jim schreef:de hele v-strom is niet geschikt voor zwaar offroadgebruik.........dus whats the problem?
heb hem zelf ook besteld.......keurig binnen 10 dagen afgeleverd.
De montagehandleiding staat op de website:captaincaveman schreef:heb de skid plate van motoagora voor mijn strom 1000 ontvangen. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze kan monteren? Er zit een beugel aan de voorkant. Moet deze aan de oliekoeler bevestigd worden? En aan de zijkant zit een kleine beugel, waar moet ik die aan bevestigen? Help!!
Eventueel met foto's zou mooi zijn, maar een goede beschrijving hoe ik het kan bevestigen zou ook mooi zijn, want er zit absoluut geen beschrijving bij.
Alvast bedankt, mede-strommers
volgens mij heb jij zelf niet ff deze handleiding eerst gechecktRhino VStrom schreef:De montagehandleiding staat op de website:captaincaveman schreef:heb de skid plate van motoagora voor mijn strom 1000 ontvangen. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze kan monteren? Er zit een beugel aan de voorkant. Moet deze aan de oliekoeler bevestigd worden? En aan de zijkant zit een kleine beugel, waar moet ik die aan bevestigen? Help!!
Eventueel met foto's zou mooi zijn, maar een goede beschrijving hoe ik het kan bevestigen zou ook mooi zijn, want er zit absoluut geen beschrijving bij.
Alvast bedankt, mede-strommers
http://www.motoagora.com/podia_dl_1000_instructions.pdf
twas azoiets zekerstFastLoe schreef:Kreeg net een meeltje dat dat ding verscheept was, kan even duren voordat hij hier is maar zo gauw hij er onder hangt zal ik dat fftjes melden.
MotoAgora schijnt er ook graag foto's van te willen hebben dus dat kan dan gelijk in één moeite door
Yep.....en ik dacht meteen, d'r moet op één of andere manier toch reclame te maken zijn voor 't forum.LYNX schreef:twas azoiets zekerst
goed idee...met fotobewerkingsprog. is da toch goed te doen peins ikFastLoe schreef:Yep.....en ik dacht meteen, d'r moet op één of andere manier toch reclame te maken zijn voor 't forum.LYNX schreef:twas azoiets zekerst
Soort vanne watermerk in de plaatjes met Vstrom.nl of zoiets
Sterk vermoeden dat uw montage juist is, zou er niet van verschieten dat het een ontwerpfout iscaptaincaveman schreef:tja, ik heb het idee dat de gridplate aan de ene kant meer van het motorblok zit dan aan de andere kant. Maar zal wel aan mij liggen, maar op een andere maniet krijg ik het niet bevestigd. Daarom, Fastloe, ik hou me aan bevolen om jou foto's te krijgen, zowel van de linkerkant als van de rechterkant. Als jij het wel anders en dus beter gemonteerd krijgt, zou ik graag willen weten hoe jij het gedaan hebt, zodat ik het bij mijn strom kan corrigeren. En Motoagora is echt goed, netjes etc. Ze gaven aan dat ze met de montageinstructie van de gridplate voor de strom 10000 bezig zijn en zodra de instructie met foto's gereed zijn, zetten ze die op hun site. Ze erkende dat de instructie tekort schiet en dat die voor strom 650 beter is.
Dus, ik wacht af tot jij het gemonteerd hebt.