Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

alles over bescherming bij vallen en of steenslag e.d.
Dennisdee
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 03-06-2007, 20:27
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K6.
Woonplaats: Gent, B.

Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Dennisdee »

Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Sparkle Black Peter »

Je bent me nét voor Dennis. Maakte zojuist m'n mail open met daarin een bericht van Motoagora. Hij kost €175,= komt nog wel € 35,= aan verzendkosten.

Wel mooi 8)
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Dennisdee
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 03-06-2007, 20:27
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K6.
Woonplaats: Gent, B.

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Dennisdee »

Hey Rhino,

Ja, is wel een mooie prijs, ik heb anderhalf jaar geleden 249 € betaald voor de DL 650 versie dacht ik me te herinneren.
Ben er wel heel tevreden van!!
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

ziet er echt mooi uit
is dit betrouwbaar om te bestellen denk je ??
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Sparkle Black Peter »

LYNX schreef:ziet er echt mooi uit
is dit betrouwbaar om te bestellen denk je ??
Hoi LYNX,

Heb er de Extenda Fenda besteld en werd binnen 6 dagen keurig afgeleverd. M.a.w. Ik heb er goede ervaringen mee.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

Ziet er goed uit, iemand ook een idee bij welke valbeugels dit ding allemaal past?
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Sparkle Black Peter »

FastLoe schreef:Ziet er goed uit, iemand ook een idee bij welke valbeugels dit ding allemaal past?
Leo staat op hun site.

Installation Instructions
Due to our new design, you do NOT need crash-bars to install this skid-plate. It is compatible with all types of crash-bars and center-stands. All needed hardware is included and the installation is very easy
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

Lijkt dus een heel prettig en montagevriendelijk ding te zijn. De moeite waard om eronder te hangen. Zal ook eens even gaan bestellen dan
Dusomos

Foto's Motoagora Belly Pan

Bericht door Dusomos »

Beste forum leden,

wie heeft er fotos van de genoemde carter beschermer.
En dan bedoel ik niet die van de site of andere marketingtechnisch verantwoorde foto's maar gewoon van eigenaren welke deze gemonteerd hebben.
Ik ben namelijk erg aan het twijfelen tussen deze of de orginele Suzuki.

Iemand naats foto's ook nog advies?

gr Marc
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Foto's Motoagora Belly Pan

Bericht door Frank »

Dusomos schreef: wie heeft er fotos van de genoemde carter beschermer.
Zie foto's eerste bericht, hierboven!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Mandy

Re: Foto's Motoagora Belly Pan

Bericht door Mandy »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoi Dusomos,
hoop dat je hier wat aan hebt. Let wel op, deze zijn niet echt bestand tegen zwaar off road rijden, de originele van suzuki wel.
Zelf vind ik deze wel veel mooier. Maar smaken verschillen.
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

Mandy schreef:Let wel op, deze zijn niet echt bestand tegen zwaar off road rijden
Waar zitten dan precies de zwakke pleken van dit pannetje?
Mandy

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Mandy »

Op de site van MotoAgora:

The main part consists of an aluminum plate while the side covers are made from high-quality non-flammable polycarbonate plastic. It is designed to protect the lower parts of the motorcycle, especially the oil filter and cooler from curbs, stones and other road debris. This skid-plate is designed to provide critical protection while at the same time remaining lightweight and elegant. It is also designed to provide sufficient air flow to the oil cooler and only affect ground clearance to a minimum degree. You do not need to remove it to change the oil. It is NOT designed for off-road use or lifting the motorcycle.

Hierboven staat het duidelijk beschreven, maar zelf vind ik de carterplaat wel erg sterk, weet niet wat de zwakke plekken zijn.
Mandy

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Mandy »

Even nog een stukje erbij, het bericht hierboven geldt voor de versie Dl650. Sinds kort is er dus een versie voor de DL1000, hier wordt niets gezegd over of deze versie wel of niet geschikt is voor off-road. Maar na de foto`s op de site bekeken te hebben, lijken de materialen exact hetzelfde. Denk dat deze dus ook niet echt geschikt zijn voor het off-raod gebeuren.
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

Omdat de "concurenten" niet expliciet aangeven dat hun carter beschermers niet geschikt zijn voor off-road gebruik, betekent niet dat die dan wel geschikt zouden zijn.

Ik denk dat de "andere" beschermers ook vanuit cosmetisch standpunt ontworpen zijn en niet zozeer om de brommer te beschermen bij Endurance toepassingen. Dan moet je al snel denken aan 4mm gehard alluminium of staal, liefst RVS.

Vanuit cosmetisch standpunt vindt ik deze toch wel heel erg geslaagd en een grinpad lijkt me geen probleem te geven. Net zo min als de originele spoiler trouwens alleen ziet dat ding er helemaal niet uit
v-jim

Re: Foto's Motoagora Belly Pan

Bericht door v-jim »

Mandy schreef:Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoi Dusomos,
hoop dat je hier wat aan hebt. Let wel op, deze zijn niet echt bestand tegen zwaar off road rijden, de originele van suzuki wel.
Zelf vind ik deze wel veel mooier. Maar smaken verschillen.

de hele v-strom is niet geschikt voor zwaar offroadgebruik.........dus whats the problem?
heb hem zelf ook besteld.......keurig binnen 10 dagen afgeleverd.
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Tulipan »

Afbeelding

Foto van DL 650.[/quote]

Heeee de radiatorbescherming OOK gespoten, mooi hé

Afbeelding
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Mandy

Re: Foto's Motoagora Belly Pan

Bericht door Mandy »

v-jim schreef:de hele v-strom is niet geschikt voor zwaar offroadgebruik.........dus whats the problem?
heb hem zelf ook besteld.......keurig binnen 10 dagen afgeleverd.

Hoi v-jim, ik ga ook niet off road, heb dus ook geen probleem.
En bij mij kwam ie ook binnen 10 dagen binnen, en ben er nog steeds blij mee.

Groetjes Mandy.
Dusomos

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Dusomos »

Hoi,

ik heb ook gekozen voor deze carterbeschermer.
VInd deze ook vooral mooier en ik sluit me aan bij de vorige mensen die iets ge-posted hebben.
De V-strom is ook geen zware off road motor, veel meer voor de weg en misschien een keer een onverhard pad.
Hier voor voldoet deze uitstekend, lijkt mij.

Ook bij mij is deze netjes binnen 10 dagen geleverd en heb gebruik gemaakt van de feest dagen korting..;-)

gr Marc
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

Heb de skid plate van Motoagora afgelopen zondag ook besteld. De voorspatbordverlenger had ik ook bij deze firma gekocht en deze was netjes en snel afgeleverd. ben benieuwd wanneer ik de skid plate binnen krijg. Wel al een mailtje ontvangen dat deze opgestuurd is.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

voila,
:D :D kheb voor mezelf ook een kerst en nieuwjaarsgeschenk besteld :-)} 8)
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

heb de skid plate van motoagora voor mijn strom 1000 ontvangen. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze kan monteren? Er zit een beugel aan de voorkant. Moet deze aan de oliekoeler bevestigd worden? En aan de zijkant zit een kleine beugel, waar moet ik die aan bevestigen? Help!!

Eventueel met foto's zou mooi zijn, maar een goede beschrijving hoe ik het kan bevestigen zou ook mooi zijn, want er zit absoluut geen beschrijving bij.

Alvast bedankt, mede-strommers
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Sparkle Black Peter »

captaincaveman schreef:heb de skid plate van motoagora voor mijn strom 1000 ontvangen. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze kan monteren? Er zit een beugel aan de voorkant. Moet deze aan de oliekoeler bevestigd worden? En aan de zijkant zit een kleine beugel, waar moet ik die aan bevestigen? Help!!

Eventueel met foto's zou mooi zijn, maar een goede beschrijving hoe ik het kan bevestigen zou ook mooi zijn, want er zit absoluut geen beschrijving bij.

Alvast bedankt, mede-strommers
De montagehandleiding staat op de website:
http://www.motoagora.com/podia_dl_1000_instructions.pdf
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
v-jim

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door v-jim »

? Er zit een beugel aan de voorkant. Moet deze aan de oliekoeler bevestigd worden?

deze is voor de montage aan de valbeugelset........die moet er dus wel opzitten.. 8)
Graafie68

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Graafie68 »

Rhino VStrom schreef:
captaincaveman schreef:heb de skid plate van motoagora voor mijn strom 1000 ontvangen. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze kan monteren? Er zit een beugel aan de voorkant. Moet deze aan de oliekoeler bevestigd worden? En aan de zijkant zit een kleine beugel, waar moet ik die aan bevestigen? Help!!

Eventueel met foto's zou mooi zijn, maar een goede beschrijving hoe ik het kan bevestigen zou ook mooi zijn, want er zit absoluut geen beschrijving bij.

Alvast bedankt, mede-strommers
De montagehandleiding staat op de website:
http://www.motoagora.com/podia_dl_1000_instructions.pdf
volgens mij heb jij zelf niet ff deze handleiding eerst gecheckt :oops:
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

Nou, geweldige montagebeschrijving is dat. Die had ik al gezien. Maar hier wordt ik niet wijzer van.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Dusomos

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Dusomos »

hoi.

omdat de Belly Pan echt bijna hetzelfde is als deze voor de DL650,
kun je dan niet iets met de montage handleiding van de DL650, deze is heel erg gespecificeerd en stap voor stap, ook gewoon op hun site te vinden.

gr
Duso
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

ik heb dus handleiding voor gridplate voor vstrom650 gebruikt. Niet helemaal hetzelfde, maar toch.
Alleen aan de ene kant zit de gridplate dicht tegen de zijkant van het motorblok aan en aan de andere kant van de motor zit hij enkele centimeters van het motorblok. Zit het nu goed? zie foto's
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

Tja, het ziet er zo te zien net zo uit als die dingen op al die andee fotootjes, dus zal het wel goed zitten denk ik.

In ieder geval heb ik er ook één besteld dus als die van mij er heel anders op komt te zitten, post ik ook wel wat plaatjes :o)
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

Ok Fastloe

Kijk er al naar uit, de foto's van jou.

Kijk ook of aan de ene kant de gridplate aan de kant van de voetrem dicht tegen het motoblok zit en aan de kant van de versnellingspook een paar centimeter ervan af. Dat zit me eigenlijk dwars. Zie mijn foto's, dan zie je wat ik bedoel. Anders mail me wanneer je de foto's op het forum zet. Alvast bedankt.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

Kreeg net een meeltje dat dat ding verscheept was, kan even duren voordat hij hier is maar zo gauw hij er onder hangt zal ik dat fftjes melden.
MotoAgora schijnt er ook graag foto's van te willen hebben dus dat kan dan gelijk in één moeite door :o)
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

FastLoe schreef:Kreeg net een meeltje dat dat ding verscheept was, kan even duren voordat hij hier is maar zo gauw hij er onder hangt zal ik dat fftjes melden.
MotoAgora schijnt er ook graag foto's van te willen hebben dus dat kan dan gelijk in één moeite door :o)
twas azoiets zekerst ;)

Dear Sir/Madam

We'd like to inform you that we shipped your order. Please note the following:

- Please allow delivery time of 7-10 days for EU orders or 2-3 weeks for non-EU orders.
- There is no receipt inside the package and the package is marked as a gift. We are doing so, to save you any additional delays at the destination country customs in case of inspection. We do not require a receipt for returns, if you find the product defective don't hesitate to contact us.
- If the package appears to be damaged during shipping, please have your post office note it upon delivery and contact us immediately.

Thank you !

LIMITED TIME OFFER We are looking for clients' pictures. Send us pictures of your MotoAgora product on your motorcycle and get 5 euros back! - Take 1-2 pictures of your bike with your new MotoAgora product using your camera or mobile phone. - Email them to photos@motoagora.com" onclick="window.open(this.href);return false; - Receive 5 euros back on your order. Additional information - By sending us your pictures, you agree to the use of these pictures on our website motoagora.com. - We will remove/blur any identifying information such as faces, license plate, etc. - We must receive the pictures up to 60 days from your order. - 5 euros will be returned to you by the Paypal system. If you used a Paypal account for your order, the amount will be credited back to your account. If you used a credit card, you will receive a 5 euro credit on your credit card but it might take a billing cycle for the refund to show. - Photos need to have a minimum resolution of 640x480 pixels.

--
MotoAgora Sales
Graafie68

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Graafie68 »

als je de ploatjes bekijkt en vergelijkt met de positie van je blok, dan "lijkt" hij scheef te zitten.
maar als je kijkt naar de positie ten opzichte van je olie koeler, dan zit ie goed.

kijk een als je de fiets op de middenbok zet, vanaf de voorkant of tie een beetje symetrisch gemonteerd is.
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

LYNX schreef:twas azoiets zekerst
Yep.....en ik dacht meteen, d'r moet op één of andere manier toch reclame te maken zijn voor 't forum.

Soort vanne watermerk in de plaatjes met Vstrom.nl of zoiets
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

FastLoe schreef:
LYNX schreef:twas azoiets zekerst
Yep.....en ik dacht meteen, d'r moet op één of andere manier toch reclame te maken zijn voor 't forum.

Soort vanne watermerk in de plaatjes met Vstrom.nl of zoiets
goed idee...met fotobewerkingsprog. is da toch goed te doen peins ik
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

tja, ik heb het idee dat de gridplate aan de ene kant meer van het motorblok zit dan aan de andere kant. Maar zal wel aan mij liggen, maar op een andere maniet krijg ik het niet bevestigd. Daarom, Fastloe, ik hou me aan bevolen om jou foto's te krijgen, zowel van de linkerkant als van de rechterkant. Als jij het wel anders en dus beter gemonteerd krijgt, zou ik graag willen weten hoe jij het gedaan hebt, zodat ik het bij mijn strom kan corrigeren. En Motoagora is echt goed, netjes etc. Ze gaven aan dat ze met de montageinstructie van de gridplate voor de strom 10000 bezig zijn en zodra de instructie met foto's gereed zijn, zetten ze die op hun site. Ze erkende dat de instructie tekort schiet en dat die voor strom 650 beter is.

Dus, ik wacht af tot jij het gemonteerd hebt.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

captaincaveman schreef:tja, ik heb het idee dat de gridplate aan de ene kant meer van het motorblok zit dan aan de andere kant. Maar zal wel aan mij liggen, maar op een andere maniet krijg ik het niet bevestigd. Daarom, Fastloe, ik hou me aan bevolen om jou foto's te krijgen, zowel van de linkerkant als van de rechterkant. Als jij het wel anders en dus beter gemonteerd krijgt, zou ik graag willen weten hoe jij het gedaan hebt, zodat ik het bij mijn strom kan corrigeren. En Motoagora is echt goed, netjes etc. Ze gaven aan dat ze met de montageinstructie van de gridplate voor de strom 10000 bezig zijn en zodra de instructie met foto's gereed zijn, zetten ze die op hun site. Ze erkende dat de instructie tekort schiet en dat die voor strom 650 beter is.

Dus, ik wacht af tot jij het gemonteerd hebt.
Sterk vermoeden dat uw montage juist is, zou er niet van verschieten dat het een ontwerpfout is
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

Geloof niet dat het een ontwerpfout is. We wachten gewoon de fotootjes van Fastloe af.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Dusomos

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Dusomos »

Het is dan wel niet op de DL 1000, maar waar die feestdagen al niet goed voor zijn........
Gisteren maar even de BellyPan op mijn DL 650 geplaatst, echt fluitje van een cent.

En zo heeft ie toch wat meer body.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
V-TWim
Berichten: 164
Lid geworden op: vr 13-06-2008, 20:28
Mijn motor is een: '05 V-Strom Touring en '99 SV 650 S, double fun :)

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door V-TWim »

Pfoe, dat zijn mooie bellypans! :!:
Only dead fish go with the flow.
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

En toch ben ik van mening dat ie op de 650 anders gemonteerd wordt. Bij de 1000 heeft de skidplate twee bevestigingsbeugels die je aan de oliekoeler moet monteren en dus verder van het motorblok staat. En aan de linkerkant (kant van versnelling) staat de plate verder van het blok dan aan de rechterkant. Ik wil wel es foto's zien van zowel de linker-als de rechterkant en wel zo dat ik het verschil kan zien. Ik ben benieuwd naar de foto's van Fastloe, die ook een heeft.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

Ik ben ook wel benieuwd naar m'n foto's maar ik heb dat ding nog steeds niet binnen :?
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

Komt goed, feestdagen ertussen, dus zal deze week wel komen.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

De mijne is binnen,
maar ik kom uit den vroegen dus tzal niet voor vandaag zijn ze

grtzz
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

De mijne is ook geariveerd, kijken of we morgen tussen de buien door iets kunnen doen
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

ik ben benieuwd. Graag veel foto's van alle kanten. En als blijkt dat ik de mijne verkeerd gemonteerd heb, hoop ik dat ik aan de hand van jullie foto's kan zien wat ik verkeerd gedaan heb.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

Nee, je hebt hem in ieder geval niet verkeerd gemonteerd.
Ook die van mij sluit aan stuurboordzijde meer aan als aan bakboordzijde.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zal, als het wat warmer is eens even kijken of één en ander beter uit te lijnen is. Op zich zit de bak iets teveel naar bakboord. Denk dat dat wel te verbeteren valt.

Excuus voor de matige kwaliteit van de plaatjes maar moest ff tussendoor, sta op punt naar de nieuwjaarsmeeting te gaan, zojuist de handvatverwarming erop geklust en het nieuwe stuur, brommer draait al warm en heeft er zin in.
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Bacchus »

Hopelijk corrigeren ze dit nog iets. Maar deze skidplate komt er bij mij ook zeker onder!
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

Alvast bedankt voor de foto's. Ga zeker, als het weer wat beter is, nog es kijken of ik het nog iets kan uitlijnen. Maar wel fijn gevoel dat het goed gemonteerd is.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Plaats reactie