Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

alles over bescherming bij vallen en of steenslag e.d.
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

captaincaveman schreef:Alvast bedankt voor de foto's. Ga zeker, als het weer wat beter is, nog es kijken of ik het nog iets kan uitlijnen. Maar wel fijn gevoel dat het goed gemonteerd is.
mss moeten we een allemaal een mailtje naar ginder sturen mss krijgen we dan een aanpassing van de beugel ofzoiets
allez tis maar een gedacht hé
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

ik heb zojuist een mailtje naar motagora gestuurd of zij de gridplate al es op een vstrom 1000 zelf hebben gemonteerd en of de gridplate aan beide kanten evenveel van het motorblok staat. Wachten of de reactie.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

captaincaveman schreef:ik heb zojuist een mailtje naar motagora gestuurd of zij de gridplate al es op een vstrom 1000 zelf hebben gemonteerd en of de gridplate aan beide kanten evenveel van het motorblok staat. Wachten of de reactie.
ik heb ook een mailtje gestuurd,ook al zat hij er nog niet op en antwoord gekregen ook,
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Pascal,

The middle bracket has special bolts that allow tightening in different positions so you can position the plate to different ground clearance positions. As a result, it might be the case that it got positioned wrongly. Perhaps, you should try repositioning it. Leave the middle bracket bolts loose and tighten the side bolts first. Then position the plate where you want it and tighten the middle bracket.

We are trying to produce better instructions with more pictures.

Always, if you feel dissatisfied with our products, we can take it back and offer you a full refund.

Regards,
Kostas at Motoagora
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
in hoever dat hun uitleg klopt ,laat ik in de midden
het is wel positief dat ze daar de moeite doen om te antwoorden
grtzzz
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

ondertussen zit de mijne er ook op,
ikzelf heb het beugeltje niet gebruikt aan de kant van het versnellingspookje
maar rechtstreeks aan de bevestiging van het contact van de zijstandaard(wat nen uitleg :? )
waardoor ik vind dat ze meer uitgelijnd is (tzal het gedacht zijn)
Wel veel gevloekt om de moer los te krijgen aan de uitlaat-ophanging want die draaide zot
hieronder enkele fotokes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

tja, ik heb het beugeltje wel gebruikt. Maar ik denk er hard aan het plastic bakje dat er eerst onder zat weer terug te plaatsen. Het is een mooie gridplate, maar ben er toch niet helemaal tevreden over. Ik vind hem toch teveel uit het lood. En alle bouten los gehad, maar krijg hem niet beter dan nu. Eigenlijk wel balen.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Framomile »

Vinden jullie het niet jammer dat de bovenkant zo "open" is. Zag het gister voor het eerst live en toen viel me dat op dat je de uitlaat zo in het zicht hebt. Zou misschien ook mooier zijn als ie wat hoger komt?

Vind het er verders wel een stoer design hoor :worship:


Gr Franc
MacB

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door MacB »

captaincaveman schreef:tja, ik heb het beugeltje wel gebruikt. Maar ik denk er hard aan het plastic bakje dat er eerst onder zat weer terug te plaatsen. Het is een mooie gridplate, maar ben er toch niet helemaal tevreden over. Ik vind hem toch teveel uit het lood. En alle bouten los gehad, maar krijg hem niet beter dan nu. Eigenlijk wel balen.
Dat is erg spijtig, want toch wel prijzig vind ik.
Dus eigenlijk is ze mooier op foto dan in real life?
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

Framomile schreef:Vinden jullie het niet jammer dat de bovenkant zo "open" is. Zag het gister voor het eerst live en toen viel me dat op dat je de uitlaat zo in het zicht hebt. Zou misschien ook mooier zijn als ie wat hoger komt?

Vind het er verders wel een stoer design hoor :worship:


Gr Franc
twas ook het eerste wat mij opviel,zelfs op andere fotos
maar kvind het nog wel meevallen maar op een "dl 650" ist heel wat mooier
Dusomos

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Dusomos »

Op de DL1000 staat deze voor veel verder open.
Op de DL 650 sluit deze naar mijn idee gewoon goed aan, zie ook de door mij geplaatste fotos een paar reacties terug.

gr
Marc
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

ja, op foto mooier dan in reallife
Maar is niet dat het oerlelijk is of zo, maar had er meer van verwacht. Grid plate op zich is mooi en motor krijgt er wel een stoerder uiterlijk van. Maar verdorie, had verwacht dat ie beter aansloot op blok.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

In de beugel voor, zitten sleufjes, daarmee is inderdaad de grondspeling wat mee te beïnvloeden. Je kan de "bak" hier echter niet mee naar de zijkant verschiuven.
Wat prijs/kwaliteit verhouding betreft. Een standaard belly pan van andere merken zit ook rond dezelfde prijs, sommige iets duurder, sommige leveren hem iets goedkoper. Als ik kijk naar de Griekse keienvanger, er is wel kwaliteits materiaal gebruikt, geen klinknagels, allemaal mooie boutjes en moertjes, degelijk spul.

Er is denk ik een beetje teveel geleund op het 650 ontwerp, we maken het ietsje groter en het is goed. Dat dacht Mercedes ook toen ze na de Smart aan de A klasse begonnen en ook dat werkte niet.
De voorste bocht van een 1000 is dikker en loopt wat ruimer, daarvoor hebben ze de de Belly Pan volgens mij ook wat verder naar voren uitgerekt, ze hadden hem echter ook wat hoger moeten maken.

Nogmaals, als het weer wat beter wordt, zal ik me er eens verder in verdiepen, het moet mogelijk zijn om dat ding een centimetertje naar de andere kant op e schuiven, wat de hoogte aan de voorkant betreft, daar gaan we ook eens over nadenken, het zit gelukkig wel met hele mooie boutjes in elkaar geschroefd, dus het kan allemaal weer los ook.
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

Wel Fastloe,

als je aanpassingen gedaan hebt en het resultaat is beter dan wat de grid plate nu is, hou ik me aanbevolen om de instructies van jouw aanpassingen te krijgen. Dus, vergeet me niet om te mailen of iets dergelijks als je daarmee gereed bent. Tenminste, als je wilt.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Compa

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Compa »

Weet een van de gelukkige eigenaren nog hoeveel tijd er 'ongeveer' zit tussen de orderconfirmation en het versturen?
Ik heb hem dan wel voor de 650 besteld maar dat zal niet veel uitmaken hoop ik :)

Ziet er wel mooi uit, kan bijna niet wachten tot de pan verstuurd wordt (then again, de crashbars zijn nog niet binnen dus ik kan hem toch nog niet monteren grmbl)
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

Ik had hem de 30e december van het vorig jaar besteld. Geloof dat ik hem op 7 januari binnen had, daar zat oud en nieuw dus nog tussen. Denk dat de 7 - 10 dagen die ze opgeven een goede richtlijn is
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

captaincaveman schreef:Wel Fastloe,

als je aanpassingen gedaan hebt en het resultaat is beter dan wat de grid plate nu is, hou ik me aanbevolen om de instructies van jouw aanpassingen te krijgen. Dus, vergeet me niet om te mailen of iets dergelijks als je daarmee gereed bent. Tenminste, als je wilt.
Zo gauw de mijne "aangepast" is, zal ik het hier vermelden, inclusief alle aanpassingen e.d.
'T is nog wat fris om te gaan sleutelen, tenminste er moet nog wat meer gebeuren ook, onder andere een paar topkoffers bouwen en die moeten ook nog voor mei af zijn, dus, ik kijk wel hoever ik kom.
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Framomile »

Dusomos schreef:Op de DL1000 staat deze voor veel verder open.
Op de DL 650 sluit deze naar mijn idee gewoon goed aan, zie ook de door mij geplaatste fotos een paar reacties terug.

gr
Marc
Inderdaad Marc, heb nog even gekeken en het sluit op de 650 veel mooier aan. Dan was dat het grote verschil tussen live en op de foto. Volgens mij zag ik hem bij fastloe afgelopen zondag (nieuwjaars meeting) en die heeft een 1000cc.

Vond het al vreemd want ik blijf het een mooi design vinden :) .

Groet Franc
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

nog een mailke gehad van Motoagora,
----------------------------------------------------------------

Dear Pascal,

I contacted the manufacturer. He said, it should be perfectly balanced. But it seems we had the instructions wrong. He said that you need to remove the gear lever completely and then reattach it at the end. Then, first mount the plate loosely on all bolts. FIRST, tighten the middle bracket (we had that wrong). Then, the right side. Finally, the left side (gear lever) and make sure it goes in completely before reattaching the lever.
----------------------------------------------------------------------
kweet niet ze maar nu ben ik niet meer mee, ken me moeilijk voorstellen dat de versnellingspook er eerst afmoet :oops: :roll: :frusty:
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

Dit is een onzin verhaal. Versnellingspook hoeft er niet f en draagt ook nergens aan bij. Daardoor zal de belly pan heus niet ineens een cm naar rechts verschuiven.
Ze hebben volgens mij zelf ook nooit zo´n ding gemonteerd anders hadden ze wel gezien waar de fout zat
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Sparkle Black Peter »

Misschien een domme opmerking (kan bijna niet uit mijn mond :D ), maar heb je Motoagora al foto's gestuurd van de Belly-pan op een DL1000. Misschien zegt dit meer als 10 mailtjes. Stuur dan ook een foto van een Belly-Pan onder een DL650. Kunnen ze duidelijk het verschil zien. Indien bovenstaande reeds is geschied, kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen :wink:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
FastLoe

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door FastLoe »

Ik heb in ieder geval nog geen plaatjes doorgestuurd, heb ook geen goeie plaatjes van een 650 anders zou er mooi een setje vergelijkingsmateriaal verstuurd kunnen worden.
Helaas is de PC weer gecrashed en kan ik met dit laptobbertje niks met de foto´s die uit mijn camera komen, dus zal ik sowieso moeten wachten tot de PC weer aan de praat geslingerd is
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

heb wel foto's naar Motoagora gestuurd. Maar de laatste weken reageren ze niet meer op mijn mailtjes.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

captaincaveman schreef:heb wel foto's naar Motoagora gestuurd. Maar de laatste weken reageren ze niet meer op mijn mailtjes.
Ik heb ook fotos gestuurd, en heb wel nen mail of 6 van hun terug gehad
maar na mijn laatste mail waarbij ik hun doorstak dat ik sterk twijfelde of ze het al eens op een "dl 1000" gemonteerd hebben zal ik niet veel respons meer krijgen denk ik.
Ik moet wel zeggen wat de uitlijning betrefd vind ik dat wel meevallen,
als je recht voor je moto staat op een afstand van een meter of 2 en je vergelijkt met de voorpoten van je strom
het spel redelijk symetrisch is
het enige wat mij een beetje stoorde, is dat het van voor wat open staat, maar met valbeugels valt het dan ook wel mee
Mss dat ik er een stukje geperforeerde plaat op monteer met de tijd of zoiets(eerst es kijken wat "fastloe" bricoleert)
al bij al vind ik het wel meevallen en ist zeker mooier dan het "potje" dat er origineel opzat
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

ik heb Motoagora zojuist gemaild dat ik de gridplate terug wil sturen. Zal verzendkosten wel moeten betalen, maar ja, da's het risico van het vak. Ik heb er geen vrede mee dat de plate aan de ene kant verder van de motor staat dan aan de andere kant. Vind het nog niet zo erg dat er wat ruimte aan de voorkant zit. Vind de plate op zich mooi, maar moet wel zo zitten als op de strom 650. Ben benieuwd of ze reageren hoe ik het weer terug kan sturen.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

Dear Marco,

Of course, that will not be a problem. Given the circumstances, if you are convinced it will not satisfy you, you can return it and we will refund you completely. You are welcome to hold on to it for a few more days if you wish to try to make it fit better, this will not affect you if you wish to return it.

If you wish to return it, now or later, please do the following.

- Try to pack it as good as possible so it doesn't get damaged during shipping.
- Mail it, preferably by ordinary post office to the following address.
Kostas Aksiotis
Bekiri 31
Paralia Patron, 26333
Greece


Ik kan het dus terug sturen. Ik moet zeggen, een goede service van Motoagora.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

CaptainCaveman schreef:
Ik kan het dus terug sturen. Ik moet zeggen, een goede service van Motoagora.
pfff,
nen goede service zou zijn dat ze gratis voor een oplossing zorgen voor hen erreur
Dusomos

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Dusomos »

Sorry, maar er zijn weinig bedrijven die zo soepel en flexibel zijn met het terug sturen van reeds een keer gemonteerde zaken.
Meestal kan het alleen als het nog COMPLEET ongebruikt in helemaal originele verpakking is.

Dus ik denk dat dit WEL een hele behoorlijke service van dit bedrijf is, ik heb ook na het sturen van een paar foto's, het beloofde bedrag binnen 1 dag weer bijgeschreven gehad op mijn creditcard.

Nee ik heb er geen aandelen maar over service mag je denk ik niet veel zeggen, ontevreden over een product kan altijd.........
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

Dusomos schreef:Sorry, maar er zijn weinig bedrijven die zo soepel en flexibel zijn met het terug sturen van reeds een keer gemonteerde zaken.
Meestal kan het alleen als het nog COMPLEET ongebruikt in helemaal originele verpakking is.

Dus ik denk dat dit WEL een hele behoorlijke service van dit bedrijf is, ik heb ook na het sturen van een paar foto's, het beloofde bedrag binnen 1 dag weer bijgeschreven gehad op mijn creditcard.

Nee ik heb er geen aandelen maar over service mag je denk ik niet veel zeggen, ontevreden over een product kan altijd.........
Denk dat ge het niet goed begrepen hebt!!!!
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

met pijn in m'n hart: gisteren de gridplate terug gestuurd naar Motoagora. Vond het net niet. Aan de ene kant meer ruimte tot het motorblok dan aan de andere kant. Ken mezelf, zou altijd een ontevreden gevoel hierover houden. Dus, op zoek naar een andere gridplate. Iemand een suggestie waar je een gridplate kunt vinden?
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Sparkle Black Peter »

CaptainCaveman schreef:met pijn in m'n hart: gisteren de gridplate terug gestuurd naar Motoagora. Vond het net niet. Aan de ene kant meer ruimte tot het motorblok dan aan de andere kant. Ken mezelf, zou altijd een ontevreden gevoel hierover houden. Dus, op zoek naar een andere gridplate. Iemand een suggestie waar je een gridplate kunt vinden?
Een Carterbeschermer voor de DL1000; (zonder valbeugel)

Afbeelding

Deze is van SW-Motech; zonder valbeugel te monteren.

Afbeelding
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

Gisteren een gridplate bij Ultimate Rider gekocht. Zag er ook mooi uit en indien ik hem binnen krijg en gemonteerd heb zal ik wel een fotootje plaatsen. ook nog een metalen koplampbeschermer bij Touratech gekocht. Dan ben ik gereed met het opkalefateren van de bike.
Heb nu oliekoeler en waterkoelerbeschermer erop, een carbon hugger, andere spiegels met knipperlichten, hielbeschermers erop, straks een gridplate en koplampbeschermer. handvatverwarming zit er al op. Miscchien ooit nog een ander zadel. Maar eerst nog dit jaar de koppelingsplaat laten vervangen door een gemodificeerd exemplaar.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Dusomos

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Dusomos »

heb je ook foto's van dit compleet gepimpte exemplaar?
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

bij beter weer zal ik wat foto's maken, als de gridplate en koplampbeschermer er ook op zitten.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

o ja, een gipro indicator zit er ook op, staat elders met foto's vermeld.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
LYNX

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door LYNX »

CaptainCaveman schreef: .....hielbeschermers erop,. .
wat is dat precies? daar kan ik mij geen beeld van voorstellen
grtzzzzzzzzzzzzzzz
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

als je op de motor zit komen de hielen van je voet regelmatig tegen het frame aan. kunt hielbeschermers kopen. Via ebay gedaan. Zijn metalen plaatjes die je op de motor bevestigd
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Sparkle Black Peter »

CaptainCaveman schreef:als je op de motor zit komen de hielen van je voet regelmatig tegen het frame aan. kunt hielbeschermers kopen. Via ebay gedaan. Zijn metalen plaatjes die je op de motor bevestigd
Suzuki heeft Framebeschermers voor op de Strom. Op de modellen vanaf 2008 zitten ze al standaard op. (zijn van Rubber)
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

op 2002 model niet. Dus in engeland deze beschermers gekocht.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Bacchus »

Die rubbers gewoon in Venlo gekocht. 15 p/s :D
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door CaptainCaveman »

de rubbers afgelopen vrijdag bij JVS in Afferden gekocht en gemonteerd met bisonkit tix. Dus nu : en rubberen hielbeschermers en daarvoor metalen beschermers geplaatst.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Marc lw
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 29-08-2012, 21:13

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Marc lw »

Hallo,

We zijn nu een flinke tijd verder en ik sta nu zelf op het punt ook de bellypan voor mijn motor( dl 1000 '07) te bestellen.
Het eind van de topic in 2010 was dat er nog gekeken zou worden om de pan aan de linkerkant wat beter aangesloten te krijgen als het wat warmer zou zijn.
Nou ben ik daar heel benieuwd naar of dit ook gelukt is ,en of daar ook foto's van zijn.

groet Marc
Redsnapper86

Re: Belly Pan van Motoagora nu ook voor DL 1000.

Bericht door Redsnapper86 »

Hallo allemaal,

Ik heb de skid plate voor de 1000 binnen, bestellen en service: in 1 woord geweldig!
echter monteren: drama....
heeft iemand een close up van hoe hij links bij het schakelpedaal vast zit? welke bout en hoe het beugeltje zit?
voorzijde en rechts geen probleem. had hem zitten, maar denk op foute plek, want schakelpedaal kon niet bewegen... :?
en de link naar beschrijving werkt niet meer helaas. :cry:

please help!!! :worship:

groetjes en alvast bedankt!!!
Plaats reactie