Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

alles over bescherming bij vallen en of steenslag e.d.
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

hallo,

ik wil binnenkort beschermbeugels (laten?) monteren, na wat onderzoek hier op het forum, foto's daarbij zeer nuttig,
lijken mij die van Givi het meest te beschermen en wat montage betreft het mooist.

ik wil ook een beschermplaat voor het carter, maar ik weet niet welke carterbeschermplaat daar mooi bijpast.


ik heb een foto van het forum van iemand zijn DL gezien zoals ik het wel mooi vind maar ik weet niet of ik die foto "mag gebruiken"

het is een rode DL en het verhaal ging volgens mij over kettingsmeersystemen , iemand :idea: ! ! !


de beschermbeugels (zwart) zijn "hoger" dan die van suzuki en er zit een zwarte carterbeschermplaat onder met een S van suzuki er in gesneden.



ik hoor het graag,
gr Peter
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Geen reactie's !!!

Ben vandaag bij de dealer geweest, moest een voorband hebben, heb daar verder geinformeerd, ik weet genoeg van mij mag dit op slot !
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Silverstorm
DL650 berijder
Berichten: 649
Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
Woonplaats: Houthalen

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Silverstorm »

Je moet hier alleszins niet beginnen te schreeuwen.
Ten eerste uw vraag staat er amper 2 dagen op en je kan ook eens de zoekfunctie gebruiken van het forum.
En als je het dan toch al weet dan kan je het hier tenminste ook even vermelden.
groet Alain
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Soesko
Berichten: 456
Lid geworden op: zo 08-02-2009, 20:29
Mijn motor is een: Suzuki: V-strom DL 650, GSX600f, GSX750E, Kawasaki: Z1000SX

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Soesko »

Geduld is inderdaad een schone zaak. Die Givi-beugels zijn inderdaad mooier dan de originele Suzuki en ze beschermen ook goed (ik spreek helaas uit ervaring). Ze hebben echter een belangrijk nadeel. Het lukt namelijk niet om de kuipdelen te demonteren zonder de valbeugels te verwijderen. Bij de originele beugels kan dat wel. Als je onderhoud aan de motor uit wil voeren ben je dus langer aan het sleutelen.
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Soesko schreef:Geduld is inderdaad een schone zaak. Die Givi-beugels zijn inderdaad mooier dan de originele Suzuki en ze beschermen ook goed (ik spreek helaas uit ervaring). Ze hebben echter een belangrijk nadeel. Het lukt namelijk niet om de kuipdelen te demonteren zonder de valbeugels te verwijderen. Bij de originele beugels kan dat wel. Als je onderhoud aan de motor uit wil voeren ben je dus langer aan het sleutelen.
ik was inderdaad wat ongeduldig, maar ja . . . dat de beugels er vanaf moeten bij het sleutelen had ik nog niet aangedacht, goed punt !
heb jij ook last van trillingen waar ik over gelezen heb hier op het forum ? dat vraag ik omdat ik er misschien lampen op wil monteren.
alvast bedankt en gr. Peter
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Soesko
Berichten: 456
Lid geworden op: zo 08-02-2009, 20:29
Mijn motor is een: Suzuki: V-strom DL 650, GSX600f, GSX750E, Kawasaki: Z1000SX

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Soesko »

Ik heb de motor (Dl1000) met de Givi-beugels niet meer en heb nu een 650 met originele Suzuki valbeugels. Ik had aanvankelijk last van trillingen en herrie. Ik heb daarom rubberen ringetjes gemonteerd onder de bevestigingspunten. Aan de voorzijde waar de beugels tegen elkaar aan komen zit een stalen busje. Dat busje was bij mij wat aan de korte kant waardoor het resoneerde tijdens het rijden. Dat gaf een zeer goed hoorbare irritante rammel. Ik heb dat opgelost door er aan weerszijde rubberen busjes tussen te zetten. Daarna heb ik geen problemen meer ondervonden en had ik ook niet de indruk dat ze overdreven trilden.
Het voordeel van de Givi is dat het kuipdeel redelijk goed beschermd is. Bij de originele beugels is dat niet/minder het geval. Als je ermee valt dan zul je ze ook moeten vervangen, want ze verbuigen dan wel (maar goed daar zijn ze ook voor bedoeld).
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Soesko schreef:Ik heb de motor (Dl1000) met de Givi-beugels niet meer en heb nu een 650 met originele Suzuki valbeugels. Ik had aanvankelijk last van trillingen en herrie. Ik heb daarom rubberen ringetjes gemonteerd onder de bevestigingspunten. Aan de voorzijde waar de beugels tegen elkaar aan komen zit een stalen busje. Dat busje was bij mij wat aan de korte kant waardoor het resoneerde tijdens het rijden. Dat gaf een zeer goed hoorbare irritante rammel. Ik heb dat opgelost door er aan weerszijde rubberen busjes tussen te zetten. Daarna heb ik geen problemen meer ondervonden en had ik ook niet de indruk dat ze overdreven trilden.
Het voordeel van de Givi is dat het kuipdeel redelijk goed beschermd is. Bij de originele beugels is dat niet/minder het geval. Als je ermee valt dan zul je ze ook moeten vervangen, want ze verbuigen dan wel (maar goed daar zijn ze ook voor bedoeld).
Ja jij had dus ook last van trillingen en bijgeluiden, dan is orgineel misschien toch "beter"kan ik ook de passende carterbeschermer er bij kopen want dat als geheel vind ik wel mooier dan alleen de beugels.
Het is dan wel minder beschermend maar in eerste instantie ging ik er toch voor kijken omdat ik het wel mooi vind staan, daarna kwam ik er pas achter dat er zoveel verschillende zijn en dat de een beter beschermd dan de ander. ik hoop het niet hoor, maar als die gaat dan gaat tie, dan zit ik toch met schade het word dan waarschijnlijk een zijpaneeltje meer vervangen.
Bedankt voor je verhaal, ik moet donderdag toch langs de dealer die heeft wel een orgineel als voorbeeld staan daar kijk ik nog is naar.
(moet een linker spiegel ophalen, maandag ging een tegenligger in een busje niet echt aan de kant, heb de schade kunnen beperken tot een spiegeltje/spiegeltje, dus alleen spiegel kapot)
gr. Peter
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Gebruikersavatar
Steenarend
Berichten: 50
Lid geworden op: do 29-09-2005, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 van 2015
Woonplaats: Riel

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Steenarend »

Hallo Peter,

ikzelf heb de valbeugels van Hepco & Becker géén last van trillingen, besteld via www.mdi-online.nl 190 euro.
De beugel komt een stuk hoger dan de orginele waardoor de kuipdelen beter beschermd zijn, het is een heel klimrek maar past goed bij de motor, heb ze nog niet getest maar dat was ook niet de bedoeling.
Diversion 600 - V-strom 650 k5 - Garmin steetpilot 2610 - V-strom 650 k7 abs nieuw geleverd in maart. 2008 - Garmin Zumo 550 - V-strom 650 A 2012 - Garmin Zumo 660 - V-strom 1000 A 2015 Garmin Zumo 396 LMT-S
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Steenarend schreef:Hallo Peter,

ikzelf heb de valbeugels van Hepco & Becker géén last van trillingen, besteld via www.mdi-online.nl 190 euro.
De beugel komt een stuk hoger dan de orginele waardoor de kuipdelen beter beschermd zijn, het is een heel klimrek maar past goed bij de motor, heb ze nog niet getest maar dat was ook niet de bedoeling.
Bedankt, ik heb op de pagina van MDI gekeken, morgen toch nog maar een keer naar het orgineel kijken in combinatie met een carterbeschermer. :bye:
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door John007 »

Soesko schreef:............Die Givi-beugels zijn inderdaad mooier dan de originele Suzuki en ze beschermen ook goed (ik spreek helaas uit ervaring). Ze hebben echter een belangrijk nadeel.Het lukt namelijk niet om de kuipdelen te demonteren zonder de valbeugels te verwijderen Bij de originele beugels kan dat wel. Als je onderhoud aan de motor uit wil voeren ben je dus langer aan het sleutelen.
Ik heb ook de Givi beugels en de kuipdelen zijn gewoon te demonteren zonder de valbeugel te verwijderen.
Het is wel een kwestie van voorzichtig wat heen en weer schuiven maar dan krijg je de kuipdelen er echt wel vanaf.
Succes.

John :bye:
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

John007 schreef:
Soesko schreef:Die Givi-beugels zijn inderdaad mooier dan de originele Suzuki en ze beschermen ook goed (ik spreek helaas uit ervaring). Ze hebben echter een belangrijk nadeel.Het lukt namelijk niet om de kuipdelen te demonteren zonder de valbeugels te verwijderen Bij de originele beugels kan dat wel. Als je onderhoud aan de motor uit wil voeren ben je dus langer aan het sleutelen.
Ik heb ook de Givi beugels en de kuipdelen zijn gewoon te demonteren zonder de valbeugel te verwijderen.
Het is wel een kwestie van voorzichtig wat heen en weer schuiven maar dan krijg je de kuipdelen er echt wel vanaf.
Succes.

John :bye:
`
Dat heen en weer schuiven lukt de meeste monteurs wel :!: , maar voorzichtig zijn ! :?: (met een andermans spullen)

gr. Peter
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Tulipan »

De originele valbeugel van Suzuki wordt gemaakt door SW Motech.
Die hebben vorig jaar een nieuwe hogere beugel uitgebracht die overeenkomt met de givi.
Met dat verschil dat de carterbescherming van Suzuki wel perfect past ( logisch, zelfde producent

Afbeelding
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Tulipan schreef:De originele valbeugel van Suzuki wordt gemaakt door SW Motech.
Die hebben vorig jaar een nieuwe hogere beugel uitgebracht die overeenkomt met de givi.
Met dat verschil dat de carterbescherming van Suzuki wel perfect past ( logisch, zelfde producent

Afbeelding
"Tulipan"

dat is wat ik bedoel :) ! geen extra beugeltjes, gewoon passend !

Bedankt :bye:

ik heb sw motech opgezocht op internet, blijkt m'n eigen dealer ook een verkooppunt te zijn van sw motech.
ik heb er van de week nog om gevraagd en we kwamen toen ook op een givi beugel met een extra beugeltje voor de Suzuki carterplaat :shock:

vd week nog maar is langs gaan :-)}
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Tulipan »

Ik weet het, ook mijn dealer kwam met oplossingen, maar niet met deze beugel.
Ik heb de link even opgezocht, komt ie :

shop.sw-mototech.com
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
RonGrootenboer

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door RonGrootenboer »

Deze val beugels zien er gelikt uit heren.
De prijs blijkt ook nog wel mee te vallen zo te zien.
Daar ik ze ook nog wil aanschaffen hoor ik graag jullie ervaringen tijdens montage en rijden.
Het bekende rammel en tril verhaal dus.

Fijne feestdagen allemaal
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Jomme Dox »

rongrootenboer schreef:Het bekende rammel en tril verhaal dus.
Bij bij rammelt er niks aan die valbeugels. Ik heb er zelfs nog extra lichtjes en extra fietszakken aangehangen.

Ik vind het wel raar dat er zo weinig mensen bij jullie met valbeugels rijden. Dat is het eerste wat ik erop laat zetten.

J.
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Steenarend
Berichten: 50
Lid geworden op: do 29-09-2005, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 van 2015
Woonplaats: Riel

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Steenarend »

Hallo allemaal,

mochten jullie nog op zoek zijn naar een carterbescherplaat kijk dan even op deze link http://www.vanvessemtrading.nl 74 euro goedkoper dan bij suzuki !
Laatst gewijzigd door Frank op wo 22-12-2010, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aangepast... (NB: Plaats EXTERNE links tussen de [url] en [/url] code!)
Diversion 600 - V-strom 650 k5 - Garmin steetpilot 2610 - V-strom 650 k7 abs nieuw geleverd in maart. 2008 - Garmin Zumo 550 - V-strom 650 A 2012 - Garmin Zumo 660 - V-strom 1000 A 2015 Garmin Zumo 396 LMT-S
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Steenarend schreef:Hallo allemaal,

mochten jullie nog op zoek zijn naar een carterbescherplaat kijk dan even op deze link http://www.vanvessemtrading.nl 74 euro goedkoper dan bij suzuki !
"Steenarend" bedankt,
inderdaad flink goedkoper dan bij suzuki, bedankt voor het meedenken.

groet en prettige feestdagen

Peter
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
RonGrootenboer

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door RonGrootenboer »

Steenarend schreef:Hallo allemaal,

mochten jullie nog op zoek zijn naar een carterbescherplaat kijk dan even op deze link http://www.vanvessemtrading.nl 74 euro goedkoper dan bij suzuki !


Is deze plaat wel de orginele?
RonGrootenboer

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door RonGrootenboer »

Daar het om de originele suzuki skidplaat gaat heb ik mijn bestelling vanmiddag ook geplaatst.
Ben benieuwd hoe snel die geleverd gaat worden.
Ik hou jullie op de hoogte!!
RonGrootenboer

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door RonGrootenboer »

Zo even een snelle reactie.
Vorige week €132,- over gemaakt naar van Vessem Trading.
Maandag morgen 11 uur tring tring :?:
Carter beschermplaat netjes verpakt met montage materiaal en beschrijving afgeleverd door TNT.
Zelfs de stickers van suzuki zitten er nog op.
Ook via de mail wordt er door Marcel keurig geantwoord.
Al met al een prima service en dus een echte aanrader.
www.vanvessemtrading.nl

Groetjes Ron
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

rongrootenboer schreef:Zo even een snelle reactie.
Vorige week €132,- over gemaakt naar van Vessem Trading.
Maandag morgen 11 uur tring tring :?:
Carter beschermplaat netjes verpakt met montage materiaal en beschrijving afgeleverd door TNT.
Zelfs de stickers van suzuki zitten er nog op.
Ook via de mail wordt er door Marcel keurig geantwoord.
Al met al een prima service en dus een echte aanrader.
www.vanvessemtrading.nl

Groetjes Ron
Hallo Ron, ik las net je bericht en heb er ook een besteld. € 135.00
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
RonGrootenboer

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door RonGrootenboer »

Hallo Peter.
Je hebt een goede keuze gemaakt die ook nog eens je beurs ten goede komt. :-)}
Bij deze wil ik Steenarend dan ook bedanken voor het delen van zijn link. :bye:
Ridge

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Ridge »

Heeft iemand een foto van de bevestigingsbeugel waar de achterkant van de carterplaat aan vast komt te zitten.

Ik heb een carterplaat en valbeugels gekocht en de verkoper vertelde dat er een beugeltje miste, dit blijkt de beugel te zijn die ergens onder je blok moet komen te zitten. Ik wil deze dus zelf maken of weet iemand waar deze los te krijgen zijn?
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

rongrootenboer schreef:Hallo Peter.
Je hebt een goede keuze gemaakt die ook nog eens je beurs ten goede komt. :-)}
Bij deze wil ik Steenarend dan ook bedanken voor het delen van zijn link. :bye:
Ja Ron dat is waar, bij deze, "Steenarend" ook namens mij bedankt voor de "link" :worship:
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

ridge schreef:Heeft iemand een foto van de bevestigingsbeugel waar de achterkant van de carterplaat aan vast komt te zitten.

Ik heb een carterplaat en valbeugels gekocht en de verkoper vertelde dat er een beugeltje miste, dit blijkt de beugel te zijn die ergens onder je blok moet komen te zitten. Ik wil deze dus zelf maken of weet iemand waar deze los te krijgen zijn?
Als ik jou was zou ik met de leverancier contact opnemen en dat hij dat beugeltje als nog naar jou stuurt, je hebt toch een compleet set besteld en betaald :bye:
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Ridge

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Ridge »

Ik heb de set gekocht met de wetenschap dat er een beugeltje miste. Maar hat verwacht dat ik wel even een beugeltje zou maken, maar het ziet er toch lastiger uit.
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

ridge schreef:Ik heb de set gekocht met de wetenschap dat er een beugeltje miste. Maar hat verwacht dat ik wel even een beugeltje zou maken, maar het ziet er toch lastiger uit.
Hallo Ridge,
je kan "rongrootenboer" vragen een foto te maken en op het forum te zetten, of je moet tot volgende week wachten dan krijg ik de carterbeschermer binnen en kan ik er ook een fotootje voor je van maken en hier plaatsen..... (in ieder geval ga ik het proberen :schater: )

groet Peter :bye:
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
RonGrootenboer

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door RonGrootenboer »

Zo eens even proberen of ik de foto van de beugel geplaatst krijg.
Hier komt ie.

Afbeelding

Afbeelding
Succes!
Ridge

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Ridge »

Bedankt voor de foto !

Ik hem hem naar de motorzaak gestuurd waar mijn beugels en plaat vandaan komen. Hij had onderdelen bij een failliete motorzaak opgekocht en had dus niet alles compleet bij elkaar liggen. Hij gaat voor mij zoeken of die beugel nog ergens bij hem ligt.

Anders ga ik hem zelf maken, moet lukken of ik weet waar de bevestiging van de beugel aan vast zit. Maar eerst even wachten dus.

grt
Arjan
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

rongrootenboer schreef:Zo eens even proberen of ik de foto van de beugel geplaatst krijg.
Hier komt ie.

Afbeelding

Afbeelding
Succes!
Ron,
dat ziet er goed uit, en nog in het zwart ook, daar heb ik bij het bestellen niet meer opgelet maar zwart is goed. :D
er zit toch nog wel een beugeltje bij om hem aan de valbeugel te monteren !?
gr. Peter
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
RonGrootenboer

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door RonGrootenboer »

Ja Peter ook die is er netjes bijgeleverd.
Inclusief alle schroeven,bouten en vul ringen dus maak je geen zorgen.
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

rongrootenboer schreef:Ja Peter ook die is er netjes bijgeleverd.
Inclusief alle schroeven,bouten en vul ringen dus maak je geen zorgen.
ik verwachtte van wel, maar ik hou niet van verrassingen dus effe checken, je hebt me weer gerustgetsteld :)
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Gebruikersavatar
Steenarend
Berichten: 50
Lid geworden op: do 29-09-2005, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 van 2015
Woonplaats: Riel

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Steenarend »

Hallo Peter en Ron,

ik heb er zelf ook maar één besteld, had wel de link maar zat te twijfelen omdat ik niet de originele valbeugel van Suzuki heb.

Heb de laatste keer een leenmotor gehad ( V-strom ) en de beugel die voor het blok doorloopt zit kwa afmetingen exact op de zelfde plaats maar is bij mij uit één stuk, mis dan alleen de ophanging, ga daar wel iets op verzinnen.

Gr. Steenarend
Diversion 600 - V-strom 650 k5 - Garmin steetpilot 2610 - V-strom 650 k7 abs nieuw geleverd in maart. 2008 - Garmin Zumo 550 - V-strom 650 A 2012 - Garmin Zumo 660 - V-strom 1000 A 2015 Garmin Zumo 396 LMT-S
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Steenarend schreef:Hallo Peter en Ron,

ik heb er zelf ook maar één besteld, had wel de link maar zat te twijfelen omdat ik niet de originele valbeugel van Suzuki heb.

Heb de laatste keer een leenmotor gehad ( V-strom ) en de beugel die voor het blok doorloopt zit kwa afmetingen exact op de zelfde plaats maar is bij mij uit één stuk, mis dan alleen de ophanging, ga daar wel iets op verzinnen.

Gr. Steenarend
oke we horen het wel, ik heb hem nog niet binnen ! (moet toch nog de sw-motech beugel bestellen)

Prettig weekend! :bye:
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Ridge

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Ridge »

Na aanleiding van de foto van de beugel heeft de verkoper hem gevonden en netjes kosteloos naar mij opgestuurd. Nog bedankt voor de foto.

Monteren van de beugel was wel even prutsen en mopperen, 1 bout bij je standaard is bij niet meer te bereiken om aan te draaien. Maar het is gelukt en paste perfect bij de originele valbeugels.
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Ridge schreef:Na aanleiding van de foto van de beugel heeft de verkoper hem gevonden en netjes kosteloos naar mij opgestuurd. Nog bedankt voor de foto.

Monteren van de beugel was wel even prutsen en mopperen, 1 bout bij je standaard is bij niet meer te bereiken om aan te draaien. Maar het is gelukt en paste perfect bij de originele valbeugels.

Fotootje ?
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Hoi,
Ik heb net de valbeugels van SW Motech via motozoom besteld, SW motech las ik ergens leverd niet aan particulieren.
nou maar afwachten wanneer het bezorgd word, ik heb de carterbeschermer nog niet binnen...
:bye:
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Compa

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Compa »

Same here ... beugels wachten op motozoom - de rest (motoagora & de hugger van mdi) liggen klaar ...
Gebruikersavatar
V-TWim
Berichten: 164
Lid geworden op: vr 13-06-2008, 20:28
Mijn motor is een: '05 V-Strom Touring en '99 SV 650 S, double fun :)

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door V-TWim »

Tip voor de volgende keer: Bestel bij Louis.de. Dat is de moedermaatschappij van Motozoom. En een stuk goedkoper...
Only dead fish go with the flow.
Compa

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Compa »

i know .. maar hier rijd ik elke dag langs, dus dat leek me eenvoudiger :)
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Bedankt,
ik wist niet dat "Louis.de" nog bestond, ik dacht dat Motozoom hun nieuwe naam was.
ik kan Louis wel, in het verleden, voor het internet, uit zo'n dikke catalogus dingen bestellen.
maar wat betreft, een stuk goedkoper, die valbeugels zijn bij Louis dezelfde prijs als bij SW Motech, € 140.- en bij Motozoom € 145.- (excl. bezorgkosten)
dus in dit geval valt het verschil wel mee maar voor een volgende keer kan ik ook weer is bij Louis.de kijken en vergelijken.

Peter :bye:
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

De sw motech valbeugels zijn vanmiddag afgeleverd ! :D (besteld bij Motozoom)
Morgen monteren ! :bye:
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Compa

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Compa »

@peter650 LOL, ik heb ze gisteren opgehaald - zelfde batchje dus denk ik ... succes met monteren, ik wacht nog even tot er een plekje is in de overkapping :)
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Ze zitten erop !!! (alles netjes passend geen probleem.)
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
RonGrootenboer

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door RonGrootenboer »

Mmm ook mijn valbeugels zijn aangekomen,ik ben alleen vandaag niet thuis dus morgen een nieuwe poging.
Als het monteren zo snel gaat ben ik wel vlug klaar gelukkig :D
Graafie68

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Graafie68 »

Peter650 schreef:Ze zitten erop !!! (alles netjes passend geen probleem.)
Ik ken iemand, die zou helemaal gek worden van zulke foto's.
:o) :o) :o)
En dan vooral om het hekwerk dat schreeuwt om een verf beurtje. :schater:
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door PDvD »

Ik dacht eerst dat het twee verschillende motoren waren....
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

PDvD schreef:Ik dacht eerst dat het twee verschillende motoren waren....
omdat ? ...
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Givi beschermbeugels, welke carterbeschermplaat ?

Bericht door Peter650 »

Graafie68 schreef:
Peter650 schreef:Ze zitten erop !!! (alles netjes passend geen probleem.)
Ik ken iemand, die zou helemaal gek worden van zulke foto's.
:o) :o) :o)
En dan vooral om het hekwerk dat schreeuwt om een verf beurtje. :schater:
dat hekwerk is net nieuw en mooi zwart gepoedercoat :schater: :schater: :schater:
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Plaats reactie