Bestelling SW Motech

alles over bescherming bij vallen en of steenslag e.d.
Plaats reactie
JoStrom

Bestelling SW Motech

Bericht door JoStrom »

Ik was gisteren op de site van SW Motech eens gaan kijken voor de bestelling van valbeugels & carterbeschermplaat. Aanvankelijk dacht ik de bestelprocedure gewoon eventjes te doorlopen teneinde de uiteindelijke prijs te kennen, tot ik opeens vaststelde dat mijn bestelling effectief geplaatst was.... (Duits is niet mijn sterkste punt). Ik kreeg dus ook al een bevestiging van mijn bestelling per mail.
Nu op zich niet onmiddellijk een probleem daar ik de combinatie van hun valbeugel + beschermplaat OK vind en deze in principe toch wel zou besteld hebben.
Maar hoe verloopt de verdere afhandeling nu? Een betaling werd mij dus niet gevraagd bij de ingave van mijn bestelling, vandaar dat ik er ook niet onmiddellijk erg in had.
Is deze bestelling nu echt definitief of kan ik deze desgevallend nog herroepen/annuleren?
Zoniet, na hoeveel dagen worden de goederen aan huis geleverd en hoe verloopt de betaling?
Alvast bedankt voor de info.

Jos
Dgr

Re: Bestelling SW Motech

Bericht door Dgr »

Zolang je niks hebt betaald zullen ze niks opsturen lijkt me?
Of heb je rembours aangevinkt?
JoStrom

Re: Bestelling SW Motech

Bericht door JoStrom »

Eén en ander is inmiddels terug al wat duidelijker.
In de mail die ik zogezegd ter bevestiging ontving vanwege Motech was er eerder sprake van een Aanvraag/Request. Tezelfdertijd meldden ze dat zij de aanvraag verder overmaakten aan hun contactpunt voor België.
Vandaag ontving ik dus vanwege Splash-Design een mailtje dat zij enkel via hun dealers leveren. Ze verwezen mij dus door naar een dealer in mijn regio waar ik de gevraagde produkten kon bestellen.
Eestdaags dus eens bij deze dealer (Van Zeebroeck St.Pieters-Leeuw) binnenspringen.

Groeten,

Jos
Plaats reactie