Bij me vorige dl had ik orginele valbeugels van suzuki maar alsnog veel schade. Dus zoek nu eigenlijk een iets hogerre zodat de tank iets veiliger zit..
+ ik zou op ten duur graag deze willen hebben :
4500 euro schade en WA+ verzekerdGraafie68 schreef:wat een vreselijke beelden, een strommetje met schade.
dat gun je niemand. hoop dat alles toch weer in orde is gekomen.
vandaar dat mijn gedachte is dat die touratech "beter" beschermen.
maar goed, zelfs rijles fietsen vol met beugels van formaat bouwsteigers, die komen er niet ongeschonden van af.
Ik zou graag foto`s zien als je ze binnen hebt! Me dl komt volgende week en wil ze graag zo snel mogenlijk ook bestellenBrambo.650 schreef:Ik heb net de zwarte valbeugels voor de DL 650 bij Romatech besteld. 104 euro en 9,50 verzendkosten, betaling via Paypal en levering via DPD. Ik denk dat het in de loop van volgende week wel binnen komt. De montage zal waarschijnlijk over een paar weken zijn, als de eerste pekel gestrooid gaat worden. Dan heb ik weer tijd om te hobbyen als de Strom op stal gaat (of ik misschien eerder nog tijd/zin heb). Ik zal er wel een paar foto's van maken als het zover is.
Dat helpt inderdaad veel beter dan valbeugelsSWR schreef:Tja, daarom heb ik em allrisk verzekerd
All risk, zonder eigen risico? Want... die zij-kapjes kosten 160 euro en meestal is je eigen risico hoger, zodat je ze alsnog zelf moet betalen...SWR schreef:Tja, daarom heb ik em allrisk verzekerd
uit mijn herinnering heb ik 90 euro eigen risico.Frank schreef:All risk, zonder eigen risico? Want... die zij-kapjes kosten 160 euro en meestal is je eigen risico hoger, zodat je ze alsnog zelf moet betalen...SWR schreef:Tja, daarom heb ik em allrisk verzekerd
Wat is een Podia skid plate ????Mandy schreef:Ik heb deze er vanochtend op laten zetten, daarna een aardig stuk gereden, geen nare trillingen.
Deze GIVI beugels, vind ik persoonlijk erg mooi. En mochten ze gaan trillen, vinden we daar ook wel weer een oplossing voor.
Motor staat nu in de stalling, vanwege komende enkeloperatie (voetbal blessure 10 maanden geleden). Podia skid plate vanmiddag binnen gekomen
deze gaat bevestigd worden aan de GIVI beugel, hoop daarna ook geen trillingen te krijgen.
Ze noemen het ook wel een BELLY-PAN.John007 schreef: Wat is een Podia skid plate ????
SWR heb je hier een antwoord op gekregen? Ik heb sinds afgelopen vrijdag een V-strom 650 '08 gekocht en wil ook de Touratech valbeugels in combinatie met de carterbeschermplaat van suzuki monteren.SWR schreef:is het mogelijk een Touratech valbeugel te combineren met suzuki's skid plate
Ik heb hier geen antwoord op gekregen.Strom schreef:SWR heb je hier een antwoord op gekregen? Ik heb sinds afgelopen vrijdag een V-strom 650 '08 gekocht en wil ook de Touratech valbeugels in combinatie met de carterbeschermplaat van suzuki monteren.SWR schreef:is het mogelijk een Touratech valbeugel te combineren met suzuki's skid plate
SWR schreef:Ik heb hier geen antwoord op gekregen.Strom schreef:SWR heb je hier een antwoord op gekregen? Ik heb sinds afgelopen vrijdag een V-strom 650 '08 gekocht en wil ook de Touratech valbeugels in combinatie met de carterbeschermplaat van suzuki monteren.SWR schreef:is het mogelijk een Touratech valbeugel te combineren met suzuki's skid plate
Brambo.650 schreef:Vrijdag de Fehling valbeugels binnengekregen van RoMaTech uit Duitsland. Spul zat goed verpakt in voldoende bubblewrap en kartonnen stroken en alles zat erbij. De instructie is redelijk karig en even goed begrijpend lezen. Zaterdag aan de slag om ze te monteren. Het is even bekijken hoe een en ander vastgebout moet worden, zeker als het voor de eerste keer is, maar het is goed te doen. Het lastigste is het afstellen zodat het links en rechts netjes uitgelijnd zit en overal dezelfde ruimte overblijft.
Ik heb er nog niet mee gereden dus kan nog niet oordelen over trillingen, maar ik heb al wel een mooie positie gevonden om in de toekomst highway pegs te monteren:p Zodra ik ermee gereden heb, zal ik nog wel even updaten over (hopelijk geen) trillingen ed.
Ik zal dadelijk nog een aantal foto's toevoegen.
Foto's toegevoegd:
Heb zelf ook deze beugels al 3 jaar maaaaaaaaar ze beginnen wel op een aantal plekken te roesten.Strom schreef:Brambo.650 schreef:Vrijdag de Fehling valbeugels binnengekregen van RoMaTech uit Duitsland. Spul zat goed verpakt in voldoende bubblewrap en kartonnen stroken en alles zat erbij. De instructie is redelijk karig en even goed begrijpend lezen. Zaterdag aan de slag om ze te monteren. Het is even bekijken hoe een en ander vastgebout moet worden, zeker als het voor de eerste keer is, maar het is goed te doen. Het lastigste is het afstellen zodat het links en rechts netjes uitgelijnd zit en overal dezelfde ruimte overblijft.
Ik heb er nog niet mee gereden dus kan nog niet oordelen over trillingen, maar ik heb al wel een mooie positie gevonden om in de toekomst highway pegs te monteren:p Zodra ik ermee gereden heb, zal ik nog wel even updaten over (hopelijk geen) trillingen ed.
Ik zal dadelijk nog een aantal foto's toevoegen.
Foto's toegevoegd:
Brambo,
Ik overweeg om de valbeugels van RomaTech te kopen. Wat zijn jou ervaringen met deze valbeugels? Heb je toevallig ook de beschermplaat van Romatech zijn deze qua montage met elkaar te combineren?
Grt
De combinatie van de valbeugels met de beschermplaat ziet er goed uit! Ik heb zelf alleen een 650 en ik geloof dat daar vanuit Romatech geen beschermplaat voor is. Ik ben vorige week donderdag bij Goedhart geweest en na even een zoektocht heb ik daar de valbeugels van SW Motech voor een 650 en de orginele suzuki beschermplaat besteld. Die ga ik vandaag ophalen. Deze twee kunnen gewoon met elkaar gemonteerd worden zonder las-snij-hak-hamer werk (ben benieuwd). Zodra ik foto's heb zal ik ze posten.Van schreef:
ik heb óók die fantastische beugels van romatech mét een carterbeschermer. wel heb ik een beugel moeten aanpassen (lassen) om de carterbeschermer te bevestigen.
paar keer een schuive gemaakt in het terrein en nul schade.
Kom net terug van Goedhart... ik had samen met een verkoper vorige week even zitten struinen op het internet en kwamen bij valbeugels terecht van SW Motech die leken op die van Romatech maar bij deze was het mogelijk de carterplaat van Suzuki te monteren. Nu blijkt dus dat de bestelcode bij die beugels gewoon de code is voor die standaard Suzuki/ SW motech valbeugel. Ben dus geen steek verder.Strom schreef:De combinatie van de valbeugels met de beschermplaat ziet er goed uit! Ik heb zelf alleen een 650 en ik geloof dat daar vanuit Romatech geen beschermplaat voor is. Ik ben vorige week donderdag bij Goedhart geweest en na even een zoektocht heb ik daar de valbeugels van SW Motech voor een 650 en de orginele suzuki beschermplaat besteld. Die ga ik vandaag ophalen. Deze twee kunnen gewoon met elkaar gemonteerd worden zonder las-snij-hak-hamer werk (ben benieuwd). Zodra ik foto's heb zal ik ze posten.Van schreef:
ik heb óók die fantastische beugels van romatech mét een carterbeschermer. wel heb ik een beugel moeten aanpassen (lassen) om de carterbeschermer te bevestigen.
paar keer een schuive gemaakt in het terrein en nul schade.
Misschien heb je dat al ergens gezegd.. maar heb je dan de valbeugel van Romatech voor de 650 of 1000 gecombineerd met de carterbeschermplaat?Van schreef:op de tussenstang heb ik een L profiel gelast. simpel karweitje voor die lassen kan.
de tussenstang is de stang die de linker en rechter beugel verbindt met elkaar.
in dat L profiel heb ik de bevestiginggaten geboord en klaar is Van.
Brambo,Brambo.650 schreef:Ik heb net de zwarte valbeugels voor de DL 650 bij Romatech besteld. 104 euro en 9,50 verzendkosten, betaling via Paypal en levering via DPD. Ik denk dat het in de loop van volgende week wel binnen komt. De montage zal waarschijnlijk over een paar weken zijn, als de eerste pekel gestrooid gaat worden. Dan heb ik weer tijd om te hobbyen als de Strom op stal gaat (of ik misschien eerder nog tijd/zin heb). Ik zal er wel een paar foto's van maken als het zover is.