SV Racing Parts sliders (frame en swing arm)

alles over bescherming bij vallen en of steenslag e.d.
Plaats reactie
TooTall

SV Racing Parts sliders (frame en swing arm)

Bericht door TooTall »

Wel, aangezien ik pas de 5de januari mijn plaat ga hebben, en de Strom dus erg eenzaam is deze dagen, heb ik maar een paar cadeautjes voor haar gekocht.

SV Racing Parts Swing Arm Sliders
SV Racing Parts Frame Sliders
Scotts Performance Stuurstabilisator.

Afbeelding
Ik heb reeds Valbeugels, dus eigelijk zijn de sliders overbodig. Bij het kopen van de Stuurstabilisator kreeg ik er echter een korting op, dus dacht "waarom ook niet"

De Swing Arm sliders (kleintjes) schroeven makkelijk vast. 1 minuut per kant. Ze steken natuurlijk maar weinig uit, maar je weet nooit he :)
Afbeelding
Afbeelding

De Frame sliders zitten vast dmv. de doorsteek-bout. Bij mij zitten er echter al OEM Suzuki valbaren op, die deze ook gebruiken. Bij SW Motech of GIVI baren heb je dit probleem niet. Normaal passen de sliders mooi in het frame, nu heb ik een stukje van elke blok moeten zagen. Nu verliezen ze volgens mij wel een groot stuk van hun stevigheid, ik ben nog niet zeker of ik ze ga laten zitten.
Afbeelding
Afbeelding
Korsan

Re: SV Racing Parts sliders (frame en swing arm)

Bericht door Korsan »

Mooi hoor! Hoe kwam je eigenlijk aan de mooie stickers bij de tank?
TooTall

Re: SV Racing Parts sliders (frame en swing arm)

Bericht door TooTall »

Eeeh, uit de USA, was 115 USD voor een set (tanden + neus + oog + oor) voor elke kant. Héél reflecterend. Als je wilt vraag ik de email opnieuw van de verkoper?
Plaats reactie