zwarte carterbescherming

alles over bescherming bij vallen en of steenslag e.d.
Plaats reactie
Roel

zwarte carterbescherming

Bericht door Roel »

Een poosje terug zag ik bij Van Wijk Motoren in Zoetermeer een V-Strom Black Rhino met een zwart gespoten (of gepoedercoate) carterbescherming. Dat staat onwijs mooi en dat wil ik ook. Heeft iemand voor mij een goed adres (bij voorkeur in de omgeving van Zoetermeer)waar ik dat kan laten doen? Rechtstreeks mailen mag (roel-carla@wanadoo.nl).

Roel Schippers
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: zwarte carterbescherming

Bericht door Stroompje »

Roel schreef:Een poosje terug zag ik bij Van Wijk Motoren in Zoetermeer een V-Strom Black Rhino met een zwart gespoten (of gepoedercoate) carterbescherming. Dat staat onwijs mooi en dat wil ik ook. Heeft iemand voor mij een goed adres (bij voorkeur in de omgeving van Zoetermeer)waar ik dat kan laten doen? Rechtstreeks mailen mag (roel-carla@wanadoo.nl).

Roel Schippers
Hoi Roel & Carla,
Ik kan je niet aan een adres helpen bij jullie in de buurt maar wil toch even de aller hartelijkste groetjes overbrengen van ons uit Lunteren!!

PS. is het nog steeds genieten op de Strom......en heb je geen heimwee naar je "bloed-hete" FJR in de tropische Franse Alpen :?: :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
wilfred

Re: zwarte carterbescherming

Bericht door wilfred »

Als je bij Suzuki naar de lijst van accessoires gaat op http://www.suzuki.nl/motoren?waxtrapp=k ... cPvMtIdBmB" onclick="window.open(this.href);return false; en je kiest vervolgens voor V-Strom Black Rhino modeljaar 2007, dan staat daar een zwarte carterbescherming. Als je die bedoelt dan is het dus een officieel accessoire van Suzuki en dan zou je eigen dealer dit toch probleemloos moeten kunnen leveren.
Black Rhino

Re: zwarte carterbescherming

Bericht door Black Rhino »

Roel schreef:Een poosje terug zag ik bij Van Wijk Motoren in Zoetermeer een V-Strom Black Rhino met een zwart gespoten (of gepoedercoate) carterbescherming. Dat staat onwijs mooi en dat wil ik ook. Heeft iemand voor mij een goed adres (bij voorkeur in de omgeving van Zoetermeer)waar ik dat kan laten doen? Rechtstreeks mailen mag (roel-carla@wanadoo.nl).

Roel Schippers
Roel,

was waarschijnlijk mijn motor en ik heb het zelf zwart gemaakt.
Spuitlak heb ik bij Halfords gekocht. Eerst even schuren, dan grondlak en daarna matzwarte lak er op gespoten.
Flipsen

Re: zwarte carterbescherming

Bericht door Flipsen »

Roel schreef:Een poosje terug zag ik bij Van Wijk Motoren in Zoetermeer een V-Strom Black Rhino met een zwart gespoten (of gepoedercoate) carterbescherming. Dat staat onwijs mooi en dat wil ik ook. Heeft iemand voor mij een goed adres (bij voorkeur in de omgeving van Zoetermeer)waar ik dat kan laten doen? Rechtstreeks mailen mag (roel-carla@wanadoo.nl).

Roel Schippers
Gewoon verkrijgbaar via de suzuki dealer hoor. Kijk maar een sop de site van suzuki. Bij accesoires staat ier er gewoon tussen.
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Bericht door Xavier »

Ik heb net mijn carterbescherming laten poedercoaten omdat het kale aluminium wel erg lelijk was geworden (en dat in korte tijd, maar ja, pekel en aluminium is geen goede combi :cry: ). Laten doen door een bedrijfje in Rotterdam, deze hebben nog een onderlaag erop gezet zodat bij eventuele steenslagschade het aluminium niet weer 'roest'. Kostte me 35 euro, of dat een goede prijs is: geen idee (maar ik hoor het graag ivm eventuele volgende onderdeeltjes).
Laatst gewijzigd door Xavier op vr 20-06-2008, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Bericht door Xavier »

18-06: de foto's:

http://i289.photobucket.com/albums/ll20 ... GP2125.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i289.photobucket.com/albums/ll20 ... GP2127.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie