Carterbescherming.....

alles over bescherming bij vallen en of steenslag e.d.
LeChef

Carterbescherming.....

Bericht door LeChef »

Hoi,

Daar de oliefilter van de V-strom 650 open en bloot onder het motorblok zit, ben ik aan het rondkijken naar een bescherming. Dit ook met het oog met mijn regelmatig vakantie bezoek aan Noorwegen [splitwegen etc]. De 1000 heeft er standaard al een, maar of deze ook op een 650 past is niet helemaal duidelijk. Ik heb al rondgekeken voor andere mogelijkheden en heb de volgende opties gevonden.

SW-Motech
http://www.mo-tech.de/schnellsuche/prod ... m_332.html
voor de 650 wordt er nog aan gewerkt, wel voor de 1000.

Metisse
http://www.metisse.de/frame_daten/start_D_GB.html

Zoals je ziet zijn er veel mogelijkheden in Duitsland. Niets voor niets het grootste V-strom land.

Graag hou ik mij voor nieuwe ideeën aanbevolen...

Groet,

Gabby :lol:
Scottie

Bericht door Scottie »

Ik heb al meerdere malen tegen mijn dealer geschopt met de melding dat er een aantal personen met een 650 intresse in zo'n spoiler hebben.
Hij heeft vervolgens al vanaf april meen ik te herinneren contact hierover met Suzuki NL. Echter was de laatste keer dat hij belde met een persoon bij Suzuki deze met vakantie.

Dus.... mogelijk komt er iets van Suzuki zelf...
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

met sw-motech en zijn leverancier(splash desighn) hier in nederland zou ik een beetje voorzichtig zijn.

ik had voor mijn africa twin daar valbeugels besteld. deze zat met beugels vast om het frame. die beugels zijn niet goed en beschadigen het frame. ben nu al bijna een half jaar bezig om ze zover te krijgen om die klote beugels terug te nemen. maar de leverancier vind mij schijnbaar niet belangrijk. wordt steeds afgewimpeld. krijg echt het idee dat ik niet serieus genomen wordt. (je krijgt zoiets te horen) sw-motech heeft nog nooit problemen gehad met die valbeugels en daarom nemen ze ze niet zomaar terug. bla bla bla.

ik wil zeggen dat de pasvorm van de producten bij SW-motech niet altijd even goed zijn. en de service is klote. wees alstjebieft voorzichtig.

ik zit een beetje te wachten tot touratech wat meer met de V-stom gaat doen. hun produckten vind ik veel beter. en je besteld direct bij de producent en niet met tussenpersonen. leveren ook zeer snel.
Laatst gewijzigd door Erik Hofstee op zo 26-09-2004, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Daarom koop ik de spullen rechtstreeks in Duitsland bij Hein-Gericke in Bocholt. Geen verdere tussenhandel en snel. In 3 dagen de spullen binnen en toen er problemen waren met een verkeerd onderdeel dit rechtstreeks met Mo-Tech afgehandeld. De volgende dag lag het onderdeel met express koerier bij mij thuis.

De contactpersoon bij Mo-Tech is Frau Fritsche tel. 00496425820280
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Dutch

Bericht door Dutch »

wellicht bekend hier......... maar dan toch........

tijdens mijn speurtocht naar een goede carter-bescherming kwam ik voor de 650 deze van Mo-Tech tegen......... alleen te monteren samen met hun eigen valbeugel-systeem en alleen zonder de originele suzuki-bok........


http://www.twistedthrottle.com/ezimagec ... 50x350.jpg



[/img]
Scottie

Bericht door Scottie »

V-strom wanabee schreef:wellicht bekend hier......... maar dan toch........

tijdens mijn speurtocht naar een goede carter-bescherming kwam ik voor de 650 deze van Mo-Tech tegen......... alleen te monteren samen met hun eigen valbeugel-systeem en alleen zonder de originele suzuki-bok........


http://www.twistedthrottle.com/ezimagec ... 50x350.jpg

[/img]
Ojah, de welbekende frietpan!
Laatst gewijzigd door Scottie op ma 27-09-2004, 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

carterbescherming

Bericht door Gast »

ik heb op mijn vstrom 650 wel de onderspoiler van de 1000 laten zetten
en na een paar kleine aanpassingen heeft mijn dealer (langenberg te coevorden) het prima voor elkaar gekregen en het staat zeer goed moet ik zeggen
de motor wordt er wat voller van
de kosten waren ongeveer 140 euro
als je een foto wilt zien mail me dan maar even
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Wat waren ongeveer die aanpassingen? Enig idee? Makkelijk te doen?

Hier de foto, staat stuk beter vind ik:

Afbeelding
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

past de spoiler van de sv650 er niet gewoon onder?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Die past er inderdaad onder volgens het Duitse forum.

Schauen Sie mal hier. 8)
Laatst gewijzigd door Iron Horse op vr 24-12-2004, 02:20, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

ook nog laat wakker....... weet je toevallig ook wat dat mag kosten? laat maar ik heb het al gevonden. 340 euri namelijk.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

In dat topic staat 169 Euro voor de zwarte uitvoering van Metisse. Zal in Nederland misschien ook zoiets zijn???
Laatst gewijzigd door Iron Horse op vr 24-12-2004, 02:51, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Jongens, ga nou toch eens naar bed toe... denk aan je ritme.. :roll:
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Enig idee waar dat team Metisse zit? 169 euro klinkt stuk beter...

Then again, echt functioneel is het niet. Houdt nog steeds carter en uitlaat redelijk kwetsbaar. Voor hetzelfde geld heb je de frituurpan:
Afbeelding

Staat toch ook wel toch ook wel aardig vind ik, al moet je dan wel daarna alles onderaan Mo-tech maken. Mooie Givi koffers trouwens op deze fiets, de E41 set. Net wat minder breed en te beladen via het luik aan de bovenkant met het cijferslot. Alleen nog hoger zadel, witte/grijze knipperlichten en het frame in 2005-zwart (en ABS) en hij is af :D, u hoeft hem niet in te pakken gaat zo ook wel mee.

http://www.amotostuff.com/Merchant2/mer ... Code=dl650" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Weet je ook wat die koffers met cijferslot kosten?!! Dan wordt je echt onpasselijk. Wat een geld. Bijna het dubbele van een "standaard" zijkoffer. Echt gestoord.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Nee... geen idee. Had wel gedacht dat ze iets duurder zouden zijn... Je doet wel eeuwig met die koffers, althans m'n topkoffer (Givi Maxia) heeft het al 3 motoren volgehouden en gaat nog wel even mee. Denk wel dat ik een nieuw seal nodig hebt, hij begint na al die jaren ergens te lekken.

Heb jij een prijslijst (of online gezien) van Givi cases?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik heb ze o.a. bij Safe gezien en schrok toen toch echt van het enorme prijsverschil. Er zal best een prijs(lijst) op internet van zijn maar die heb ik zo even niet (wel eens gezien). Ze waren (zijn ) in ieder geval schreeuwend duur.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Dutch

Bericht door Dutch »

E-Strom schreef:Enig idee waar dat team Metisse zit? 169 euro klinkt stuk beter...

Team Metisse-website:

http://www.metisse.de/frame_daten/start_D_GB.html" onclick="window.open(this.href);return false;


T. 8)
HansH

Bericht door HansH »

Hallo,

Kijk ook eens bij http://www.suzuki.de" onclick="window.open(this.href);return false; voor de originele carterbeschermer voor de DL650. De (duitse) prijs staat erbij.


Hans
Gast

Carter bescherming

Bericht door Gast »

Op de onderstaande site zijn producten te vinden van susuki en dus ook voor een v-strom.
orginele spoiler voor een v-strom zijn hier in verschillende kleuren te koop en ook een carter bescherming.

http://www.suzuki2wheels.be/nl/accessoirescat.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

veel plezier
Daring Red Frank

Carterbescherming DL650

Bericht door Daring Red Frank »

Vandaag de Soes haar eerste 1000km beurt laten geven. Kreeg daar te horen dat er sinds kort een carterbescherming van Suzuki voor de DL650 is te bestellen.

Ben de prij shelaas al weer vergeten. Ik meen ongeveer E 225 maar pin mij daar niet op vast :oops:

Hoop verder dat het geen oud nieuws is voor jullie.
SuziQ

RVS carterplaat

Bericht door SuziQ »

Ook ik vond de bescherming onder mijn DL650 te weinig. ik heb daarom een carterbeschermplaat ontworpen en bij EVAmotor in Leiden (info http://www.evamotor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) laten maken. Mijn beschermplaat is van 2 mm dik RVS en de oliekoeler hangt nog steeds vrij in de rijwind om voldoende koeling te waarborgen. Ik heb geen temperatuur verhoging op het display tijdens het rijden waargenomen. De bescherming is voldoende om gravel weg te houden bij het oliefilter, sensor en ook bij de oliekoeler. EVAmotor kan ook een versie in aluminium maken.
En als laatste vind ik het er een stuk beter uitzien. Het lukt mij niet om een fotootje erbij te zetten. Misschien kan iemand dat voor mij als ik wat foto's email.
info en prijsopgaaf bij info@evamotor.nl
Biker

Bericht door Biker »

Kijk even bij tips en trucks daar staat uitgelegd hoe het werkt met foto's, ik ben wel benieuwd!!
Strommie

Bericht door Strommie »

Ik heb een poging gedaan, om de foto's voor je hier neer te zetten.
Het www-adres is trouwens: http://www.evamotor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Afbeelding

Ziet er mooi- en functioneel uit, maar ik vind het een hoop geld (175 euro), voor iets wat er op het oog 'vrij simpel' (..... in veelvoud) te maken uitziet.
Misschien een idee, om een 'verzamel-opdracht' te maken, tegen een (sterk) gereduceerd tarief :wink:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Met alle respect, maar ik vind het nu niet veel meer dan de al bestaande uitvoering van Motech. Dus wat is hiervan de toegevoegde waarde?

De Motech uitvoering:
Afbeelding
De eigenontwerp-Evamotor-uitvoering:
Afbeelding

Ik ben dan toch geneigd om voor de Motech-uitvoering te gaan. Die is dan wel uit aluminium, maar staat me meer aan qua design. Ook al val ik er niet direct op.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

Ik kan het mis hebben, maar ik zie wél een duidelijk verschil, namelijk dat die van Motech de olie-koeler óók afdekt.
Dat zal in 90% van het jaar weinig- tot niets uitmaken, maar met héle hoge buiten-temperaturen lijkt mij dat niet écht bevorderlijk voor de (totale) koeling.

Wat is de prijs van die Motech?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Daarvoor zitten er ook meer gaten in de Motech-uitvoering. Maar smaken verschillen. Ik vind ze beide niet mooi (wel functioneel), maar de Motech-uitvoering heeft dan uiteindelijk nog mijn voorkeur. Ziet er net iets gelikter uit. Of die dat in het gebruik ook blijft is natuurlijk maar weer de vraag.

Onderstaande voor Euro 159,95 bij Louis.de. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat boek niet naast je toetsenbord hebt liggen? :lol: Ik wel namelijk 8) .

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Scottie

Bericht door Scottie »

Kan me nog herinneren dat het een hell of a job was om de carterpan van de Africa Twin schoon en blinkend te houden. Die was ook van Alu.
Dutch

Bericht door Dutch »

je kunt die Motech-bescherming natuurlijk ook mooi zwart poedercoaten ;)


Afbeelding

T. 8)
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

ik vind het van die van sw-motech een groot nadeel dat je hem alléén kan gebruiken mét valbeugel van sw en hij kan niet samen met je originele middenbok van suzuki.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Erik Hofstee schreef:ik vind het van die van sw-motech een groot nadeel dat je hem alléén kan gebruiken mét valbeugel van sw en hij kan niet samen met je originele middenbok van suzuki.
Bij de 650 is dat idd het geval. Bij de 1000 is daarvoor een aparte beugel die als vervanging van de valbeugel dient beschikbaar. Die zou je dan zelf moeten maken. Ik vind het ook vreemd dat die optie niet voor de 650 beschikbaar is. Hoe dat in combinatie met de middenbok van Suzuki zit weet ik niet.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

:oops: I.H. schreef:
Onderstaande voor Euro 159,95 bij Louis.de. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat boek niet naast je toetsenbord hebt liggen? Ik wel namelijk .
Ik was 'm ff kwijt, maar serieus; hij lag er inderdaad vlak naast de computer in het kastje, dus kan ik nu weer lekker 'snuffelen' :wink:

Er zijn vast nog 'leden', die geen Louis-boek hebben, dus nú staat de prijs voor iedereen te zien :lol: :lol: :lol:

Als ik al zo'n carterbescherming zou nemen, zou ik toch voor die van 'EVA' gaan, ook als was het maar dat je daar géén verdere beugels etc. moet monteren, je org. middenbok kan behouden, R.V.S. makkelijker schoon te houden is (maar ik zou hem zwart spuiten 8) ), en de genoemde vermindering van koeling t.o.v. de olie-koeler.

Je kan zo'n 'beschermer' namelijk wel 'voldouwen' met gaten (om de koeler te laten koelen), maar door ieder 'gat' kan een steentje, die dan weer ........ etc. etc. :?
K-4

Bericht door K-4 »

Het EVA ontwerp wat op de foto staat zat, tijdelijk voor de foto, onder mijn 650. Ik weet dat het een nog niet volledig uit ontwikkeld model is. Ga 12-11 de definitieve versie halen en zal dan even wat foto's maken en plaatsen
Leipo

Bericht door Leipo »

Iron Horse schreef:
Erik Hofstee schreef:ik vind het van die van sw-motech een groot nadeel dat je hem alléén kan gebruiken mét valbeugel van sw en hij kan niet samen met je originele middenbok van suzuki.
Hoe dat in combinatie met de middenbok van Suzuki zit weet ik niet.
de carterbescherming van Suzuki kan gewoon samen met de middenbok, dat heb ik namelijk op mijn motor :)
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

dat klopt...nu is er een andere versie bij SW-motech zodat hij inderdaad ook met de originele middenbok kan.
Van

Re:

Bericht door Van »

K-4 schreef:Het EVA ontwerp wat op de foto staat zat, tijdelijk voor de foto, onder mijn 650. Ik weet dat het een nog niet volledig uit ontwikkeld model is. Ga 12-11 de definitieve versie halen en zal dan even wat foto's maken en plaatsen
en?
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Re:

Bericht door Stroompje »

Van schreef:
K-4 schreef:Het EVA ontwerp wat op de foto staat zat, tijdelijk voor de foto, onder mijn 650. Ik weet dat het een nog niet volledig uit ontwikkeld model is. Ga 12-11 de definitieve versie halen en zal dan even wat foto's maken en plaatsen
en?
:arrow: wooooow dat is een bericht uit 2005..... en K-4 is geen gebruiker meer van dit forum :!:
Een antwoord van hem zal je wel niet meer krijgen, laat staan foto's............. :(
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Van

Re: Re:

Bericht door Van »

Stroompje schreef: :arrow: wooooow dat is een bericht uit 2005..... en K-4 is geen gebruiker meer van dit forum :!:
Een antwoord van hem zal je wel niet meer krijgen, laat staan foto's............. :(
:shock: Nee! dat meen je niet :?:
En nu :?:
Ik wil graag carterbescherming, die op mijn valbeugels past. hmm ff verder kieken dus..
Bart.Smets

Re: Carterbescherming.....

Bericht door Bart.Smets »

Welk merk van valbeugels je hebt weet ik niet, maar ik heb alles van Suzuki laten monteren, gelijk voor aflevering.
Zo heb ik nooit problemen met compatibiliteit!

Je kan zelfs nog tussen 2 kleuren kiezen (zwart of alu)

Prijzen zal je vinden op de website (is voor België en NL verschillend denk ik)
Van

Re: Carterbescherming.....

Bericht door Van »

kep zelf een beugeltje laten lassen door onze TD
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Carterbescherming.....

Bericht door Bacchus »

Ik wil ook een carterbescherming. 2 probleempjes, Hepco en becker middenbok en valbeugels. Origineel Suzuki gaat niet passen op mijn valbeugels :cry:
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
PeterL

Re: Carterbescherming.....

Bericht door PeterL »

Ik kwam deze webshop tegen. Lijkt me dat ze de originele spullen verkopen van Suzuki, maar wel goedkoper.
Ook de valbeugels etc.
Iemand ervaring met dit bedrijf?
Denk er zelf over de valbeugel en carterbescherming aan te schaffen.
http://www.motorcorner.nl/?page=catalog ... cat_id=257

De link verwijst naar de DL 650 maar ze hebben ook vanalles voor de 1000 rijders. 8)
Gert84

Re: Carterbescherming.....

Bericht door Gert84 »

Peter, bedankt voor de link! Ik ben nog op zoek naar valbeugels, carterbescherming en middenbok... en de prijzen op die site zijn wel in orde.

Ik ga het is wat verder uitzoeken. Als ik iets meer weet dan laat ik het wel weten...
Gert84

Re: Carterbescherming.....

Bericht door Gert84 »

Ik heb ondertussen bij motorcorner een carterbeschermer, valbeugels en een middenbok besteld. Ze hadden een prima service en ondertussen is alles aangekomen en geplaatst...
nijho123

Re: Carterbescherming.....

Bericht door nijho123 »

Ik zoek valbeugels en carterbeschermplaat voor Suzuki DL650 Vstrom en kom motorgoedkoop.nl tegen.
biedt aan SW Motech, aanbiedingsprijs tesamen? voor Eur 114,-
Heb nog geen antwoord op emailtje aan hen, iemand ervaring met motorgoedkoop ???

groet
nijho123.
Nero

Re: Carterbescherming.....

Bericht door Nero »

LeChef schreef:Hoi,



Zoals je ziet zijn er veel mogelijkheden in Duitsland. Niets voor niets het grootste V-strom land.
Ik dacht dat (procentgewijs) Nederland het grootste V-Strom land was.

De skidplate van Suzuki kost 225 Euri : http://www.suzuki2wheels.be/index.php/n ... arch_cat=7" onclick="window.open(this.href);return false;

De valdoppen van Bike Design kosten 129,95 Euri : https://www.bike-design.com/detail.php? ... _year=2007" onclick="window.open(this.href);return false;

De valbeugels van Givi kosten 119 Euri : https://www.bike-design.com/detail.php? ... _year=2007" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Carterbescherming.....

Bericht door Sparkle Black Peter »

Een orginele suzuki skidplate kost in Nederland € 189,= en de valbeugels € 109,=
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Nero

Re: Carterbescherming.....

Bericht door Nero »

Rhino VStrom schreef:Een orginele suzuki skidplate kost in Nederland € 189,= en de valbeugels € 109,=
Er zijn nog wel meer leuke redenen om eens een dagje uit naar Nederland te organiseren :D
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Carterbescherming.....

Bericht door Sparkle Black Peter »

Nero schreef:
Rhino VStrom schreef:Een orginele suzuki skidplate kost in Nederland € 189,= en de valbeugels € 109,=
Er zijn nog wel meer leuke redenen om eens een dagje uit naar Nederland te organiseren :D
Friet eten :schater:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Nero

Re: Carterbescherming.....

Bericht door Nero »

Rhino VStrom schreef:
Nero schreef:
Rhino VStrom schreef:Een orginele suzuki skidplate kost in Nederland € 189,= en de valbeugels € 109,=
Er zijn nog wel meer leuke redenen om eens een dagje uit naar Nederland te organiseren :D
Friet eten :schater:
Mjam,... dan noemen ze dat "patatje oorlog" hé. Lekker. Slebber.
Ik ken mijn Ollandse klassiekers hoor :D
Plaats reactie