MADSTAD-HORROR!!!

vervangingsruiten e.d.
Plaats reactie
PRE
EX- V-Strom berijder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 18-04-2011, 17:07
Mijn motor is een: ST1300

MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door PRE »

Ik dacht, laat ik mijn kloon van een kloontje eens vervangen door een mooie originele Madstad ruitverstelling, en laat ik deze nieuw kopen bij Madstad in de US, dan ligt hij thuis op de tafel als ik terugkom van vakantie, en zo ging het inderdaad dus ook.... keurig volgens plan... ik helemaal blij met het keurige verloop van deze financiële uitspatting Totdat ik het pakketje zag liggen op de tafel... :shock:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is echt niet grappig dus... zelfs het zakje met boutjes e.d is stuk.. de helft ligt volgens mij ergens halverwege in de Atlantische Oceaan

Afbeelding


Echt elk onderdeel van het systeempje is verbogen en/of krom en/of uit het lood en/of en beschadigd... dit is een typisch voorbeeld van total-loss... nu ben ik dus erg droevig... :cry:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Iron Horse »

Het ziet er inderdaad droevig uit. Maar ik denk dat het met wat beleid en een bankschroef met bescherming in de bek heel goed tot een weer bruikbaar resultaat terug te brengen is. Zo zelfs dat het nauwelijks zichtbaar hoeft te zijn. Ik zie het niet als geheel verloren.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Silverstorm
DL650 berijder
Berichten: 649
Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
Woonplaats: Houthalen

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Silverstorm »

Bankschroef?Terug met die handel ja en een nieuwe eisen.Leverancier is verantwoordelijk voor zoiets dacht ik toch.
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Iron Horse »

Dat is denk ik in zo'n geval wel waar, maar gelijk hebben en gelijk krijgen en dan ook nog alle rompslomp en eventuele kosten die erbij komen. Het is te proberen. Probleem is wel dat je het eerst op eigen kosten moet terugsturen en dan vergaat je de "lol" meestal al als je de prijzen ziet. Maar goed, we zullen zien wat de TS ervan gaat maken of ermee gaat doen. Het blijft natuurlijk zonde van een veelbelovend pakketje.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Shifty
DL1000 berijder
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 10-06-2012, 17:56
Mijn motor is een: CRF1000DH '17

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Shifty »

Niet terug sturen maar een nette brief met deze foto's en dat het zo niet kan.
Ik denk dat ze je zo een nieuwe sturen.
PRE
EX- V-Strom berijder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 18-04-2011, 17:07
Mijn motor is een: ST1300

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door PRE »

En de prijs voor de goede oplossing gaat deze keer naar: Shifty :duim:

We hebben gisteravond een nette mail opgesteld en verzonden en deze ruim voorzien van detailfoto's, nog geen drie uur later kwam onderstaand bericht al:

Hello A.J.,

I'm sorry for the problem. It is clear that one of the shippers crushed the package and damaged the brackets. We will send you another set immediately. Thank you.

Best regards,
Mark Stadnyk
MadStad Engineering
(352)608-4069
http://www.madstad.com


Dat klinkt goed, dus wachten we maar weer een weekje of wat... in ieder geval goede service en communicatie bij Madstad.
PRE
EX- V-Strom berijder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 18-04-2011, 17:07
Mijn motor is een: ST1300

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door PRE »

Aan de ene kant vond ik het wel een beetje zuur dat 'the shippers' zo omgaan met vracht (kan een foutje zijn) en Madstad hiervoor opdraait, aan de andere kant is de gebruikte verpakking wel van een dusdanige matige kwaliteit dat het wel een beetje vragen is om beschadiging...

Goed om te weten is wel dat als je vooraf betaald hebt met bijvoorbeeld een Visa creditcard zoals ik mijn geval heb gedaan, je wel verzekert bent voor schade of zoekraken (eigen risico € 25,00)
Gebruikersavatar
Shifty
DL1000 berijder
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 10-06-2012, 17:56
Mijn motor is een: CRF1000DH '17

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Shifty »

Prima service. :duim:
Heltio

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Heltio »

Komt de beschadigde variant op marktplaats voor een knutselaar?
PRE
EX- V-Strom berijder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 18-04-2011, 17:07
Mijn motor is een: ST1300

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door PRE »

Daar denk ik nog even over na, het is echt veel erger dan het lijkt op de foto's...

Stel je voor dat je de delen op straat legt en laat er dan eerst een Leopard A6 overheen rijden, vervolgens het grootste model Steyr tractor en aansluitend een 18 wielige vrachwagen voor de afwerking breng je hem naar het spoor en laat er een goederentrein over heen rijden.

Dan neem je hem mee naar huis en bewerkt hem een half uur met een sloophamer. Wat dan nog recht is maak je krom met een grote buigtang en een koevoet.
Ik denk dat je er dan wel zo'n beetje bent. :?

Zelf ben ik ook wel redelijk handig met dingen buigen en schadevrij maken, maar ik hier zie ik geen heil in.

Ik denk er nog even over... :roll:
Ma Bella

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Ma Bella »

Ik zou eerst maar afwachten wat er straks geleverd wordt...misschien moet je van twee slechten wel 1 niet zo slechte maken :P Succes...wel jammer dat zoiets versturen niet in 1 keer goed kan gaan...kan je toch bedenken als bedrijf dat het heel wat kilometers moet overbruggen en wat te verstouwen zal krijgen...

Hoop dat de volgende versie in goede staat je zal bereiken!
PRE
EX- V-Strom berijder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 18-04-2011, 17:07
Mijn motor is een: ST1300

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door PRE »

Ze zijn daar wel van de snelle actie. Na mijn bestelling werd het onderdeel dezelfde dag nog verzonden. Gisteren de mail verzonden met het hele verhaal en vandaag is de vervanger al onderweg gegaan.

Hopelijk vergaat het nummer 2 beter als nummer 1 :D
Gebruikersavatar
Dyrck
DL650 berijder
Berichten: 1124
Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
Woonplaats: Almere

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Dyrck »

Zo te zien kan alles wat hierboven krom is wel weer enigszins in model gemept worden met een kunstof hamer (zo eentje met loden kogeltjes er in) en een bankschroef.
Uiteraard moet het geheel dan wel opnieuw gespoten worden, maar daar bestaan straalkasten en Action-verf voor.
Groeten;
Dyrck


VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
PRE
EX- V-Strom berijder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 18-04-2011, 17:07
Mijn motor is een: ST1300

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door PRE »

Ik zal even afwachten hoe de volgende binnenkomt. Als deze schadevrij is zal ik het schade-exemplaar voor de liefhebber voor een leuk bedragje op marktplaats zetten.

Helaas missen er wel 1 boutje, 1 ringetje en 2 borgringen.... :?
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Tulipan »

Dit lijkt op een heftruck overrijding ( pallet beschadigd en pakjes op de grond gevallen ),
de afzender claimt de kosten bij de verzekering van de transporteur, stuurt een nieuwe op en iedereen is weer blij. :D
Zo makkelijk gaat dat in de transportwereld :worship:
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
PRE
EX- V-Strom berijder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 18-04-2011, 17:07
Mijn motor is een: ST1300

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door PRE »

Nou, dat klinkt inderdaad nog niet zo onlogisch, dat is vast de oorzaak. Als het zo opgelost wordt komen de kosten op de rekening van de dader en dat is dan ook best wel terecht... een foutje kan gebeuren, en daar ben je dan weer voor verzekerd (als het goed is)
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

Panridereesveen schreef:En de prijs voor de goede oplossing gaat deze keer naar: Shifty :duim:

We hebben gisteravond een nette mail opgesteld en verzonden en deze ruim voorzien van detailfoto's, nog geen drie uur later kwam onderstaand bericht al:

Hello A.J.,

I'm sorry for the problem. It is clear that one of the shippers crushed the package and damaged the brackets. We will send you another set immediately. Thank you.

Best regards,
Mark Stadnyk
MadStad Engineering
(352)608-4069
http://www.madstad.com


Dat klinkt goed, dus wachten we maar weer een weekje of wat... in ieder geval goede service en communicatie bij Madstad.
Ik had niet anders verwacht van Madstad. Dit bedrijf staat zeer goed aangeschreven. Heb er zelf ook zaken mee gedaan. Tot alle tevredenheid.

p.s. nou weet je ook war de naam Madstad vandaan komt. :P
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
PRE
EX- V-Strom berijder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 18-04-2011, 17:07
Mijn motor is een: ST1300

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door PRE »

Zo.. dat is snel! en onbeschadigd :duim: Dikke duim voor Madstad!

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

Kunnen ze daar wel :!: "Kloontje namaken :mrgreen: O:-) Ziet er proffesioneel uit. Is aandacht aan besteed.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Geiteboer

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door Geiteboer »

eind goed, alles goed!!! :D

Marc
PRE
EX- V-Strom berijder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 18-04-2011, 17:07
Mijn motor is een: ST1300

Re: MADSTAD-HORROR!!!

Bericht door PRE »

Zo is dat. Ik ben tevreden... een bedankje gaat onderweg naar Madstad :D
Plaats reactie