MRA ruit

vervangingsruiten e.d.
Arnold

Bericht door Arnold »

Ik heb inmiddels een paar keer gereden met de Varioscreen. Hoewel ik het een verbetering vind ten opzichte van het origineel (iets minder gebulder bij lagere snelheden en je hoort de motor weer een beetje) vind ik het nog steeds suboptimaal. Niet de juichstemming die ik gehoopt had.

Daar moet ik bij zeggen dat dit met de ruit op de lage stand is en het flipruitje in diverse standen geprobeerd, nu in de steilste stand. Ik zal dus ook nog met de stand van het hoofdscherm experimenteren. Met het originele scherm vond ik dat ik het met het scherm in de hoogste stand minder prettig vlotte bochten insturen was als er wat wind stond. Ik heb overigens de 650 Touring, die topkoffer maakt daarbi misschien ook wel wat uit.

Maar z'n geld is het me nu al wel waard.

grt
Arnold
ps ca 1.93 en een dikke 90kg.
Pim

Bericht door Pim »

Probeer maar eens in de hoogste stand, dan profiteer je optimaal van de windbescherming. Ik heb zelf geen last van de extra windvang in de bochten.
Heb er ook niet zo op gelet trouwens.
Succes ermee!

Groet
Pim
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Gezien de positieve verhalen over dit scherm heb ik er gisteren ook een besteld in grijs via louis.de

Wel iets duurder maar ik heb nu eenmaal heel goede ervaring met deze club.

Ik heb er gelijk 3 meter blauwe bies bij besteld voor de afwerking.

Hoop dat het inderdaad wat helpt tegen lawaai enzo

Robert
Dutchchef

Bericht door Dutchchef »

blueberry schreef:Gezien de positieve verhalen over dit scherm heb ik er gisteren ook een besteld in grijs via louis.de

Wel iets duurder maar ik heb nu eenmaal heel goede ervaring met deze club.

Ik heb er gelijk 3 meter blauwe bies bij besteld voor de afwerking.

Hoop dat het inderdaad wat helpt tegen lawaai enzo

Robert
Je wil straks niet meer anders!!

Ik zoek er alleen nog 2 voor opzij voor de zijwind!! :schater: :schater:
Bonelli

Bericht door Bonelli »

Ik twijfel erg of ik er ook niet één zal moeten bestellen. Ik heb nu een verhoogd scherm ( ca. 13 cm hoger en ca. 5 cm breder van het merk ???? (zat er al op toen ik hem kocht)

Ik moet zeggen dat het redelijk goed rijd en ik niet zoveel last heb als met het originele schermpje.

Graag wil ik een MRA scherm testen op de DL-1000 (2004)

Wie heeft er een MRA opzitten en mag ik dan even proefrijden ??

Eventueel schroeven we hem even over op mijn DL-1000 K4

Graag z.s.m. reacties want over 2 weken gaan we een lang weekend naar de Vogezen en Elzas. Voor die tijd wil ik een beslissing nemen.
YellowStrom

Bericht door YellowStrom »

Ik heb vandaag mijn nieuwe MRA-ruit uitgeprobeerd (K3); de turbulentie is inderdaad verdwenen en ik kan eindelijk de motorgeluiden horen!
De moeite waard dus.
Ik heb ook meteen de originele ruit verzaagd (6 cm ingekort); misschien interessant in de zomer als het heet is en extra "hoofd"koeling nodig is.
Bonelli

Bericht door Bonelli »

Ik heb er al één besteld via Zimo !!
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Ik hen inmiddels de MRA via louis ontvangen en gemonteerd.

Ben 1.89 en staat nu op de een na hoogste stand en het schermpje op uiterst.
Ik ga nog niet uit mijn dak van het resultaat.

Vraag aan Dutchchef hoe heb jij hem nu afgesteld staan?

Bedankt
DL1K5GT

Bericht door DL1K5GT »

Inmiddels ruimt 4000 kilometer met de nieuwe ruit gereden van MRA. Uiteindelijk bevalt ie prima. Eerst de ruit op de middelste stand met de flipup in de hoogste stand, maar dat bleek toch nog niet het maximum aan comfort te geven. Nu de ruit in de hoogste en de flipup ook. Ideaal! Kan nu volledig met open vizier rijden en dat maakt motorrijden wel zo prettig!

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik heb er de laatste 2 weken net 3500 km mee gereden en heb 90% van de tijd met het vizier open gereden. Verder zonder probleem. Meeste ging over m'n hoofd. In zo verre dan dat m'n vizier toch nog vol met een variatie aan insecten zat. Slechts een enkeling bereikte me direct 8) . en van turbulentie weinig last gehad. Ik zeg niet geen, maar weinig. Alles in de hoogste stand, maar ook met een 5 cm verhoogd zadel en zelf 1,90.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
YellowStrom

Bericht door YellowStrom »

Ik heb afgelopen weekend mijn MRA-ruit er afgehaald en mijn originele ruit (die ik 6 cm heb ingekort) weer gemonteerd.
Resultaat.... heerlijk; nóg minder geluid en meer frisse lucht in mijn helm wat met dit weer zeker zo prettig is.
Het ziet er nog niet eens zo verkeerd uit, dit had ik dus eerst uit moeten proberen voordat ik een MRA-ruit kocht!
MarcT

Bericht door MarcT »

hmmmm....dus je hebt nu een MRA-ruit over die eventueel op een DL1000K5 zou kunnen passen :) Is dat met z'n spoiler aan de bovenkant ?

Quanta Kostie ? Mag ik eens komen passen ? Of doe je de MRA-ruit helemaal niet weg ?
hayasjeelski

Bericht door hayasjeelski »

YellowStrom schreef:Ik heb afgelopen weekend mijn MRA-ruit er afgehaald en mijn originele ruit (die ik 6 cm heb ingekort) weer gemonteerd.
Resultaat.... heerlijk; nóg minder geluid en meer frisse lucht in mijn helm wat met dit weer zeker zo prettig is.
Het ziet er nog niet eens zo verkeerd uit, dit had ik dus eerst uit moeten proberen voordat ik een MRA-ruit kocht!
dat gaat ik dus ook doen van het weekend..... staat ook wat sneller als ik maandag aanstaande op het circuit van Croix-en-ternois tussen de supersportjes sta 8)
MarcT

Bericht door MarcT »

MarcT schreef:hmmmm....dus je hebt nu een MRA-ruit over die eventueel op een DL1000K5 zou kunnen passen :) Is dat met z'n spoiler aan de bovenkant ?

Quanta Kostie ? Mag ik eens komen passen ? Of doe je de MRA-ruit helemaal niet weg ?
Ja sukkel ! Die past dus niet. Nou goed, ga ik wel naar Louis...
hayasjeelski

Bericht door hayasjeelski »

effe een kleine kattekening bij al het verhogen verbreeden ergo het vergroten van het raamoppervlak......

wat is de reden dat we eigenlijk zijn gaan motorrijden?? imo is dat toch om uit die koekblik te komen, lekker met het hoofd in de wind, jaargetijden trotserend, filerijders passerend met een smile van oor tot oor, want jullie zitten vast en ik kan verder.......

en dan zie ik hier alleen maar opmerkingen wil geen wind in het gezicht laat staan een druppie water..... zijn er hier dan geen "die-hard" motorrijders maar alleen "watjes" die wel willen motorrijden maar niet bloot willen staan aan de jaargetijden?? misschien toch eens kijken naar een C1 van BMW dan?? (hier ga ik gegarandeerd gelazer mee krijgen)

ik mag nu al een paar weken Vstrom (5000km op 5 weken) rijden maar enige conclusie die ik kan trekken is dat de originele ruit zelfs te hoog is! ga dr ook de zaag inzetten om van die %$#@$ wervelingen af te zijn, lekker met het hoofd in de wind zoals dat hoort.......
MarcT

Bericht door MarcT »

Nou, het gaat mij voornamelijk ook om de wervelingen. Maar ik ben er nog niet klaar voor om de zaag erin te zetten. Ik ga een Varioscreen kopen. Ik heb trouwens niet de illusie dat ik daarmee uit de wind zit, of niet meer nat wordt.
Ferdo

Bericht door Ferdo »

YellowStrom schreef:Ik heb afgelopen weekend mijn MRA-ruit er afgehaald en mijn originele ruit (die ik 6 cm heb ingekort) weer gemonteerd.
Resultaat.... heerlijk; nóg minder geluid en meer frisse lucht in mijn helm wat met dit weer zeker zo prettig is.
Het ziet er nog niet eens zo verkeerd uit, dit had ik dus eerst uit moeten proberen voordat ik een MRA-ruit kocht!
Zo doe ik het ook. Met warm weer de afgezaagde ruit in de laagste stand erop. Zodra het kouder wordt helpt de MRA ruit toch beter tegen de koude wind, dus dan kan die er weer op.

Inmiddels zijn we allemaal experts in ruitjestand wisselen, dus dat wisselen kan nu blind in 10 minuten...
Hippopotamus amphibius

ruit

Bericht door Hippopotamus amphibius »

Ik heb net een Black Rhino gekocht en daar zit een soortgelijke spoiler op als de ruiten hierboven beschreven.
Bij 5000 toeren begint de spoiler boven de ruit (in de bovenste standen) echter te resoneren waardoor er redelijk wat lawaai vanaf komt. Herkent iemand dit probleem ook en zo ja weet iemand hier misschien een oplossing voor.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Resonantie door speling......? :arrow: nw ruit onder garantie :!:
Onze ruiten doen het niet!
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
joep

Bericht door joep »

hallo ik heb ook het varioscherm op mijn 1000 gt staan het scherm is bij de motor geleverd(suzuki) staat in de hoogste stand maar heb ook geen last van bij geluiden .

joep.
Hippopotamus amphibius

Scherm

Bericht door Hippopotamus amphibius »

Aha, dan zal ik dit bij de 1000 km beurt even naar voren brengen. Vooral omdat ik de Strom nu aan het inrijden ben (en het boekje geeft aan dat je bij de eerste 800 km onder de 5000 rtm moet blijven) heb ik er redelijk last van. Na het inrijden zit je natuurlijk in andere toergebieden. Maar toch.

Dit is trouwens het enige minpuntje wat ik tot op vandaag heb kunnen vinden. Voor de rest alleen maar lekker :-)} en volop genieten :P
Hippopotamus amphibius

Bericht door Hippopotamus amphibius »

Bij de beurt vandaag aangegeven dat ik last van trillingen had. Ze hebben de Ruit een stand hoger gezet (hoogste stand) en dat was blijkbaar genoeg. Nu geen last meer. Prima zo....
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Oké......mooi zo .....en nu gaan met die Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Roeleke

Bericht door Roeleke »

Sinds gisteren ook in het bezit van zo een ruit (dank aan 'palm_computer' hier op het forum).

Hopelijk dit weekend testen...
Gebruikersavatar
V-Stoom
DL650 berijder
Berichten: 413
Lid geworden op: di 25-07-2006, 10:23
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Heerenveen

vario van suzuki

Bericht door V-Stoom »

Vandaag ook een vario opgehaald. het was voor mij achter de standaard ruit echt niet uit te houden op de snelweg :evil: . Heb gekozen voor één van suzuki want die was het snelst te leveren en de prijsverschillen zijn sinds kort niet meer zo groot. MRA vraagt nu ook zo'n 135 euri voor een vario heb ik mij laten vertellen, tenminste als hij via de dealer wordt besteld (er blijven goedkopere wegen). Hoe dan ook het maakt wel een boel verschil :) alhoewel ik er meer van had verwacht na alle lofzangen maar dat ligt aan mij verwachtingen denk ik. Ook ben ik verbaast over de afwerking, als je bedenkt hoe mooi het standaard scherm is afgewerkt met een mooie verdikte rand. Bij de vario kun je duidelijk de zaagranden nog zien en je krijgt er een lullig stripje bij om dat te verdoezelen :mrgreen: . Maar goed het blijft z'n 149 euro waard want het rijdt echt een stuk rustiger :-)} . Wel merk ik dat de motor windgevoeliger is geworden maar dat kan volgens mij ook niet anders met een groter oppervlak (wat zijn jullie ervaringen :?: ), nog wat spelen met de standjes :wink: .
Achteraf was een losse opzet op het origineele scherm (66 euro) van MRA wellicht ook zo gek nog niet geweest allen moet je dan heel voorzichtig zijn met het boren van de gaatjes anders kan je scherm scheuren zeggen ze.

Tot zover mijn ervaring.

Groet, Allard
niets is te gek, behalve op je bek.
casmar

Bericht door casmar »

Vandaag voor het eerst gereden met het MRA scherm.Dit is echt een fantastische verbetering ten opzichte van het originelen ruit.Ik rij nog maar een week met de v strom maar vond de turbulentie echt heel vervelend.Nu is dat opgelost in een korte tijd dankzij het forum,hier voor dank.Ik heb het ruit in de hoogste stand en de flip ook en ben 1.80.Ik heb hem besteld bij Zimo op jullie aanraden en is binnen 5 dagen geleverd .
paul66

Bericht door paul66 »

Ben overtuigd door alle positieve reactie's. Ga dus hoogst waarschijnlijk ook een bestellen. Ik lees dat de orginele suzuki varioscreen en de MRA-versie uit de zelfde fabriek komen en dus identiek zijn, ga dus die van MRA bestellen. Ga hem bestellen bij Zimo daar kost ie 99,95 + 8,90 verzendkosten. Dat scheelt maar liefst 40 euro en daarvoor kan ik handkappen kopen want die zaten er helaas niet op
Remko

Bericht door Remko »

Sinds een paar dagen een MRA ruit op mijn brommert.

Ruit in de laagste stand en spoiler in de hoogste.

Daar kon ik met mijn 1,85 cm prima mee leven.


Even heen en weer naar Scheveningen was vandaag tenminste goed te doen!!

:D :D :D :D :D :D



(alleen dat pokkezonnetje op de heenweg en wat ellende met mijn rechteroog maakte dat het niet continue genieten was)
Prof

Bericht door Prof »

Hiervoor met givi ruit gereden (verhoogd). Dacht dat het niet beter kon. Kan dus wel. MRA ruit is heel goed. Ben 187. Staat op hoogste stand. Spoiler ook. Vang veel minder wind in vergelijk met de givi ruit. Dik tevreden dus.
Goudse
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 20-07-2014, 12:47

mra varioruit

Bericht door Goudse »

is de mra varioruit voor de 1000 de zelfde als voor de 650?
en past deze ook op een 650 van 2007.
ik zie namelijk op site van zimo alleen een varioruit staan voor een 1000/650 nu moet ik zeggen dat mijn duits niks is.
Juke

Bericht door Juke »

Heb gisteren de Vario van Suzuki op mn strom gezet.
Nu 3 jaar na opening van dit onderwerp is het nog steeds dezelfde met de ( onderaan.

Ga vrijdag een paar dagen duitsland in en zal dus ervaren hoe deze mij bevalt.

Overigens vraag ik mij af wat het voordeel is van een MRA ten opzichte van een originele Suzuki ruit. ??
Ik heb er nu € 129,00 voor betaald en de ruit was met 2 dagen binnen bij mijn dealer (MVM - Soesterberg)

gr Jack
erik70

Bericht door erik70 »

Ik heb vandaag zo'n MRA varioscherm op mijn strom gemonteerd. Na alle haleluja-praise-the-lord-reacties hier had ik hoge verwachtingen. Deze werden echter niet waargemaakt imho. Nog steeds een hoop herrie an de kop. Ik heb de ruit in de midden en hoogste stand gehad met de spoiler in hoogste en een na hoogst standen. Ik ga ook de laagste stand van de ruit nog testen

Voor alsnog een beetje een tegenvaller...maar wie weet komt het nog goed.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik vind ook niet dat het de 100% oplossing is, maar het scheelt wel een stuk met de originele ruit.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
erik70

Bericht door erik70 »

vannavond nog even getest op wat hogere snelheden (120-140). Dan is het verschil met de "oude" ruit toch beter merkbaar. Ik moet toch iets terug komen op mijn eerdere wat negatieve review. T is idd iets beter dan de standaard ruit.
Juke

Bericht door Juke »

Zo'n 1200 km getest en het bevalt beter als de oude.
En niet alleen omdat ik de smoke uitvoering mooier vind.

Ik kon voorheen amper met mijn scherm van de Nolan N-com open rijden en nu gaat dat tot 140 prima.
Vizier open en met zonnebril was eerder niet te doen. De wind verscherpte en draaide achter de bril om zodat kijken erg vervelend was, ook op lage snelheden.
Nu minder turbulentie, minder ongedierte in mijn open vizier.

Wind blijf je houden en dat mag/moet bij motorrijden........toch ?

Kortom, voor mij een prima aankoop.
Al heb ik nog geen antwoord; waarom de MRA in plaats van het Suzuki scherm ?

gr Jack

overigens is het hotelletje prima bevallen
http://www.motorhotel-moezel.eu/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MarcT

Bericht door MarcT »

Juke schreef:Al heb ik nog geen antwoord; waarom de MRA in plaats van het Suzuki scherm ?
Nou, dat spoilertje...dat doet het hem...
Of heb je van Suzuki ook een ruit met spoilertje ? Dan denk ik dat het niets uitmaakt. Als de prijs hetzelfde is...
Juke

Bericht door Juke »

Ja dat spoilertje zit op de suzuki ruit ook en dat doet het m :wink:

Afbeelding
Dit weekend door de eigenaar van Bike-inn genomen (alle gasten staan op hun site) http://www.motorhotel-moezel.eu/fotos.html" onclick="window.open(this.href);return false; ik was slechts de 2de V-strom die ik kon ontdekken.

gr Jack
V2-Rider

Bericht door V2-Rider »

Vandaag zo een ruitje gaan bestellen. Ik hoop dat het effectief komaf maakt met die hevige turbulenties!
Blijkbaar kon je die flip-up ook appart kopen voor montage op de originele ruit. Exacte prijs weet ik er niet voor maar het was voordeliger van een nieuwe ruit te kopen.
Ik heb 130,60 euro gegeven in Belgie bij Bike Design
Willystrom

Bericht door Willystrom »

http://vstrom.nl/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:
Juke

Bericht door Juke »

Kon het nu even niet meer vinden, maar ik heb gelezen dat je dan wel een goede maat spoilertje moet bestellen.
Schijnt per ruit dus een andere maat spoiler te zijn.!!

gr Jack
Diffie

Bericht door Diffie »

Dat klopt idd. Ik heb bij Motolife zo'n spoilertje besteld en moest toen aangeven welke ik nodig had omdat er idd verschillende maten zijn. Dit heeft ook te maken met de eventuele kromming die er in een ruit zit.
Op hun site staat ook vermeld hoe je kan opmeten welk spoilertje je nodig hebt.

Gr. Simon.
DA

Bericht door DA »

Ik heb gisteren het losse MRA spoilertje gemonteerd op mijn originele ruit (20 min werk) en vandaag voor het eerst getest. Ik moet zeggen dat ik een enorm verschil merk en dat ik blij ben dat ik niet de gehele MRA ruit heb besteld. Scheelt toch weer 60,=. Ik ben er tot dusver erg tevreden over en heb hem nog niet optimaal kunnen afstellen.
Furiousz

Bericht door Furiousz »

Ik ben nu aan het bieden op ebay op een MRA ruit :D , over 4 minuten weet ik of ik hem heb!!

[edit]

Ik ben de hoogste bieder :D :D :D
Van

Bericht door Van »

Kan iemand mij helpen aan een mal waar mee je de 'losse' varioscreen recht en in het midden kan monterten?
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

Van schreef:Kan iemand mij helpen aan een mal waar mee je de 'losse' varioscreen recht en in het midden kan monterten?
zal ik je eerst uitleggen hoe je die dan moet gebruiken :wink:

maar efffe serieus..... (ben namelijk bang dat jij dit ook serieus bedoelt) als recht = horizontaal = wat een waterpas je zegt (heb je die?) en
in het midden = de helft van twee uiterste punten, zeg: links en rechts,

dan kom je zelf al een heel end denk ik?

blijft nog wel dat je zelf de gaatjes op de goede plek moet boren.
advies: plak wat afplaktape erop, dan slipt je boor niet zo snel, gebruik altijd eerst een heel klein boortje (3 mm) en neem vooral een scherpe boor.
en haal hem even van 'kloppen' af (boormachine).

bij mij gaat het uiteindelijk in de uitvoering meestal fout. schiet je dus uit en komt gat 1 op de verkeerde plek, pas dan 2,3 en 4 ook aan!
gaandeweg wordt het dan steeds spannender.... 3 goede gaten en dan nr. 4.....


veel succes!

PS: je kan het ook een ander laten doen, kun je die tenminste de schuld geven als het fout gaat! zeker als je die ervoor betaalt, een monteur van de motorzaak bijvoorbeeld!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Van

Bericht door Van »

bedankt voor je reactie.
die van mij zelf heb ik idd op die manier gedaan, maar die zit dus wat scheef. die van haar wil ik wel recht er op hebben.
Ik heb gelezen dat er een mal voor is. wellicht moet ik die zelf dan maar maken.
meten is lastig, omdat het allemaal rond is en he niet een goed punt hebt van waar je kan gaan meten.
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

is ook waar wat je zegt, alles is rond.
denk dat ik geluk heb gehad met het plaatsen, al scheelt het dat ik scheel kijk :wink:

succes ermee!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Furiousz

Bericht door Furiousz »

Ik heb nu zo`n 1000km met de MRA ruit gereden, bevalt prima! Toen het standaard zadel nog op de V-strom zat, zat ik niet meer in de turbulentie. Nu heb ik een verhoogd dl1000 zadel (+6cm) er op gezet, en je raad het al :? , de turbulentie is terug. Ik ben al een poosje op zoek naar een "kloontje", maar deze zijn erg schaars :wink: , daarom gisteren maar de MadStad adapter besteld in de USA. Ik ben erg benieuwd :D
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

hoop dat die het even goed doet als KLOONTJE :wink:
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Furiousz

Bericht door Furiousz »

peterzeeland schreef:hoop dat die het even goed doet als KLOONTJE :wink:
Als ik diverse forums moet geloven dan werkt hij perfect :D . Kreeg zojuist al een mailtje binnen dat het pakketje verstuurd is :lol: .
Plaats reactie