Madstad bracket

vervangingsruiten e.d.
Plaats reactie
Marcelv

Madstad bracket

Bericht door Marcelv »

Heb op mijn 'nieuwe' 2011 model een Suzuki Vario met spoiler maar op advies een 'kloontje' besteld. Heb ook nog de originele ruit. Wat is het beste advies: de originele ruit op de madstad bracket of de Vario met spoiler.

Is de spoiler niet een beetje 'too much' als je ruit met 'kloon' al in alle mogelijke standen kan zetten. Ben 1.87 met standaard zadel.

Ben al uren aan het lezen op het forum maar zie veel verschillende reacties (krijg al te horen, 'zit je nu nog steeds op die laptop' :)

Oh ja, maken andere spiegels nu heel veel uit, de wind gaat als je tijdens rijden met de hand voelt een beetje langs zijkant van de helm maar als je 100+ rijdt en je zit iets sportiever heb je van de spiegel-wind geen last.

Hoor graag tips.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Madstad bracket

Bericht door Sparkle Black Peter »

marcelv schreef:Heb op mijn 'nieuwe' 2011 model een Suzuki Vario met spoiler maar op advies een 'kloontje' besteld. Heb ook nog de originele ruit. Wat is het beste advies: de originele ruit op de madstad bracket of de Vario met spoiler.

Is de spoiler niet een beetje 'too much' als je ruit met 'kloon' al in alle mogelijke standen kan zetten. Ben 1.87 met standaard zadel.

Ben al uren aan het lezen op het forum maar zie veel verschillende reacties (krijg al te horen, 'zit je nu nog steeds op die laptop' :)

Oh ja, maken andere spiegels nu heel veel uit, de wind gaat als je tijdens rijden met de hand voelt een beetje langs zijkant van de helm maar als je 100+ rijdt en je zit iets sportiever heb je van de spiegel-wind geen last.

Hoor graag tips.
Hoi Marcel,

Omdat je toch alle twee de ruitjes al hebt, zou ik ze gewoon uitproberen. Met en zonder Flip-Up (spoiler). Ik heb de vario erop met Kloontje, ben 1.90.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Fanstrom

Re: Madstad bracket

Bericht door Fanstrom »

Ik heb de flip-up andersom op het varioscherm gemonteerd zodat het varioscherm 5cm hoger wordt en met het Madstad kloontje een ideale instelling verkrijgt met 1.90cm lengte. Scheelt weer een berg geld voor een hogere ruit en voordeel is geen vacummgedoe achter het scherm.

Groet, Fanstrom

NB Smoke varioscreen met kloontje (verstelbaar “Madstad” ) heb ik nu te koop omdat ik mijn DL1000 pas heb verkocht.
Graafie68

Re: Madstad bracket

Bericht door Graafie68 »

Wat vraag je er voor ?
Plaats reactie