Ervaringen Givi Airflow ?

vervangingsruiten e.d.
Dusomos

Ervaringen Givi Airflow ?

Bericht door Dusomos »

Beste,

heeft er iemand ervaring met de Givi Airflow vervangings ruit?
http://www.rad.eu/nl/c/p/28754-givi-air ... -af260.htm

Heeft er daarnaast iemand afmetingen van de verschillende gangbare ruiten, Givi, MRA Vario, standaard Suzuki

Ik lees het graag,
gr Marc
Joost

Re: Ervaringen Givi Airflow ?

Bericht door Joost »

Ik rij al een jaar rond met een Givi AF 260. Het ding is echt helemaal top! Kan met 160 gewoon met open vizier rijden en dat is heeel erg lekker. :D .
Gebruikersavatar
Fogel
DL650 berijder
Berichten: 324
Lid geworden op: wo 03-06-2009, 22:59
Mijn motor is een: Suzuki GSR600A

Re: Ervaringen Givi Airflow ?

Bericht door Fogel »

Joost schreef:Ik rij al een jaar rond met een Givi AF 260. Het ding is echt helemaal top! Kan met 160 gewoon met open vizier rijden en dat is heeel erg lekker. :D .
Ben je niet bang dat er iets in je ogen komt? ik heb er wel eens dagen last van gehad, dus ik rij altijd dicht...
Een dag niet gereden is een dag niet gereden.
Dusomos

Re: Ervaringen Givi Airflow ?

Bericht door Dusomos »

Joost schreef:Ik rij al een jaar rond met een Givi AF 260. Het ding is echt helemaal top! Kan met 160 gewoon met open vizier rijden en dat is heeel erg lekker. :D .
Beste Joost,
heb je hier toevallig ook een foto van?
Zou graag zien hoe er dat uit ziet op een V-strom
Mag ook per mail naar marc.dusomos@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

gr
Marc
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Ervaringen Givi Airflow ?

Bericht door Framomile »

Joost schreef:Ik rij al een jaar rond met een Givi AF 260. Het ding is echt helemaal top! Kan met 160 gewoon met open vizier rijden en dat is heeel erg lekker. :D .