krassen op ruit

vervangingsruiten e.d.
Plaats reactie
speeltje

krassen op ruit

Bericht door speeltje »

ik heb wat krassen op mijn ruit van mijn V-strom ze zijn niet diep, is er een manier op het scherm weer geheel helder te krijgen voordat ik direct overga om een nieuwe te bestellen., Wie heeft de gouden tip.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Er is bij motor- en autozaken pasta voor te koop in een tube. Je kunt ook een zelfde soort voor gebruik op CD's en horlogeglas gebruiken.

Bij http://www.louis.de" onclick="window.open(this.href);return false; kun je Xerapol Plastic-Polisch kopen voor 9,95 plus verzendkosten.

Afbeelding

XERAPOL Plastikpolitur:
Das Problem:

Gegenstände aus Acryl- und Plexiglas verkratzen sehr leicht und wirken dadurch oft unansehnlich.
Besonders ärgerlich ist dies bei Teilen von Motorrädern (Windschutzscheibe, Cockpit), Autos, Wohnwagen und -mobilen, Booten, Segelflugzeugen und Möbeln.
Die Lösung:


XERAPOL bietet eine erstaunliche einfache Lösung für dieses weit verbreitete Problem.
Mit dieser Spezialpolierpaste hat der Anwender die Möglichkeit, Kratzer schnell und kostengünstig im "do-it-yourself"-Verfahren zu beseitigen.
Das behandelte Glas erstrahlt anschließend in neuem Glanz.
Inhalt: 50 g.

P.S. Im Test der Motorrad-Zeitschrift "PS" (Ausgabe 05/2003) wurde dieses Produkt mit dem "PS-TIPP" ausgezeichnet.

Achtung: Nicht auf beschichtete Helmvisiere (antifog ,kratzfest, supravision usw.) anwenden.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
MacB

Bericht door MacB »

Best wel interresant maar ik snap geen bal van dat Duits :?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Voor jou dan een vertaling. :wink: 8)

XERAPOL Plastikpolitur:
Das Problem:
Het probleem:

Gegenstände aus Acryl- und Plexiglas verkratzen sehr leicht und wirken dadurch oft unansehnlich.
Besonders ärgerlich ist dies bei Teilen von Motorrädern (Windschutzscheibe, Cockpit), Autos, Wohnwagen und -mobilen, Booten, Segelflugzeugen und Möbeln.
Voorwerpen gemaakt uit Acryl- en Plexiglas krassen zeer gemakkelijk en zien er dan vaak niet meer uit.
Bijzonder irritant is dat bij onderdelen van motoren (windschermen, cockpit), auto´s, caravans en campers, boten, zweefvliegtuigen en meubels.


Die Lösung:
De oplossing:

XERAPOL bietet eine erstaunliche einfache Lösung für dieses weit verbreitete Problem.
Mit dieser Spezialpolierpaste hat der Anwender die Möglichkeit, Kratzer schnell und kostengünstig im "do-it-yourself"-Verfahren zu beseitigen.
Das behandelte Glas erstrahlt anschließend in neuem Glanz.
XERAPOL biedt een verbasingwekkend eenvoudige oplossing voor dit wijd verbreide probleem.
Met deze polijstpasta heeft de gebruiker de mogelijkheid, krassen snel en goedkoop via de "doe-het-zelf"-methode op te lossen.
Het behandelde oppervlak glanst daarna weer als nieuw.


Inhalt: 50 g.
Inhoud: 50 gr.

P.S. Im Test der Motorrad-Zeitschrift "PS" (Ausgabe 05/2003) wurde dieses Produkt mit dem "PS-TIPP" ausgezeichnet.
P.S. In de test van het motortijdschrift "PS" (uitgave 05/2003) werd dit prouct met de "PS-Tip" bekroond.

Achtung: Nicht auf beschichtete Helmvisiere (antifog ,kratzfest, supravision usw.) anwenden.
Opgelet: Niet toepassen op helmvisieren met een coating (dampvrij, krasvast, supravision enz.)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
spyball

Bericht door spyball »

Er is een heel simpele manier om niet al te diepe krassen weg te poetsen...namelijk met gewone autowas (de vloeibare vorm). Ik heb daar heel goede resultaten mee behaald.
Groetjes, Spyball
Biker

Bericht door Biker »

Ook witte tandpasta schijnt goed te werken!
MacB

Bericht door MacB »

Dank u wel he Iron :wink:
Juke

Bericht door Juke »

biker schreef:Ook witte tandpasta schijnt goed te werken!
Inderdaad schijnt dit goed te werken, uiteindelijkl is het een heel fijn schuurmiddel..toch ?
M-Strom

Re: krassen op ruit

Bericht door M-Strom »

Ik heb nog een gouden tip

als je een ruit van een kuip hebt die onder de krassen zit, poets het dan met KOPERPOETS BRASSO

en je ruit wordt weer als nieuw :!: :!:
je kan het ook gebruiken bij caravanruiten.

poetse ! ! ! :D
Plaats reactie