Binnenkort: Suzuki varioscreen

vervangingsruiten e.d.
Plaats reactie
Blackstream

Binnenkort: Suzuki varioscreen

Bericht door Blackstream »

Tijdens mijn bezoek naar Nimag vandaag kwam ik achter dat er binnenkort ( misschien over een maand?) een originele Suzuki varioscreen op markt komt. Als ik het goed begrepen heb zal het een soort MRA-screen worden met een afstelbare flip-up. De prijs was nog onbekend.
P2U

Bericht door P2U »

Blackstream,
dat scherm is in België reeds verkrijgbaar sinds januari j.l. Het zou zo'n 165 neuros kosten
HTH
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Staat op de Belgische website. Er is een heldere en een getinte uitvoering. Koop je voor het prijsverschil toch beter de bijna exacte kopie van MRA.

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Willem
DL650 berijder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 18-10-2004, 13:03
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Zwanenburg

Bericht door Willem »

Ik had ook al al info gevraagd over deze ruit voor mijn DL650 en kreeg het onderstaande antwoord:

Geachte heer,
Het artikelnummer 990D0-06G50-CLE zit ook in ons leveringsprogramma en is bij iedere Suzuki-dealer verkrijgbaar. De prijs is 149,- euro incl. btw.

Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd wens u nog veel rijplezier met uw DL650!

Met vriendelijk groet,

Arno Jansen
Marketing Motorcycle & Marine

BV NIMAG / SUZUKI NL
Postbus 77
4130 EB VIANEN

Tel: +31(0)347-349 794
Fax: +31(0)347-349 825
Mob: +31(0)6-515 48171

email: a.jansen@nimag.nl
i-net: http://www.suzuki.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Suzuki GT500, Yamaha XS750, Yamaha XS1100, MZ 250, Honda XL600V, Suzuki DL650 K4 Zwart met voorvorkrubbers, handkappen, kloontje, witte knipperlichtglaasjes, verhoogd zadel etc.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

De MRA kost bij Louis.de 119.95 plus 6,95 verzendkosten. Dus uiteindelijk een verschil van € 21,10. Toch weer leuk voor een keertje tanken. Ik zie weinig verschil in de ruiten en misschien komt hij wel gewoon bij MRA vandaan. Net als de valbeugel (in enkele gevallen want er zijn verschillende uitvoeringen op de markt (geweest)), maar ik wacht de reacties wel af. Dus mogelijk is mijn eerdere opmerking juist andersom en is de Suzuki-uitvoering een kopie van het MRA-scherm
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
LeChef

Bericht door LeChef »

Ter info:
Het Vario-scherm was al enige tijd te zien op de overzichts foto van de accesoire catalogus van Suzuki, maar (nog) niet in de lijst.

http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=aacdIsHcPvMvJaGmEdK pdf bestand openen...

Groet,

Gabby 8)
Plaats reactie