givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

vervangingsruiten e.d.
tatanka

Bericht door tatanka »

Zijn er ook Stormers die ervaring hebben met Cee Baleys Windschermen?

Newly designed to fit with your OEM hardware, our new 2004 & UP Vstrom windshield has the same fit as the OEM windshield, but the similarity ends there. The standard OEM shield is approximately 15.5" high, and 16" wide.
Our comfort windshields come in four heights, and are at least 4+" wider than your stock Vstrom shield. Manufactured from aircraft quality acrylic in .187 thickness for greater strength and great optics, our comfort shields direct more impact air outward, away from the rider and passenger. The Euro cut of the shields helps increase visibility over the shield, and also lessens the wind noise signature from the stock shield. These shields provide more upper torso protection than the stock shields, due to the increased height and width of the comfort shields. The cutouts at the sides of the shield allow the mirror stalks to clear the shield when turning lock to lock.

M.v.g. Stormke
Gast

lengte

Bericht door Gast »

Hoi Tatanka!

Ik ben 1.75 en heb ook dat Givi scherm. Ik kijk er niet door heen. Het dwingt wij juist goed rechtop te gaan zitten om ver de rand te kijken. Ik heb een dl 650 (dunner zadel). Met de DL 1000 zit je hoger en kijk je er helemaal overheen. In het begin is de rand wel wennen, want die is zwart. Maar wat zit je pins(es) heerlijk achter zo'n scherm :!:
Ik wil hem niet meer missen. Je gaat zelfs ongemerkt wat harder rijden.... :wink:

Groetjes
Bertilla
Strommie

Bericht door Strommie »

Als je niet over je scherm heen kijkt, maar er doorheen, dan hoop ik voor jou, dat je niet vaak in een situatie terechtkom die ik gisteren (en eigenlijk al de hele week heb gehad) had, namelijk dat er op een ritje van nog géén 100 km., ál zovéél vliegen op de ruit 'kapot geslagen' zaten, dat 'doorkijken' wel heel moeilijk- tot onmogelijk was :?
tatanka

Bericht door tatanka »

Voor Stormers die interesse hebben in de Givi windscherm, het volgende:

Wij kunnen je de ruit van Givi leveren;

De prijs is € 65,-incl btw.


De prijs is exclusief verzendkosten, deze zijn eenmalig 3.90 bij betaling per bank ,of 8.90 bij betaling onder rembours.

De levertijd is 8 werkdagen, mits op voorraad bij de importeur.

Vriendelijke groeten,

Han Kruisinga
Motorgoedkoop.nl
Biker

Bericht door Biker »

tatanka schreef:Voor Stormers die interesse hebben in de Givi windscherm, het volgende:

Wij kunnen je de ruit van Givi leveren;

De prijs is € 65,-incl btw.


De prijs is exclusief verzendkosten, deze zijn eenmalig 3.90 bij betaling per bank ,of 8.90 bij betaling onder rembours.

De levertijd is 8 werkdagen, mits op voorraad bij de importeur.

Vriendelijke groeten,

Han Kruisinga
Motorgoedkoop.nl

Had dat eerder gezegd, ik heb hem net besteld...... :lol:
Wim

Bericht door Wim »

Heb sinds Zaterdag ook een GIVI ruit aangeschaft. Ik mocht deze eerst testen bij RAD Tienen (België) alvorens tot aankoop over te gaan.
Om het turbulentie probleem op te lossen heb ik al vanalles geprobeerd eerst een nieuwe schuberth S2 helm, daarna een MRA Touring scherm en niets hielp. Vanaf dat ik het GIVI scherm mocht testen was het verschil voor mij overduidelijk => geen turbulentie en geen windgeruis meer en dit op de laagste stand. Ik kon zelfs tegen 140 nog met open vizier rijden wat ik voordien niet kon zelfs tegen 60 km. Ik ben 1.78m en :oops: 84Kg

Als er kandidaten zijn ik heb een RMA scherm model 2004( regelbaar) te koop liggen

Groeten,
Wim
Prof

Bericht door Prof »

Heb sinds twee weken dit scherm in bestelling. Half mei komt er weer voorraad vanuit Italië. Volgens mijn info op dit moment dus niet leverbaar in Nederland.
Biker

Bericht door Biker »

prof schreef:Heb sinds twee weken dit scherm in bestelling. Half mei komt er weer voorraad vanuit Italië. Volgens mijn info op dit moment dus niet leverbaar in Nederland.
Dit is dezelfde informatie als die ik heb van mijn dealer. Ook ik heb hem in bestelling en de verwachte levering is pas eind mei. Zowel de Kappa ruit als de GIVI ruit ( deze zijn hetzelfde) zijn dus niet voorradig.
Wim

Bericht door Wim »

Strange :roll: Bij RAD zeiden ze tegen mij dat deze schermen gemakkelijk verkrijgbaar waren. Ikzelf heb maar 2 dagen moeten wachten

http://www.rad.be/Frameset1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Blackstream

Bericht door Blackstream »

@ Prof en Biker,

Hebben jullie die GIVI scherm al gekregen? Ik had ook die besteld met hetzelfde verhaal "niet voor half mei leverbaar". Paar dagen geleden kreeg ik een telefootje van de dealer dat die nu binnen is. Meteen ophalen en kwam ik achter dat ze een verkeerde model hadden besteld (K2-3, ik rij K4). :evil: Kan dus de hele verhaal opnieuw beginnen :?

Alex
Biker

Bericht door Biker »

Ik heb mijn raampje gisteren opgehaald en gemonteerd op de motor. Ik vind het een grote verbetering!! De turbulentie is verdwenen, hij staat in zijn laagste stand en kijk er overheen. Allleen als je korter dan 8 mtr voor je op de grond wilt kijken dan moet je er doorheen kijken. De spiegel en de handkappen raakten het scherm als ik hem op het stuurslot wilde zetten, hiervoor heb ik bij de bovenste 2 bevestigingsschroeven van het ruitje een rubberen opvulbusje geplaatst van 15mm en nu is dat ook verleden tijd. Aankomend weekend ga ik de "4-landenrit" (aanrader, een 2 daagse rit vanuit een eindhovense club georganiseerd door belgie nederland duitsland en luxemburg met een overnachting in Schweich) rijden met ongeveer een 700km en ga de ruit dus eens goed testen. Maar tot nu toe tevreden over het resultaat
Prof

Bericht door Prof »

Vandaag mijn Givi scherm gehaald en gemonteerd. Dezelfde ervaring als biker. Heb alleen geen last dat de handkappen het scherm raken. Past allemaal uitstekend. Moet wel wennen. Turbulentie is weg maar de motor vangt veel meer wind en dat voel ik op de voorkant. Ben erg benieuwd hoe de motor rijdt met wat hogere snelheden. Was vandaag niet te doen. Hou jullie op de hoogte.
Prof

Bericht door Prof »

Ik moet toch wel wennen aan dit scherm. Tot +/- 160 is het allemaal goed te doen en een verbetering tov het orginele scherm. Je voelt wel dat de motor meer wind pakt. Scherm is fors groter. Daarboven wordt het geheel wat instabieler. Daar heb ik met de orginele ruit nooit last van gehad. Zal best voor een gedeelte wennen zijn. Ruit staat in de laagste stand bij mij. Ben zelf 187. Kan er dan net over heen kijken.
Biker

Bericht door Biker »

Afgelopen weekend heb ik 800km gestuurd met de Strom en dus de ruit flink kunnen uittesten. Het is de investering meer dan waard!! Zoals gezegd kijk ik eroverheen en kort voor me er doorheen maar ook dat is geen prolbleem. Het is een iets andere kijktechniek maar dat gaat uitstekend. Ook denk ik dat je niet zo nat wordt als het regent maar dat heb ik gelukkig niet kunnen testen in het weekend. De eindconclusie is dan ook dat ik een voor mij goede keus heb gemaakt en het gehoopte resultaat is bereikt.
Real Biker

Bericht door Real Biker »

Zit iedereen elkaar niet een beetje "gek" te maken met die ruiten :?:
Uit de wind zitten en motorrijden horen volgens mij niet echt bij elkaar :shock:


Grt, Ptr
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik denk ook niet dat er iemand moeite heeft met (een beetje, of een beetje meer of een beetje veel) in de wind zitten. Daar heb je ook gelijk in, dat behoort bij het motorrijden.

De irritatie ontstaat bij de confrontatie met turbulentie. Daar wordt je echt horendol van. Als die er niet zou zijn denk ik dat er heel veel minder mensen naar een andere ruit zouden omkijken. En dan zou het aanbod mogelijk ook een stuk kleiner zijn.

En zoals uit de diverse verhalen blijkt is het heel persoonlijk. De een ervaart het wel de ander niet. We hebben al vaker getracht verbanden te leggen met bijvoorbeeld type helm of andere zaken, maar daar is nog weing uitgekomen. Er was op een Frans forum ook eens zo'n onderzoek gestart. Ik heb daar nooit meer iets over gehoord.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Real Biker schreef:Zit iedereen elkaar niet een beetje "gek" te maken met die ruiten :?:
Uit de wind zitten en motorrijden horen volgens mij niet echt bij elkaar :shock:


Grt, Ptr
Uit de wind zitten is wel wat anders dan uit de turbulentie! Kennelijk heb jij geen last van turbulentie want dan wil jij ook anders. Als ik mijn vizier deels open zette trilde deze zo erg door de turbulentie dat hij enorm trilde en je er gewoon ook niet meer doorheen kon kijken en je na elk ritje koppijn had. Op mijn Bandit zat ik ook in de wind maar vond dat geen probleem.
Jantje

Bericht door Jantje »

ik kan enkel zeggen: sinds ik de givi ruit heb, heb ik geen hoofdpijn meer na een half uurtje rijden :!:
Fred

Bericht door Fred »

Zet uw origineel scherm gewoon op de laagste stand, geen turbulentie en een hoop geld gespaard.
Biker

Bericht door Biker »

Bij mij niet dus.................
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

fred schreef:Zet uw origineel scherm gewoon op de laagste stand, geen turbulentie en een hoop geld gespaard.
Wanneer het zo simpel was had ik er geen geld aan uitgegeven. Ik heb zoveel geëxperimenteerd dat ik voor de tapgaten van de schroefdraad bevreesd werd dat die nog goed blijven functioneren. En dan nog maar niet te spreken van de zlftappers en de 2 afdekstrips. Daarbij is uiteraard ook de laagste stand ruim uitgeprobeerd, maar dat gaf toch niet het gevoel van de nacked bike en de turbulentie werd er niet mee uitgebannen. Weliswaar wordt die minder maar het was voor mij niet de oplossing. Ik had er uiteraard ook liever een paar keer voor getankt dan er een andere ruit op te zetten. Alhoewel ik hem in de rookglasuitvoering wel een stukkie mooier vind staan bij mijn zwarte diva.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Jantje

Bericht door Jantje »

biker schreef:Bij mij niet dus.................
Bij mij ook niet ...
Vant

Bericht door Vant »

Ondertussen nog iedereen zo tevreden met zijn Givi-ruitje? Ben zelf 190 en met de standaard ruit met flip-up nog altijd veel last van turbulentie boven de 110 km/h. Motor is nu by Jacqmaer voor onderhoud. Misschien toch eens naar die Givi ruit vragen anders... Bij Rad is ze er blijkbaar ook nog voor 82€...
ZilverStrom

Bericht door ZilverStrom »

Die van mij ook bij RAD besteld inclusief de Givi valbeugels en een SW Motech hoofdstandaard.

Het scherm is gewoon super zeker helemaal met het verstelbare kloontje.
Kan zelfs 150 km/h rijden met mijn vizier helemaal open. (Schubert systeemhelm) Gewoon top. Als ik jou was zou ik zeker proberen.
Ikzelf ben 1.85m groot.

Groeten,
Richard
Vant

Bericht door Vant »

Bedankt ZilverStrom. Jij combineert dus kloontje en Givi-ruit. Ik hoor het al, het wordt weer een dure grap om zonder gedreun te kunnen brommen...
ZilverStrom

Bericht door ZilverStrom »

Hoi Vant,

Ik heb hem met het kloontje zodat ik ook het scherm schuin kan zetten.
Zo kan ik er iets beter overheen kijken.
Het Givi ruit is hoger en breder en doet zijn werk goed.
Met zonnig weer lekker de systeemhelm open en mijn zonne vizier naar beneden.
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Bericht door Gerrit »

Voor wat betreft de maximum stuuruitslag: met de spiegelverlengers van SW-Motech geen contact meer tussen stuur en GIVI ruit.

Gerrit
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door RedStrom »

Domme vraag misschien, maar om welke ruit van Givi gaat het precies?
Er staan er 2 op hun site. Die met airflow vestelbare ruit en een vaste grote ruit.
Ruit is breder volgens Zilverstrom. Hoeveel ongeveer?
Ik zoek juist iets breders. Heb nu madstad+vario, maar denk dat die niet breed genoeg is.
Past de Givi ook op een DL650 van 2006?

:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door Wullebolle »

De D260ST voor 82€ bij de RAD keten.
En ja dat past ook op een 650.

Ga er ook eerstdaags een halen bij RAD. Men standaard ruit met kloontje is toch nog niet je dat qua turbulentie.
Als ik men kop 10 cm intrek is alle turbulentie weg, en zit men helm in een soort vacuum. Een waar stiltegebied.
Voor 82€ kun je niet veel fout doen ....
Spooky Action At A Distance !
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door RedStrom »

Dat is die niet verstelbare dus. Zet je 'm op het kloontje?
Hou ons op de hoogte van je ervaringen ajb.
Ik heb nog naar die Cee Bailey ruiten gezocht.
Behalve CB is er op het Stromtrooper forum niemand echt heel overtuigend.

:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door Wullebolle »

RedStrom schreef:Dat is die niet verstelbare dus. Zet je 'm op het kloontje?
Hou ons op de hoogte van je ervaringen ajb.
...
:bye: :-)}
Idd de niet verstelbare. Want kloontje blijft erop.
Al kijk ik toch ook es naar de wel verstelbare, je weet maar nooit ..
I'll keep you informed ..
Spooky Action At A Distance !
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door Wullebolle »

Zoals beloofd, een update.

Gisteren hoger scherm van Givi (82€) gekocht: D260ST, eendelig 57cm hoog ipv 39 voor het originele
Op het kloontje gemonteerd (was wel wat buigwerk nodig, de afstand tssn de gaten links/rechts scheelden 0.5cm).
Kloontje op de hoogste stand op de kuip
Kloontje zelf in de laagste stand en helemaal rechtop.
Ziet er nog goed uit. Het is niet zoals een scooter met een grote vitrine op het stuur. Maar meer moet het ook niet zijn.

Ik rij nu vrij van turbulentie en gebulder. Er komt nog wat wind vanonder het scherm tussen spiegels en handkappen, maar dat stoort niet.
Tot aan 140/u is het perfect, daarboven (tsss) begint de wind vanonder aan men jas te trekken. Nuja, 120 is meer dan genoeg.
Rij je in turbulente wind van je voorligger, dan is het wat minder goed, maar nog steeds beter dan met de originele ruit.
Er is ook nog wat gewone zoefwind helemaal vanboven op men helm, maar niet op het vizier.
Met het kloontje helemaal in de hoogste stand, kun je zeker tot aan 120/u de figuurlijke peuk roken zonder dat ie dubbel waait.

Bijkomend voordeel: je hoort nu eindelijk es de mecaniek onder je tank werken :P
want er is nu veel minder lawaai, en daarvoor alleen al is het de moeite.

Zo, goeie koop voor mij (1m87).
Nog niet helemaal perfect, maar tscheelt niet veel meer ..

:bye:
Spooky Action At A Distance !
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door RedStrom »

Gefeliciteerd Wullebolle :!:
Meer plezier op de V-Strom is altijd winst.
Ik ben op mijn 650 er ook nog niet helemaal uit. Heb kloontje + vario.
Maar heb steeds het idee dat het hoger en breder moet. En dat kan met deze Givi.
Ik hou 'm in gedachten.
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
LYNX

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door LYNX »

Ikzelf heb ook een givi-scherm op mijn strom
het zat er op tijdens de aankoop.
persoonlijk zou ik het zelf niet kopen!!!
Ik kijk immers graag boven mijn scherm ipv erdoor,met mijn 1m75 lichaamslengte kijk ik door de ruit
In het donker of bij regen verslecht het zicht drastisch(allez das mijn ervaring)
ook voor smalle berchtochten want in de kromming van de ruit (zijkanten) heb je een vervorming van het beeld
neen geef mij maar een iets kortere versie (ben nog op zoek)

http://picasaweb.google.com/lh/photo/_a ... directlink
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door Wullebolle »

^^^
Dat je niet door je ruit wil kijken kan ik inkomen.
Heb het zelf ook geprobeerd. Lijkt me niet helemaal veilig.
Ik kijk er bij normaal zitten wel netjes overheen. Ook in trage stedelijke of bergomgeving kijk ik over de rand want ik zit dan wat meer tegen de tank en rechtop (cross stijl), terwijl bij snellere snelwegritten ik wat meer relax naar achter doorgezakt zit.
Anyway ... dankzij kloontje is de stand van het scherm snel veranderd. Op een rustige weg kun je dat zelfs al rijdende.

Lynx: moet je mijn originele? Eeklo is niet zo ver van de B-Kust .. of mits netjes verpakt zal dat per postpak ook niet zoveel kosten
ps: sjieke sticker in het midden van je scherm :D
Spooky Action At A Distance !
Gebruikersavatar
V-TWim
Berichten: 164
Lid geworden op: vr 13-06-2008, 20:28
Mijn motor is een: '05 V-Strom Touring en '99 SV 650 S, double fun :)

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door V-TWim »

Gezien de verhalen hier heb ik zonet voor die van mij ook maar eentje besteld. Mocht het niet werken dan biedt ik 'm hier wel weer aan. Werkt ie wel dan komt mijn MRA vario ruit te koop. Zodra ie binnen is zal ik mijn ervaring delen.
Only dead fish go with the flow.
Johan_Be

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door Johan_Be »

zaterdag een givi scherm geplaats. Het is gewoon super, zelfs zonder kloontje.
De ruit wel niet te hoog gemonteerd, voor het zicht..., hierdoor nog een heel klein beetje turbulentie bovenkant van de helm.
Zelfs dan nog aan 150 met helmschermpje open.
Gebruikersavatar
V-TWim
Berichten: 164
Lid geworden op: vr 13-06-2008, 20:28
Mijn motor is een: '05 V-Strom Touring en '99 SV 650 S, double fun :)

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door V-TWim »

Ik heb de GD260ST nu ook geplaatst. In eerste instantie op de hoogste stand want daar stond mijn Vario ook. Dat is voor mij te hoog, ik moet door de ruit heen kijken en dat vind ik niet prettig, zeker bij regen. Nu in de laagste stand en ik heb 'm ietsje meer rechtop gezet door achter de bovenste schroeven van de mount 2 extra moeren te plaatsen. Straks onderweg naar het werk maar 's ff testen hoe dit bevalt. Het zijn wel grote schermen en ik moet zeggen dat ik de vario mooier vind om te zien. Maar als dit werkt dan blijft ie wel.

Edit: De laagste stand is het zeker niet voor mij, nu heb ik haast nog meer gebulder rond de kop dan met de vario... Morgen maar even omhoog naar middelste stand.
Only dead fish go with the flow.
Kimi40

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door Kimi40 »

Ik heb het GIVI scherm aangeschaft met het oog op de naderende herfst en winter periode. Ik heb het op de laagste stand gezet zodat ik, met mijn 1.70m, er nog kan overkijken. Tot nu toe ben ik er tevreden over, en heb ik nog geen negatieve ervaringen tijdens het rijden ondervonden, behave de looks dan, want die vind ik maar niks :|
Bij RAD besteld en na 2 dagen geleverd.
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door Wullebolle »

De looks. Khad ook eerst men twijfels ... beetje scooterachtig aquarium gedoe.
Een paar maanden later ben ik het al zo gewoon dat het origineel scherm me pieterpeuterigklein lijkt.
Er is nog niemand die opmerking heeft gemaakt over dat toch wel hoog scherm behalve madame Wullebolle om me te jennen: "'tis gelijk een jeannette vitrine".

'K heb deze week een van de prettigere kanten van een hoger givi scherm ondervonden.
In hoogste stand op het kloontje, kan er goed overheen kijken, kan ik tot pakweg 80 met vizier helemaal open rijden.
Dat op zich is niets speciaals.
Maar als je smorgensvroeg door de mist rijdt heb je geen last meer van een aan binnen&buitenkant beslaand vizier: je laat het vizier gewoon open. :worship:
En bij regen wordt je jas niet zo nat.
Spooky Action At A Distance !
Kimi40

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door Kimi40 »

Het staat er bij mij nog maar 4 dagen op, dus ben ik de "looks" nog niet gewoon hé. Ik kan mijn vizier bij alle snelheden open zetten nu, alleé tot 120km/h toch, want sneller heb ik er nog niet mee gereden. Echte deftige regen heb ik nog niet gehad, dus daar kan ik nog niks over melden.
Gebruikersavatar
Chopperbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
Woonplaats: Schagen, Noord Holland
Contacteer:

Re: givi windscherm voor dl650-dl1000 ('04-'05)

Bericht door Chopperbiker »

Tja, ik moet een aantal mensen toch gelijk geven.
Lekker uit de wind maar ja, the looks... :shock:
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
Plaats reactie