Suzuki Short Sportscreen Smoked

vervangingsruiten e.d.
Plaats reactie
TooTall

Suzuki Short Sportscreen Smoked

Bericht door TooTall »

Wegens het aanbreken van de zomer, dacht ik van het over een andere boeg te gooien. Normaal duik ik weg achter mijn Givi, waardoor ik lekker uit de wind zit. Maar bij mijn rit van vorig weekend merkte ik dat ik het toch wel warm kreeg, vooral bij traag rijden. Niet genoeg luchtstroming dus.

Bij mijn zoektoch naar een klein ruitje, kwam ik uit bij Suzuki. Voor 99€ heb je bij de dealer dit schermpje. Andere opties zijn het stock scherm afzagen, maar daar wou ik net niet aan beginnen, of het Amerikaanse schermpje (quote van de verkoper was 99.10 USD inclusief verzending. Dat valt mee, maar douane, verzendtijd, meh)

Zoals gezegt, voor 99€ krijg je het ruitje in een doos met handleiding, wat niet echt nodig is. Ik heb een Madstad (kloontje) met daarop een plaatje met een RAM mount voor een GPS, dus daarop zit het scherm. Normaal zit het iets dichter, nu staat hij iets af owv. de Madstad.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eerste indruk? Naked bike! :mrgreen: Heel raar, veel windgeluid maar totaal geen last meer van buffeting of windgeklop. Voor in de zomer, zeker een aanrader!
Blueberry

Re: Suzuki Short Sportscreen Smoked

Bericht door Blueberry »

Ziet er wel aardig uit maar duur, met het "kloontje"kan ik het scherm ook bijna plat zetten.

Misschien wel leuk om een koppeling met de verkoper te plaatsen?

Blueberry
TooTall

Re: Suzuki Short Sportscreen Smoked

Bericht door TooTall »

Bedoel je het stock scherm? Dat is toch net een stukje groter dan het Sport scherm hoor, op de laagste stand volledig plat blaasde die de lucht recht onder mijn helm in :?

De verkoper is " ttownvstrom" van op http://www.vstrom.info/Smf/index.php Contact via PM.
Shipping with the US Postal Service 7-10 day delivery is $30.10, total price including screen would be $99.10.
Dgr

Re: Suzuki Short Sportscreen Smoked

Bericht door Dgr »

Ik vind zo'n sportschermpje altijd wel goed staan. Hij is wat smaller dan het originele scherm, daardoor ziet 't neusje er vlotter uit. 8)
Plaats reactie