Kloontje via internet te koop.

vervangingsruiten e.d.
Plaats reactie
DA

Kloontje via internet te koop.

Bericht door DA »

Ik zie op dit forum meerdere topics over het "kloontje". Ook lees ik dat er moeilijk aan te komen is. Ik weet niet wat ze kosten, maar na wat surfen op het internet ben ik een site tegengekomen waar je ze gewoon kunt bestellen.
De site is: http://www.madstad.com" onclick="window.open(this.href);return false;

De kosten zijn $90,= (omgerekend ca E65,=) excl verzendkosten.

Weet niet of dit duurder of goedkoper is dan wat er op dit forum wordt aangeboden, maar zo kan ieder op een gemakkelijke manier aan zijn/haar "kloontje" komen.

Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Of zou het misschien het origineel zijn waar het kloontje van nagemaakt is ........... :roll: :wink: :P Zie dit topic.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Furiousz

Bericht door Furiousz »

ik heb een paar dagen geleden een madstad adapter besteld op die site. Is wel 3 tientjes duurder dan een kloontje,maar aangezien deze erg moeilijk verkrijgbaar zijn heb ik hier voor gekozen.
Tot nu toe verloopt alles prima. Gelijk na de betaling (via paypal) een ontvangstbevestiging gekregen,en de dag erna een mailtje van de USPS dat ze een pakketje aan mij geadresseerd in behandeling hebben. Ik denk dat ik hem volgende week wel binnen heb.
Ik hoop dat de adapter mij uit de turbulentie haalt :)
Furiousz

Bericht door Furiousz »

Vandaag het pakketje opgehaald bij het postkantoor. De postbode was zaterdag al aan de deur met het pakketje, maar toen was ik niet thuis :cry: .

De adapter zat in een stevige doos, met daarop een rekening geplakt van $35,00, ik denk i.v.m. de douane ofzo.

Eenmaal weer thuis gelijk de doos uitgepakt en de installatie handleiding gelezen. Zag er allemaal niet moeilijk uit, dus gelijk maar aan de slag gegaan.

Eerst even het oude ruitje+bracket er af geschroefd:
Afbeelding

De benodigdheden:
Afbeelding

En 15 minuten later zat de adapter er op:
Afbeelding

Vanmiddag maar eens gaan testen welke stand voor mij het beste is :D
Tips m.b.t. de stand van het ruitje, voor personen langer dan 1,96m zijn welkom 8)
PeterV

Bericht door PeterV »

Ik ben nou eigenlijk wel benieuw na 3 weken wat je ervaring is met deze adapter?
Furiousz

Bericht door Furiousz »

peterV schreef:Ik ben nou eigenlijk wel benieuw na 3 weken wat je ervaring is met deze adapter?
Na zo'n 3 weken kan ik zeggen dat ik er dik tevreden mee ben!!!!!! De adapter staat nu in de hoogste stand, en het ruitje ook. Vooral op de snelweg is dit echt perfect. Geen last meer van turbulentie o.i.d. Dus wat mij betreft is de adapter zijn geld dubbel en dwars waard 8)
Furiousz

Re: Kloontje via internet te koop.

Bericht door Furiousz »

Hier nog even een demo filmpje van de Madstad adapter:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0168zh-yWXM[/youtube]
Plaats reactie