Nieuwe ruit beschikbaar voor K04/K05 modellen

vervangingsruiten e.d.
Plaats reactie
Ferdo

Nieuwe ruit beschikbaar voor K04/K05 modellen

Bericht door Ferdo »

Via deze link is ie te zien:
http://motorcycleinfo.calsci.com/VStrom.html#Windshield" onclick="window.open(this.href);return false;

En te bestellen voor $185.

Op de Yahoo-DL650 lijst las ik dat ervan ook nog een 2 inch kortere versie gaat verschijnen.
Laatst gewijzigd door Ferdo op di 07-12-2004, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

Het scherm is volgens de beschrijving bruikbaar op alle Vstroms met verstelbaar scherm. Volgens mij moet je wel een beetje kunnen zeilen als je hier mee op pad gaat :P

Tom.
W-Strom

Bericht door W-Strom »

Whow, als je wind in de rug hebt hoef je geen gas meer te geven :wink: . Ze hebben ook nog andere accesoires als voetsteunen, valbeugels en jawel een klok 8) !!! Die servicemanual is trouwens handig om op je computer te heben staan.

Wesley
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Als je goed kijkt zie je ook dat er op de handkappen een "ruitje" geplaatst is. Zou dat het ei van columbus zijn tegen de turbulentie?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
W-Strom

Bericht door W-Strom »

Iron Horse schreef:Als je goed kijkt zie je ook dat er op de handkappen een "ruitje" geplaatst is. Zou dat het ei van columbus zijn tegen de turbulentie?
Goed opgemerkt IH, ik denk dat dat het wapen is tegen de turbulentie. Alleen hebben niet alle V-Stroms handkappen, maar het is waarschijnlijk de oplossing.

Wesley
Ferdo

Bericht door Ferdo »

Iron Horse schreef:Als je goed kijkt zie je ook dat er op de handkappen een "ruitje" geplaatst is. Zou dat het ei van columbus zijn tegen de turbulentie?
In deze thread http://autos.groups.yahoo.com/group/DL650/message/7142 kun je commentaar over het windscherm nalezen. En specifiek over die ruitjes op de handkappen las ik:
I put some polycarbonate on the hand guards, as you noted. It helps,
but it's not enough. I think I need some more on the underside of the
guards. I hate gloves, I want to get to where I can live with just my
electric grips down to 50 degrees. I have my ST1300 at that point,
maybe even 48 degrees. I'll be announcing a ST1300 windshield in about
a week.
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

ferdo schreef:
I put some polycarbonate on the hand guards, as you noted. It helps,
but it's not enough. I think I need some more on the underside of the
guards. I hate gloves, I want to get to where I can live with just my
electric grips down to 50 degrees. I have my ST1300 at that point,
maybe even 48 degrees. I'll be announcing a ST1300 windshield in about
a week.
Lijkt me vooral te gaan om iemand die zonder handschoenen maar met verwarmde grepen de winter door probeert te komen. Niet verstandig en geen relatie met turbulentie lijkt me.

Tom.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Lijkt me ook niet serieus iets tegen turbulentie te helpen. Maar ze vielen me op en ik had dat stukje nog niet gelezen. Maar soms verzint er iemand weer iets. Zo hebben we ook al iets gelezen dat het met de spiegels te maken zou (kunnen) hebben. Dus ik dacht wie weet zou dat de reden zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie