Givi scherm DL650

vervangingsruiten e.d.
Plaats reactie
Declerck

Givi scherm DL650

Bericht door Declerck »

Hoi,

wie heeft onlangs een nieuw GIVI scherm gekocht voor een DL650 K6? Wie is daar tevreden over? Het schijnt dat de nieuwe geen zwarte rand meer hebben en meer uistsparingen hebben ter hoogte van het stuur. Foto gezien op andere websites. Klopt dit?

Groeten uit Oostende België
Patrick
Declerck

Bericht door Declerck »

Hoi,

na aanvraag bij mijn dealer en GIVI in Italië hebben ze mij verzekerd dat het nieuw GIVI scherm voor de DL 650 geen zwarte rubberen rand meer heeft. Dus één besteld. Vandaag gaan halen en inderdaad geen zwarte rubberen rand meer. Ik zal het eerstdaags monteren en even uitproberen of het "hoofdje schudden" of "buffeting" door de wervelingen verminderd is.

Groeten,

Patrick
Strommax

Bericht door Strommax »

Heb net het Suzuki sportscherm gekocht en ik denk dat ik nu vol in de wind kom te zitten, maar is minder lawaaierig dan de turbulentie van het originele scherm :cry: Ik heb dit op alle mogelijke standen gezet, maar niets hielp. Bovendien is zo'n zwart sportscherm wel mooi op mijn black beauty 8) 8) 8)
Dos Nijntjes

Bericht door Dos Nijntjes »

:idea: Misschien is dit http://vstrom.nl/forum/viewtopic.php?t=1868 iets :?: :!: :?: :!:

Als je dit topic leest, zal je zien dat Rhino VStrom een kloon laat maken voor € 52,50. Het voordeel van de adapter is dat je i.pv. 3 oneindig veel standen voor je ruit kan hebt en dat de ruit te verstellen is zonder te demonteren. :P :P Als alles goed gaat zijn de eerste klonen deze week klaar en kan er getest gaan worden. Volg dus het topic (of een apart testverslag topic) op 't forum :!:
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

Hee Strommax,

ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen, heb het zelf ook overwogen,

laat effe horen hoe het gaat, ook met flinke wind op de kop!
Cor

Bericht door Cor »

Wij hebben op onze 650 K7 een grote ruit van Givi, inderdaad zonder de zwarte randen. Deze heeft uitsparingen voor de spiegels. Vind deze ruit eigenlijk mooier dan de standaardruit.... :)
Declerck

Bericht door Declerck »

Medestrommers,

mijn GIVI ruit in de laagste stand uitgeprobeerd. Ik kijk er net over. De turbulenties zijn verminderd, maar zeker niet verdwenen. Nu nog de hogere standen even uitproberen.
Ook nog niet in de regen gereden, om te zien of mijn armen minder nat worden, wat wel het geval was met het originele scherm. Dus met ongeduld wachten op regen! O:-)
Ook het naar boven gezogen worden van de motorvest tijdens het rijden is zeker nog niet verdwenen.

Belgische groeten,

Patrick
Harry

Bericht door Harry »

Toch nog aan de adapter !!
Ik heb ook zo'n grote ruit: maar van Cee Bailey. Dat helpt een stuk, maar toch zit je altijd nog met een verkeerde hoek van het scherm.

Dat had ik voordat ik de adapter kocht redelijk voor elkaar met 2 rubber afstandsbusjes ( ca 1 cm) onder de onderste bevestigingsschroeven ( wel langere schroeven halen)
Maar uiteindelijk geeft de adapter je toch veel meer vrijheid om te verstellen

succes met het experiment :lol:
Biker

Bericht door Biker »

Ik heb met mijn Givi scherm exact dezelfde ervaring. Met mijn adapter ben ik dan ook erg happy!
Plaats reactie