suzuki vario touringscherm : rubberen bandje

vervangingsruiten e.d.
Plaats reactie
dannyvu

suzuki vario touringscherm : rubberen bandje

Bericht door dannyvu »

Gisteren mijn getint suzuki vario scherm gaan afhalen en gemonteerd : MOOI op mijn grijs/zwarte strom :lol:
Zit een montagepapier bij van MRA, is dus blijkbaar exact herzelfde.
Er zit ook een rubberen bandje bij om rond de rand van het scherm te doen : kei-lelijk :evil:
Zo van dat half doorschijnend paars, past totaal niet bij de kleuren van de moto en het getinte scherm. Heeft dat afschuwelijk ding eigenlijk een reden van bestaan? Want de rand van de ruit is wat mij betreft mooi genoeg afgewerkt om er zo met rond te rijden. Morgen eens gaan uittesten, 'k ben enorm benieuwd naar het resultaat. 8)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

niet gebruiken dat randje......l e l ij k :!: .......ik rij ook zonder.....gebruik al protectie genoeg......
:roll: :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7552
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik had het er in eerste instantie afgelaten omdat ik dezelfde indruk had. Heb het er later toch opgezet en vind het eigenlijk toch nu wel mooier afgewerkt. Toegegeven smaken verschillen, maar ik kwam er ook pas achter toen ik het daadwerkelijk had geïnstalleerd. Dus mij advies; monteer het eerst om te zien hoe het werkelijk staat en kijk het even aan en haal het er dan eventueel alsnog af.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Beta2

Bericht door Beta2 »

Ik heb het er zelf ook afgelaten, is al een heel gepruts om het erop te krijgen (of ik doe iets verkeerd)
dannyvu

Bericht door dannyvu »

Ik zal er nog eens een nachtje over slapen of ik het erop zet :roll:
Vandaag de eerste keer gaan rijden met het nieuwe scherm. Ik ben 1m81 en
het is duidelijk beter onder de 100 km/uur. Daarboven vind ik het resultaat iets minder dan verwacht. De ruit zelf staat in de hoogste stand en de spoiler ook. De volgende weken ga ik nog wat verder experimenteren met de
verschillende standen. Het getint ruitje staat in ieder geval zeer mooi
op mijn strompje. 8)
Plaats reactie