onvrede over het varioscherm? melden!

vervangingsruiten e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
V-Stoom
DL650 berijder
Berichten: 413
Lid geworden op: di 25-07-2006, 10:23
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Heerenveen

onvrede over het varioscherm? melden!

Bericht door V-Stoom »

Ik heb naar aanleiding van mijn onvrede over de afwerking van mijn Suzuki Varioscherm contact gehad met Nimag (importeur Suzuki). Tot mij verbazing was er over onvrede van andere V-Stromers bij hun niets bekend. Dit kan betekenen dat er of niemand ontevreden is of dat het voor lief wordt genomen of niemand meld dit. Ik had de indruk dat ik wel serieus werd genomen en dat men graag meer reacties zou willen horen over de (on)tevredenheid over de afwerking. Suzuki maakt de schermen niet zelf maar worden gemaakt door een toeleverancier (zelfde als MRA?). Bij Nimag Heerst zeker de mening dat wij tevreden moeten zijn over onze motoren en de geleverde (losse) onderdelen, zeker daar het gaat over een van hun succes nummers. Commerciele praat of niet. Meld het als er bij meerdere van jullie onvrede is over Varioscherm (of ander onderdeel) dan kunnen ze er wat mee.

Meld het ook hier dan weten we allemaal of ik de enige ben of niet.

Even voor de duidelijkheid, het ding werkt bij mij perfect dus dat is het niet.

Groet, Allard :D .
niets is te gek, behalve op je bek.
Leipo

Bericht door Leipo »

slechte afwerking? :?
wat zou er slecht aan zijn dan?

Ben zelf zeer tevreden :)
Gebruikersavatar
V-Stoom
DL650 berijder
Berichten: 413
Lid geworden op: di 25-07-2006, 10:23
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Heerenveen

Bericht door V-Stoom »

Als je het scherm vergelijkt met het standaard scherm die voorzien is van een mooie verdikte rand vind ik het verschil erg groot. Daar komt nog bij dat het scherm niet gelijkmatig is afgewerkt, groffe randen. En dan dat lullige losse afwerkingsbiesje met zwarte klemmetjes om het e.e.a. te verdoezelen :x . Dat moet voor 149 Euro zeker beter kunnen volgens mij. (Standaard kost een scherm van Suzuki 129 euro). Maar nogmaals, het kan incidentieel zijn........ :roll:

Boris had onder "MRA-ruit" met foto's ook al eens zo iet gemeld.

Groet, Allard
niets is te gek, behalve op je bek.
Black Rhino

Bericht door Black Rhino »

V-Stoom schreef:Als je het scherm vergelijkt met het standaard scherm die voorzien is van een mooie verdikte rand vind ik het verschil erg groot. Daar komt nog bij dat het scherm niet gelijkmatig is afgewerkt, groffe randen. En dan dat lullige losse afwerkingsbiesje met zwarte klemmetjes om het e.e.a. te verdoezelen :x . Dat moet voor 149 Euro zeker beter kunnen volgens mij. (Standaard kost een scherm van Suzuki 129 euro). Maar nogmaals, het kan incidentieel zijn........ :roll:

Boris had onder "MRA-ruit" met foto's ook al eens zo iet gemeld.

Groet, Allard
Ik ben heel tevreden over mijn vario scherm op de Black Rhino. Hele nette en gelijkmatige afwerking.
Leipo

Bericht door Leipo »

Black Rhino schreef:
V-Stoom schreef:Als je het scherm vergelijkt met het standaard scherm die voorzien is van een mooie verdikte rand vind ik het verschil erg groot. Daar komt nog bij dat het scherm niet gelijkmatig is afgewerkt, groffe randen. En dan dat lullige losse afwerkingsbiesje met zwarte klemmetjes om het e.e.a. te verdoezelen :x . Dat moet voor 149 Euro zeker beter kunnen volgens mij. (Standaard kost een scherm van Suzuki 129 euro). Maar nogmaals, het kan incidentieel zijn........ :roll:

Boris had onder "MRA-ruit" met foto's ook al eens zo iet gemeld.

Groet, Allard
Ik ben heel tevreden over mijn vario scherm op de Black Rhino. Hele nette en gelijkmatige afwerking.
ik heb ook helemaal geen slecht afgewerkt scherm :?
Gebruikersavatar
V-Stoom
DL650 berijder
Berichten: 413
Lid geworden op: di 25-07-2006, 10:23
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Heerenveen

Bericht door V-Stoom »

Ok, duidelijk :!: Na het onderwerp twee weken geleden te hebben geplaatst meer dan 180 keer gelezen te zijn en twee positieve reacties te hebben gelezen kan ik wel concluderen dat mijn probleem exemplarisch is :o .

Groet, Allard.
niets is te gek, behalve op je bek.
Plaats reactie