Shorty screen

vervangingsruiten e.d.
Plaats reactie
Strommax

Shorty screen

Bericht door Strommax »

Graag jullie mening over het verkorte schermop onderstaande V-Strom :D

Afbeelding
Strommax

Bericht door Strommax »

En dit is het beest waar ie moet voor dienen :lol: :lol: :lol: 8)

Afbeelding
Jerry

Bericht door Jerry »

staat goed vind ik hoeveel korter is het ?
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Staat mooi, lijkt mij ook uitermate comfortabel zonder de turbulentie. Zelf gemaakt? Die spiegels (van de blauwe strom) zijn ook aardig, lijken wat op de spiegels van de KTM superduke?
Jantje

Bericht door Jantje »

welk schermpje is dit?
waar zijn ze te krijgen?
Strommax

Bericht door Strommax »

Hoeveel korter het is weet ik niet, want ik heb het enkel op foto, maar het is gemaakt door MP Cycle Design in San Diego. Kostprijs 170 USD + 25 USD voor verzending naar België. Vind je het niet goed, dan kan je het binnen de 90 dagen na ontvangst, terugsturen en je geld wordt teruggestort "no questions asked" 8)
Jerry

Bericht door Jerry »

Strommax schreef:Hoeveel korter het is weet ik niet, want ik heb het enkel op foto, maar het is gemaakt door MP Cycle Design in San Diego. Kostprijs 170 USD + 25 USD voor verzending naar België. Vind je het niet goed, dan kan je het binnen de 90 dagen na ontvangst, terugsturen en je geld wordt teruggestort "no questions asked" 8)

Heb je er een internet adres van ?
Ik kan het zelf niet direct vinden (google)
Strommax

Bericht door Strommax »

Jerry, ik geloof niet dat ie een website heeft. Ik ben er toevallig op gekomen via het amerikaans forum, maar je kan Paul atijd een e-mail sturen op psas@san.rr.com. De man heet dus Paul Sas :D
Strommax

Bericht door Strommax »

Toch gevonden http://www.mpcycledesign.com" onclick="window.open(this.href);return false; 8)
Jerry

Bericht door Jerry »

Strommax schreef:Toch gevonden http://www.mpcycledesign.com" onclick="window.open(this.href);return false; 8)
Strommax bedankt voor de info ik heb wel interesse maar vind het toch best wel veel geld om zomaar even over te maken naar USA zonder eerst het produkt te zien.

Ik heb hem wel gemaild of het scherm ook past op een 650 uit 2005 maar dat moet denk ik geen probleem zijn.

Heb jij hem al besteld?
Strommax

Bericht door Strommax »

Nee nog niet Jerry, want heb voorlopig nog een paar andere kosten... :cry: Ik heb reeds verschillende mails uitgewisseld met Paul en hij komt me wel als betrouwbaar over :)
Plaats reactie