Uitlaat DL 650

alles over geluid...
Plaats reactie
Dutch

Uitlaat DL 650

Bericht door Dutch »

Hi,

heeft iemand ervaring met het aanpassen van de uitlaat van de 650 op deze manier........???

Afbeelding

Wat is het resultaat v.w.b. geluid en afstelling?? Of is er een andere manier voor een beter geluid zonder verlies van power, met de originele demper.........???

Bedankt voor de info !!

T. 8)
Scottie

Bericht door Scottie »

Werkt niet op de 650. Vdad weet er volgens mij alles van.
Uiteindelijk werd het bij hem ook een Remus...
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Kijk hier maar eens.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
V-dad

Bericht door V-dad »

scottie schreef: Vdad weet er volgens mij alles van
Nou ja alles?
De Remus zit er nog steeds op. De originele ligt nog in de kelder te wachten op betere tijden.
Toch sluit ik niet uit dat die er nog eens een keer weer opkomt (zonder extra gaten!!).
De look van de Remus vind ik mooi, het lagere gewicht ook een voordeel. Een nadeel vind ik echter het vrij harde geluid als je de gasklep bij lagere toeren helemaal openzet. Als je bv flink accelererend een auto inhaalt gaat dat met behoorlijk veel lawaai gepaart. Lijkt me schrikken in het blik. Eenmaal op toeren is het geluid zeker niet te hard.
Harder gaat hij er niet mee :(
Het valt niet altijd mee om het ideaal te vinden.
Remakil

Bericht door Remakil »

Vraagje: De chromen eindkap op de DL650 demper, is die te verwijderen :?:
De bevestigingsboutjes lijken vastgelast te zijn en ik heb nog niet de kans gehad alles te bekijken... :?

Als het weg te halen is, wil ik kijken of ik er zelf een open demper van kan bouwen... 8)
Scottie

Bericht door Scottie »

Remakil schreef:Vraagje: De chromen eindkap op de DL650 demper, is die te verwijderen :?:
De bevestigingsboutjes lijken vastgelast te zijn en ik heb nog niet de kans gehad alles te bekijken... :?

Als het weg te halen is, wil ik kijken of ik er zelf een open demper van kan bouwen... 8)
Ik zou er niet aan beginnen.
Beter is het kijken naar de vervangingsdempers die er op de markt zijn.

(je gaat toch niet proberen om een reflectiedemper om te bouwen naar een absorptie, da's de complete inhoud verwijderen en aanpassen....)
V-dad

Bericht door V-dad »

Remakil schreef:Vraagje: De chromen eindkap op de DL650 demper, is die te verwijderen :?:
De bevestigingsboutjes lijken vastgelast te zijn en ik heb nog niet de kans gehad alles te bekijken... :?

Als het weg te halen is, wil ik kijken of ik er zelf een open demper van kan bouwen... 8)
Afbeelding

Meer foto's op aanvraag :)
Plaats reactie