Devil inkoop dl650 k9

alles over geluid...
Plaats reactie
Stinkname

Devil inkoop dl650 k9

Bericht door Stinkname »

Hallo allemaal!

Ik heb hollandmotorsports.nl een mailtje gestuurt voor een devil voor de DL650 K9.
En ik moet ook voor een vriend van mij voor een fazer dempers bestellen. Nu krijgen we daar een leuke korting met 2 uitlaten...
Heeft er nog iemand zin om ook mee te doen?

Het gaat om de Inox variant van devil met e-keur voor de DL650 k7+

Afbeelding

Hij kost bij hun 599,00. Maar! We krijgen 25% korting. Dus dan word het toch heel stukje aantrekkelijker!

599 - 25%( 149,75) = 449,25

Ik post het in dit topic omdat er geen aantallen persee nodig zijn want deze korting krijgen we bij 2dempers. En ik en die vriend willen er al 1.
We gaan ze uiterlijk 26 November 2009 bestellen. Dus ik denk als er nog iemand is die dat ook wil let me know :D
Wils

Re: Devil inkoop dl650 k9

Bericht door Wils »

Afbeelding... zal ik toch eerst het geluid willen horen....
Ik Heb een mailtje gekregen van de firma Superpole uit Kaatsheuvel.... en daar is het ook geen probleem om een demper te vinden voor de K9 .. de duurste uitvoering zou dan +/- 425 euries zijn... de goedkoopste 350 afhankelijk van het gekozen materiaal...
Wordt terplaatse gemaakt, duurt 2 uurtjes... vind je het geluid niet OK. dan hoef je hem niet te kopen... :-)}
Ik moet alleen eerst nog m'n nieuwe strom hebben.... :?
Stinkname

Re: Devil inkoop dl650 k9

Bericht door Stinkname »

Wils schreef:Afbeelding... zal ik toch eerst het geluid willen horen....
Ik Heb een mailtje gekregen van de firma Superpole uit Kaatsheuvel.... en daar is het ook geen probleem om een demper te vinden voor de K9 .. de duurste uitvoering zou dan +/- 425 euries zijn... de goedkoopste 350 afhankelijk van het gekozen materiaal...
Wordt terplaatse gemaakt, duurt 2 uurtjes... vind je het geluid niet OK. dan hoef je hem niet te kopen... :-)}
Ik moet alleen eerst nog m'n nieuwe strom hebben.... :?
Ik kan je nog geen devil laten horen helaas :cry: Ook ik heb me dl nog niet :schater:

Maar hebben die van superpole dan ook een E keur? Anders zou ik dat ook nog wel een optie vinden :schater:
Erik Hofstee

Re: Devil inkoop dl650 k9

Bericht door Erik Hofstee »

hier een filmpje op you-tube
groeten
Erik
Wils

Re: Devil inkoop dl650 k9

Bericht door Wils »

Tja..... da's wel een heftig geluidje zeg....Afbeelding
Moet nog wel een stuk rubber onder om de middenbok op te vangen.....
Maar ziet er niet slecht uit...
Is het ook makkelijk om bij die uitlaat een DB-killer te plaatsen..?
:-)}
SWR

Re: Devil inkoop dl650 k9

Bericht door SWR »

Waarom zou je een DB-killer willen :D
Stinkname

Re: Devil inkoop dl650 k9

Bericht door Stinkname »

Ik neem aan dat het net als bij me GSR gewoon 1 inbusje is om de dbkiller er uit te halen en plaatsen. Dus daar ben ik niet bang voor :wink:
Monsterman

Re: Devil inkoop dl650 k9

Bericht door Monsterman »

SWR schreef:Waarom zou je een DB-killer willen :D
Als je naar Duitsland gaat rijden is het aan te raden om een E-gekeurde uitlaat met db-killer erin te hebben.
Erik Hofstee

Re: Devil inkoop dl650 k9

Bericht door Erik Hofstee »

op de site van Devil staat EC bij de uitlaat, neem aan dat die E goedgekeurd is.
Stinkname

Re: Devil inkoop dl650 k9

Bericht door Stinkname »

Erik Hofstee schreef:op de site van Devil staat EC bij de uitlaat, neem aan dat die E goedgekeurd is.

Hij is gekeurd ja. :worship:

Zo en zo is dat voor mij een eis.... Kom beetje te vaak in buitenland.

Vandaag me DL opgehaald!
Plaats reactie