uitlaten suzuki vstrom dl 1000

alles over geluid...
Plaats reactie
spike

uitlaten suzuki vstrom dl 1000

Bericht door spike »

hoi met frank ik heb er rvs venom uitlaten onder mijn 1000 zitten
mooie afwerking,stevig geluid en betaalbaar
vorig jaar op de beurs in utrecht gekocht voor 399euro via mdi kreeg ik 100 euro beurskorting.
ps wie foto,s wilt zien dan wil ik ze wel mailen
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Of zet ze op het forum, dan kan iedereen ze zien. 8)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Al was het even stoeien met een onherkenbaar jpeg-format, hierbij het bewijs.

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Bandit

Bericht door Bandit »

Mooie stoere pijpen, en wat was het resultaat: vermogen , geluid, afstelling ?????????
8)
spike

venom uitlaten

Bericht door spike »

hoi bandit met frank het resultaat veel meer trekkracht vooral in combinatie met de nikko g pack hij trekt nu puur op het gas op het achterwiel ze zijn wel vrij luid maar je kan ze ook goedgekeurd krijgen.
ps er hoefde niks veranderd te worden aan de afstelling.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

nou ben ik wel benieuwd naar t verbruik
wat rijd je nou aan kilometers op een volle tank met deze sport uitlaten ?????
spike

verbruik

Bericht door spike »

hoi chris met frank ik reed eerst 1 op 15 nu 1 op 13 heeft denk ik ook met het rechter handje te maken als ik rustig rij dan 1 op 18.
Bandit

Re: verbruik

Bericht door Bandit »

spike schreef:hoi chris met frank ik reed eerst 1 op 15 nu 1 op 13 heeft denk ik ook met het rechter handje te maken als ik rustig rij dan 1 op 18.
Ik zal denk ik toch eens met mijn rechterhand naar de dokter moeten :D Hij is nog nooit zuiniger geweest dan 1 op 15, hoe voorzichtig ik het ook probeer 8)
Gast

Bericht door Gast »

Hoi,
Ik rijd gemiddeld 1 op 17/18 en durf van mezelf te zeggen dat ik de rechterhand meestal op de sportieve stand heb staan.
Ben van plan om Laser Duo-Tech dempers te gaan monteren.
Ik vind de mogelijkheden van sportief en legaal van deze dempers wel aantrekkelijk.

Jan Hartingsveld
spike

Bericht door spike »

hoi jan met frank bij knoppers motoren kan je de lasers voor479 euro krijgen[teminste vorig jaar]
hierbij het mail adres info@knoppersmotoren.nl
Gast

Bericht door Gast »

Frank, ik ben zelf dealer van Laser dus betaal ik niet te veel voor deze blaffers.
Bandit

Bericht door Bandit »

Janneman..........
Je maakt mij in eider geval wel erg nieuwschierig. Misschien kan er nog een (grootafname) club korting worden bedongen ????? 8)
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

Ik heb gisteren 2 lasers op mije DL1000 laten plaatsen.

De decibel-killers die er in zaten heb ik ook verwijderd. :D
Nu maakt hij ongelooflijk veel lawaai, mijn buren staan telkens buiten als ik thuiskom :?

Mijn verbruik ligt nu rond 1 op 14/14,2. Dit met een sportieve rijstijl.
Er staan nog maar 2000 km op, dus dit zal nog wel veranderen.

Wat ik merk is dat hij nu veel losser en (nog) aggresiever is. Als ik gas open geef dan is hij op zijn achterwiel weg.
Yippy

Bericht door Yippy »

Tip : Vermeld even wat je rijdt: Een 650 of 1000. Dat scheelt namelijk nogal in het verbruik als je de rest van de topics daarover leest.

Mijn 1000 rijdt gemiddeld nu 1:16,26 (gemeten gemiddelde over 15.600 km). Ik ben een neuzelaar en houd dat soort dingetjes in een xls sheetje bij.
suzuki DL rijder Ben

Hebben jullie foto's van jullie nieuwe uitlaten

Bericht door suzuki DL rijder Ben »

Hoi, Ik zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Ben en ik ben nu al 3 weken trotse eigennaar van een suzuki DL 1000 GT.
Ik heb nog niet zo veel ervaaring mee, maar wat is er allemaal voor te koop (verschillende uitlaten) en merk je het met trekkracht en geluid.
Ik had hiervoor een Yamaha yzf 1000 tunderace en daar zat een boss onder, maar dat viel tegen.
Dus voor dat ik iets koop, wil ik het eerst zeker weten.

Ik hoor het wel.

Al vast bedankt
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ten eerste welkom op het forum. Je kunt je ook in de desbetreffende rubriek "nieuwe leden stellen zich voor" nog even voorstellen.

wat betreft je vraag over de uitlaten kan ik alleen maar zeggen; de antwoorden liggen eigenlijk al voor een groot deel in de rubriek "uitlaten" zelf. Betekent dus gewoon heel veel leesvoer en daar waar je iets meer wilt wete even een vraagje stellen.

Zoek je iets speciaals probeer dan de zoekfunctie bovenin eens. En verder staat vragen vrij, of we het juiste antwoord hebben is natuurlijk maar de vraag.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
MacB

Bericht door MacB »

Ik heb ooit de orginele uitlaten "naked" op het forum gezien (foto's).
Zonder de hitteschilden (dl 1000), maar ik weet niet meer waar :?
Kan iemand mij hiermee helpen.
suzuki DL rijder Ben

foto nieuwe uitlaat dl1000

Bericht door suzuki DL rijder Ben »

Hallo Dl vrienden.

Ik ben de trotse eigenaar van een nieuwe Dl1000 en ik wil iets weten over nieuwe uitlaten. :lol:

"Goedhart motoren" waar ik hem heb gekocht weet niet veel over uitlaten die onder mijn fiets kunnen. :(
Weet iemand waar ik kan wel kan en wat de mogenlijkheden zijn.
Ik hoorde dat je er iets meer herrie van kreeg en ook dat je fiets er mooier en lekkerder van ging rijden.

Mijn vraag is: heb iemand foto's van uitlaten of geluid opnamens, zou ik ze graag eens willen zien/horen zodat ik kan besluiten welke het gaat worden.

Bedankt zo ver.

Groeten,
Ben
8)
DL1K5GT

Bericht door DL1K5GT »

Hey suzuki DL rijder Ben

Bijgevoegde URL geeft je een geluidsfragment van BOS-dempers met en zonder dB-killers. Veel plezier.

Wim

http://home.quicknet.nl/qn/prive/gw.nij ... HQ_BOZ.wmv
Makkie

Bericht door Makkie »

Hey Ben,

A.s. donderdag wordt m'n DL eindelijk voorzien van Laser Duo-Techs :D Zodra ze erop zitten zal ik verslag uitbrengen :twisted:

Op de site van Laser http://www.laser-jama.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kun je overigens ook geluidsfragmenten vinden.

Succes !

Marc
suzuki DL rijder Ben

bedankt voor je antwoord

Bericht door suzuki DL rijder Ben »

Hoi Marc,

Ik ben benieuwd hoe ze klinken en hoe ze er uit zien. :shock:

Waar laat je dat eigenlijk doen en weet je wat voor kosten er aan verbonden zitten. :?:

Moet je eigenlijk je DL ook dan opnieuw afstellen omdat er een andere uitlaat onderkomt.
Heb er niet veel verstand van maar kan me voorstellen dat je misschien een andere tegendruk krijgt vandaar. :roll:

Ik heb even op verschillende internet pagina's gezeten en heb gezien dat er heel veel uitlaatmerken zijn, maar daar in tegen weining die uitlaten verkopen voor de DL.

Nou Marc, alvast veel plezier morgen en ik hoor het wel.

Groetjes,
Ben

8)
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

Normaal gezien stellen ze je motor af wardat je de uitlaten gaat kopen.

Indien dit niet gebeurt moet je toch wel langs je dealer passeren.

De mijne heeft ook laser Duo tech !!

Bangelijk geluidje. zeker als je de decibel killers eruit haalt :lol: :lol:

http://www.sportriders-zwijndrecht.be/m ... vstrom.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Bandit

Dou tech op de DL 1000

Bericht door Bandit »

Sinds afgelopen vrijdag zitten de laser Duo tech op de flanken van mijn "diva" . Zonder dempers geeft het een zeer "lekker"brommetje durf ik wel te zeggen.
De "box"is door de dealer wel 5% rijker gezet in het lage toeren gebied.
En dat rijd weer "SSSSSUUUUUUUPPPPPPPEEEERRRRRR"
8)
Makkie

Bericht door Makkie »

Nou, sinds vrijdag is m'n DL ook voorzien van Duo-Tech's en ik vind het een hele verbetering :D De 'legal' inserts hebben er ongeveer 5 minuten in gezeten (genoeg om van de dealer naar huis te rijden) en daarna meteen eruit en de 'sport'-insert erin gezet ... en dat was nóg beter.

Maarrrrrrr ... met die sport-insert kreeg ik ook een metaalachtig fluitend bijgeluid bij het optrekken, erg irritant :x Met wat onderzoek bleek dat afkomstig te zijn van een verticaal 'verstevigings-staafje' in de inserts. Met een beetje gekloot heb ik ze eruit weten te halen en weg gefluit!

Is dat soms expres gedaan door Laser om te voorkomen dat je die sport-inserts gaat gebuiken ofzo ? Maar goed, hij doet het nu prima en het is wel weer lekker om gehoord te worden ... nu weet m'n meissie weer precies wanneer ik de wijk in kom rijden en ze het eten op kan scheppen 8)

Nu nog een keertje proberen zonder inserts ...
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

Ik heb een tijdje zonder die inserts gereden, ik kan u zeggen dat hij niet te doen is. Zolang je geen duo meeneemt zal het nog wel lukken.

trop is teveel he. 8)

Wat eigenlijk wel straf is dat is dat er bij mij geen andere inserts bijzaten.
Enkel die legal( lange met een bochtje) en die staken er reeds is.
Makkie

Bericht door Makkie »

Vandaag een tijdje rondgereden zonder inserts ... maar dat was wel een beetje :oops:

Sjeses wat een lawaai! Allerlei automobilisten die schichtig om zich heen kijken waar dat kabaal vandaan komt en de lokale schoolgaande jeugd op de fiets meteen goed wakker als je voorbij schiet. Nee, dat was een beetje teveel van het goede :shock:

Enige voordeel: wel een paar sjonnies op van die opgevoerde scooters de stuipen op het lijf gejaagd bij het langsrijden :twisted: Maar dat zal met de sport-inserts ook wel lukken ...
Plaats reactie