laser
laser
hij is beschikbaar, evenals de bos de sebring ed. Ik kan ook nog niet kiezen voor m'n 650 aangzien ik nog voorbeeld ben tegengekomen.
Bos heeft mijn voorkeur omdat ik de sound ken van de sv650. Lasers klinken altijd geweldig, dus ik twijfel nog. Als iemand een 650 met een bos demper heeft zou ik die graag willen horen!!!!
Bos heeft mijn voorkeur omdat ik de sound ken van de sv650. Lasers klinken altijd geweldig, dus ik twijfel nog. Als iemand een 650 met een bos demper heeft zou ik die graag willen horen!!!!
het voordeel van de laser is dat je niet in je uitlaat hoeft te zagen.
Hij is alléén met katalisator??
BSM heeft ook een mooi systeem
http://www.bsm-exhausts.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij is alléén met katalisator??
BSM heeft ook een mooi systeem
http://www.bsm-exhausts.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: laser
Had op mijn SV650 een laser duo-tech en dat klonk geweldig!!!paulus schreef:hij is beschikbaar, evenals de bos de sebring ed. Ik kan ook nog niet kiezen voor m'n 650 aangzien ik nog voorbeeld ben tegengekomen.
Bos heeft mijn voorkeur omdat ik de sound ken van de sv650. Lasers klinken altijd geweldig, dus ik twijfel nog.
Wel met de sportieve db-killer er in, anders was het echt te aso...
Die (niet legale) db killer heb ik wel eerst 4 cm ingekort...
Sound was echt kwijlen... dus die duo-tec komt ongetwijfeld nog onder de V-strom...
Leuke site
Geluiden 650 blok met verschillende dempers
http://www.martinenellen.nl/martin_downloads.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet
Dutchchef
_________________________________
http://www.v-strom.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
Geluiden 650 blok met verschillende dempers
http://www.martinenellen.nl/martin_downloads.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet
Dutchchef
_________________________________
http://www.v-strom.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
De mijne heeft laser uitlaten !! (DL1000)
Een pic vindt je hier :
http://www.sportriders-zwijndrecht.be/m ... vstrom.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Een pic vindt je hier :
http://www.sportriders-zwijndrecht.be/m ... vstrom.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7553
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Zo te zien "gebruik"jij ze ook zonder de killers er in.Iced_Max schreef:De mijne heeft laser uitlaten !! (DL1000)
Een pic vindt je hier :
http://www.sportriders-zwijndrecht.be/m ... vstrom.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mij bevallen ze heeeeeeel goed, de buren wat minder.
Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de catalysator? Iedere fabrikant biedt de mogelijkheid om een uitlaat met of zonder te kopen (waarbij met uiteraard duurder is).
Zijn uitlaten zonder cat. wel gekeurd voor duitsland enz.?
Moet er zonder meer afgesteld worden aan de motor ofzo?
Dank en groeten!
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de catalysator? Iedere fabrikant biedt de mogelijkheid om een uitlaat met of zonder te kopen (waarbij met uiteraard duurder is).
Zijn uitlaten zonder cat. wel gekeurd voor duitsland enz.?
Moet er zonder meer afgesteld worden aan de motor ofzo?
Dank en groeten!
Mijn Lasers zijn uitgevoerd zonder CAT, maar hebben wel het E.U keurmerk (mits de killers er in zitten)Boris schreef:Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de catalysator? Iedere fabrikant biedt de mogelijkheid om een uitlaat met of zonder te kopen (waarbij met uiteraard duurder is).
Zijn uitlaten zonder cat. wel gekeurd voor duitsland enz.?
Moet er zonder meer afgesteld worden aan de motor ofzo?
Dank en groeten!
uitlaten
beste mensen.
Ik heb nu titanium laser duotec uitlaten er op zitten.
Het geef een omwijs gaaf geluid en zonder DB killers is het nog mooier maar wel erg hard.
Ik had ze er op gezet zonder DB killer, maar ik heb er een dag mee gereden maar iedereen keek me aan.
Zelf zou denk ik zonder rijden maar dat kan ik de mensen niet aan doen.
Ze zeggen, als je met andere uitlaten rijd, rijd je motor ook fijner, maar daar heb ik nog niet echt iets van gemerkt.
Misschien komt het nog maar het geluid is super.
iets wat elke v-strom rijder moet hebben (vind ik)
Ik heb nu titanium laser duotec uitlaten er op zitten.
Het geef een omwijs gaaf geluid en zonder DB killers is het nog mooier maar wel erg hard.
Ik had ze er op gezet zonder DB killer, maar ik heb er een dag mee gereden maar iedereen keek me aan.
Zelf zou denk ik zonder rijden maar dat kan ik de mensen niet aan doen.
Ze zeggen, als je met andere uitlaten rijd, rijd je motor ook fijner, maar daar heb ik nog niet echt iets van gemerkt.
Misschien komt het nog maar het geluid is super.
iets wat elke v-strom rijder moet hebben (vind ik)
Zelf heb ik een Suzuki dl 1000 nu ook met Laser duo-Tech's en geluid is echt meer dan geweldig,is wel zo dat ik de rechte pijpjes (db killers) er terug in heb gedaan anders het geluid te aso was,er zitten ook nog iets langere gebogen db killers standaart bij,als je die erin stopt klink u motor weer orgineel.
U krijg geen spijt met Laser Duo-Tech's Zijn ook iets minder robuust kwa omvang dan de orginele uitlaten,dus kofferset zit niet in de weg.
Succes met de keuze die u maakt.
U krijg geen spijt met Laser Duo-Tech's Zijn ook iets minder robuust kwa omvang dan de orginele uitlaten,dus kofferset zit niet in de weg.
Succes met de keuze die u maakt.
Ik heb 25 sec. met de rechte dempereinde gedraaid, daarna onmiddellijk gekozen voor de meer (A) sociale uitvoering.loxos schreef:Ik heb zonet ook een laser duotech op mijn dl650 gestoken, en er zijn 2 inserts bij, een gewone (E goedgekeurd) een een sport (not for road use). Maar kan je ook zonder rijden? Welke gebruiken jullie?
Dus geniet de hele wereld van de tweecilinder roffel in vol ornaat.
Ik vind het trouwens een stuk veiliger (voor mij tenminste) de koekblikkers worden nooit meer verrast, of zij moeten de "kraaienkast" op vol vermogen hebben staan (en dan nog )
Van Roeleke de Lasers overgenomen omdat hij een KTM heeft gekocht.
Afgelopen zaterdag geplaatst en zondag met de nieuwjaarsmeeting geprobeert.
Alles is nu op zijn plek gevallen, het blaast als een verschikkelijke.
Ingredienten:
K&N filter, Nikko aanpassing voor ontsteking, afstelbeurt Hoegee, en natuurlijk de Lasers
Geen valse klappen, inhoudingen, stotteren niets meer van dat.
Ben na 3 jaar nu echt tevreden over het vermogen en zijn manier van afgifte.
Afgelopen zaterdag geplaatst en zondag met de nieuwjaarsmeeting geprobeert.
Alles is nu op zijn plek gevallen, het blaast als een verschikkelijke.
Ingredienten:
K&N filter, Nikko aanpassing voor ontsteking, afstelbeurt Hoegee, en natuurlijk de Lasers
Geen valse klappen, inhoudingen, stotteren niets meer van dat.
Ben na 3 jaar nu echt tevreden over het vermogen en zijn manier van afgifte.
Mooi geluidje he... en idd zoals ik al zei, veel soepeler motorblueberry schreef:Van Roeleke de Lasers overgenomen omdat hij een KTM heeft gekocht.
Afgelopen zaterdag geplaatst en zondag met de nieuwjaarsmeeting geprobeert.
Alles is nu op zijn plek gevallen, het blaast als een verschikkelijke.
Ingredienten:
K&N filter, Nikko aanpassing voor ontsteking, afstelbeurt Hoegee, en natuurlijk de Lasers
Geen valse klappen, inhoudingen, stotteren niets meer van dat.
Ben na 3 jaar nu echt tevreden over het vermogen en zijn manier van afgifte.
Re: laser
Misschien wat laat, maar heb hier nog wat voorbeeldjes van de Laser Duo-tech. Een foto camera kan helaas het zware geluid niet vast leggen maar je hoort en voelt het . Ik rijd regelmatig voor de lol bij ons door de maastunnel in rotterdam, ge-ni-aal !.
Ik rijd eigenlijk altijd zonder db killers . Als ik op vakantie ga dan gaan de legale er wel in .
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m6EGgA51NZs[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E_iw1GZNl2k[/youtube]
Ik rijd eigenlijk altijd zonder db killers . Als ik op vakantie ga dan gaan de legale er wel in .
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m6EGgA51NZs[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E_iw1GZNl2k[/youtube]
laser uitlaat
Hoi mederijders,
Ik heb een laser uitlaat onder de 650 van mijn partner laten plaatsen, het geluid is te gek maar ik heb het gevoel dat de machine iets aan vermogen heeft ingeleverd, men vertelde mij dat dit juist zou toenemen, dat de motor iets "vinniger" zou moeten zijn.
Heeft iemand er ervaring mee?
groet,
Jaap
Ik heb een laser uitlaat onder de 650 van mijn partner laten plaatsen, het geluid is te gek maar ik heb het gevoel dat de machine iets aan vermogen heeft ingeleverd, men vertelde mij dat dit juist zou toenemen, dat de motor iets "vinniger" zou moeten zijn.
Heeft iemand er ervaring mee?
groet,
Jaap
Re: laser uitlaat
En is hij na montage opnieuw afgesteld op de bank ?Linde schreef:Hoi mederijders,
Ik heb een laser uitlaat onder de 650 van mijn partner laten plaatsen, het geluid is te gek maar ik heb het gevoel dat de machine iets aan vermogen heeft ingeleverd, men vertelde mij dat dit juist zou toenemen, dat de motor iets "vinniger" zou moeten zijn.
Heeft iemand er ervaring mee?
groet,
Jaap
Re: laser
ziet er gelikt uit waar heb je dat laten doen en waar heb je hem van ziet er goed uitDgr schreef:Die van mij bleef voor m'n gevoel ongeveer gelijk qua vermogen. Heb er qua afstelling niets aan veranderd en rij met de DB-killer erin. Heb je wel de lambdasonde aangesloten?
foto'tje voor HD, dit is de "Inox" uitvoering:
Re: laser
vanaf 2007 is de uitlaat aan de Dl650 veranderd, de Kat is uit de demper en in de pijp ervoor geplaatst. daarna is er volgens mij niks meer veranderd. ik heb zelf een 2004 en een 2007 gehad en nu een 2008, er zit geen verschil tussen 2007 en 2008, kan aan de 2009 bij de dealert ook niks bijzonders zien wat anders zou moeten zijn.
Laser geeft ook aan de de uitlaat is vanaf 2004 tot heden. Laser heeft gewoon slim gedaan om meteen een kompleet uitlaatsysteem te ontwerpen, zo hoefden ze niet nog een keer een andere te ontwerpen voor de "opvolgers"
groeten
Erik
Laser geeft ook aan de de uitlaat is vanaf 2004 tot heden. Laser heeft gewoon slim gedaan om meteen een kompleet uitlaatsysteem te ontwerpen, zo hoefden ze niet nog een keer een andere te ontwerpen voor de "opvolgers"
groeten
Erik