laser

alles over geluid...
Plaats reactie
Crazychris

laser

Bericht door Crazychris »

laser

klik op catalogus (aan de rechterkant
daarna merk en dan het type
v strom dus[/url]
Bruno

Bericht door Bruno »

helaas staat de 659 er niet bij.....
Gast

laser

Bericht door Gast »

hij is beschikbaar, evenals de bos de sebring ed. Ik kan ook nog niet kiezen voor m'n 650 aangzien ik nog voorbeeld ben tegengekomen.
Bos heeft mijn voorkeur omdat ik de sound ken van de sv650. Lasers klinken altijd geweldig, dus ik twijfel nog. Als iemand een 650 met een bos demper heeft zou ik die graag willen horen!!!!
DL1K5GT

Bericht door DL1K5GT »

Lees Bos aluminimum voor soundfile. Let wel het betreft hier een Dl1000

Groeten Wim
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

het voordeel van de laser is dat je niet in je uitlaat hoeft te zagen.
Hij is alléén met katalisator??

BSM heeft ook een mooi systeem

http://www.bsm-exhausts.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Remakil

Re: laser

Bericht door Remakil »

paulus schreef:hij is beschikbaar, evenals de bos de sebring ed. Ik kan ook nog niet kiezen voor m'n 650 aangzien ik nog voorbeeld ben tegengekomen.
Bos heeft mijn voorkeur omdat ik de sound ken van de sv650. Lasers klinken altijd geweldig, dus ik twijfel nog.
Had op mijn SV650 een laser duo-tech en dat klonk geweldig!!!
Wel met de sportieve db-killer er in, anders was het echt te aso... :wink:
Die (niet legale) db killer heb ik wel eerst 4 cm ingekort...
Sound was echt kwijlen... dus die duo-tec komt ongetwijfeld nog onder de V-strom...
Gast

Bericht door Gast »

gaaf! Dan zit ik toch meer aan de duo-tech te denken. Als iemand een voorbeeld kent hou ik me aanbevolen......
Dutchchef

Bericht door Dutchchef »

Leuke site

Geluiden 650 blok met verschillende dempers

http://www.martinenellen.nl/martin_downloads.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Groet

Dutchchef
_________________________________
http://www.v-strom.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

De mijne heeft laser uitlaten !! (DL1000)

Een pic vindt je hier :

http://www.sportriders-zwijndrecht.be/m ... vstrom.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
suzuki DL rijder Ben

Bericht door suzuki DL rijder Ben »

Hallo mensen.
Als ik laser uitlaten koop kom ik dan niet in de problemen met mijn koffers.

Ik heb de GT uitvoering met koffers maar ik ben bang, als ik laser uitlater koop, dat ik met mijn bevestings beugels van mijn koffers komt.
Kan iemand mij vertellen of dat zo is ???????

Al vast bedankt,
Ben
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Je hebt deze vraag gisteren ook al hiergesteld. :roll:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Bandit

Bericht door Bandit »

Iced_Max schreef:De mijne heeft laser uitlaten !! (DL1000)

Een pic vindt je hier :

http://www.sportriders-zwijndrecht.be/m ... vstrom.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo te zien "gebruik"jij ze ook zonder de killers er in.
Mij bevallen ze heeeeeeel goed, de buren wat minder.

8)
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

Heb de killers er terug in gestoken. :evil:

Mijne duo en de buren vonden dat een goede zaak :lol:
Boris

Bericht door Boris »

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de catalysator? Iedere fabrikant biedt de mogelijkheid om een uitlaat met of zonder te kopen (waarbij met uiteraard duurder is).
Zijn uitlaten zonder cat. wel gekeurd voor duitsland enz.?
Moet er zonder meer afgesteld worden aan de motor ofzo?

Dank en groeten!
suzuki DL rijder Ben

Bericht door suzuki DL rijder Ben »

Wat ik gehoord heb met een uitlaat met katalisator is dat je beter zonder kan kopen, het kost toch iets vermogen.
Ook al is het niet veel, elk beetje help.
Ik ben ook een het kijken maar je heb zo veel te koop, dat ik niet meer weet welke ik moet kopen.
Ik denk het meeste aan laser.

groetjes,
Ben
Bandit

Bericht door Bandit »

Boris schreef:Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de catalysator? Iedere fabrikant biedt de mogelijkheid om een uitlaat met of zonder te kopen (waarbij met uiteraard duurder is).
Zijn uitlaten zonder cat. wel gekeurd voor duitsland enz.?
Moet er zonder meer afgesteld worden aan de motor ofzo?

Dank en groeten!
Mijn Lasers zijn uitgevoerd zonder CAT, maar hebben wel het E.U keurmerk (mits de killers er in zitten) :(

8)
suzuki DL rijder Ben

uitlaten

Bericht door suzuki DL rijder Ben »

beste mensen.

Ik heb nu titanium laser duotec uitlaten er op zitten.
Het geef een omwijs gaaf geluid en zonder DB killers is het nog mooier maar wel erg hard.
Ik had ze er op gezet zonder DB killer, maar ik heb er een dag mee gereden maar iedereen keek me aan.
Zelf zou denk ik zonder rijden maar dat kan ik de mensen niet aan doen.

Ze zeggen, als je met andere uitlaten rijd, rijd je motor ook fijner, maar daar heb ik nog niet echt iets van gemerkt.

Misschien komt het nog maar het geluid is super.

iets wat elke v-strom rijder moet hebben (vind ik)
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

Misschien iemand geinteresseerd in een setje Laser duo tech ?
Wim

Bericht door Wim »

Hallo Iced_Max

Je hebt een pb_tje

Groetjes,
Wim
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

ontvangen en beantwoord :lol:
Loxos

Bericht door Loxos »

Ik heb zonet ook een laser duotech op mijn dl650 gestoken, en er zijn 2 inserts bij, een gewone (E goedgekeurd) een een sport (not for road use). Maar kan je ook zonder rijden? Welke gebruiken jullie?
Motorlove

Bericht door Motorlove »

Zelf heb ik een Suzuki dl 1000 nu ook met Laser duo-Tech's en geluid is echt meer dan geweldig,is wel zo dat ik de rechte pijpjes (db killers) er terug in heb gedaan anders het geluid te aso was,er zitten ook nog iets langere gebogen db killers standaart bij,als je die erin stopt klink u motor weer orgineel.
U krijg geen spijt met Laser Duo-Tech's Zijn ook iets minder robuust kwa omvang dan de orginele uitlaten,dus kofferset zit niet in de weg.
Succes met de keuze die u maakt.
Bandit

Bericht door Bandit »

loxos schreef:Ik heb zonet ook een laser duotech op mijn dl650 gestoken, en er zijn 2 inserts bij, een gewone (E goedgekeurd) een een sport (not for road use). Maar kan je ook zonder rijden? Welke gebruiken jullie?
Ik heb 25 sec. met de rechte dempereinde gedraaid, daarna onmiddellijk gekozen voor de meer (A) sociale uitvoering.
Dus geniet de hele wereld van de tweecilinder roffel in vol ornaat.
Ik vind het trouwens een stuk veiliger (voor mij tenminste) de koekblikkers worden nooit meer verrast, of zij moeten de "kraaienkast" op vol vermogen hebben staan (en dan nog :lol: )

8)
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Van Roeleke de Lasers overgenomen omdat hij een KTM heeft gekocht.

Afgelopen zaterdag geplaatst en zondag met de nieuwjaarsmeeting geprobeert.

Alles is nu op zijn plek gevallen, het blaast als een verschikkelijke. :twisted:

Ingredienten:

K&N filter, Nikko aanpassing voor ontsteking, afstelbeurt Hoegee, en natuurlijk de Lasers

Geen valse klappen, inhoudingen, stotteren niets meer van dat.

Ben na 3 jaar nu echt tevreden over het vermogen en zijn manier van afgifte.
:lol:
Roeleke

Bericht door Roeleke »

blueberry schreef:Van Roeleke de Lasers overgenomen omdat hij een KTM heeft gekocht.

Afgelopen zaterdag geplaatst en zondag met de nieuwjaarsmeeting geprobeert.

Alles is nu op zijn plek gevallen, het blaast als een verschikkelijke. :twisted:

Ingredienten:

K&N filter, Nikko aanpassing voor ontsteking, afstelbeurt Hoegee, en natuurlijk de Lasers

Geen valse klappen, inhoudingen, stotteren niets meer van dat.

Ben na 3 jaar nu echt tevreden over het vermogen en zijn manier van afgifte.
:lol:
Mooi geluidje he... en idd zoals ik al zei, veel soepeler motor :D
V2fun

Re: laser

Bericht door V2fun »

Op de motorbeurs Utrecht staat Laser ook met een stand en zullen ze net als vorige jaren 10% korting geven op de Laser Duo Tech die normaal 679 euro kost :wink:
Renevw

Re: laser

Bericht door Renevw »

Misschien wat laat, maar heb hier nog wat voorbeeldjes van de Laser Duo-tech. Een foto camera kan helaas het zware geluid niet vast leggen maar je hoort en voelt het :twisted: . Ik rijd regelmatig voor de lol bij ons door de maastunnel in rotterdam, ge-ni-aal !.

Ik rijd eigenlijk altijd zonder db killers . Als ik op vakantie ga dan gaan de legale er wel in :D.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m6EGgA51NZs[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E_iw1GZNl2k[/youtube]
Linde

laser uitlaat

Bericht door Linde »

Hoi mederijders,

Ik heb een laser uitlaat onder de 650 van mijn partner laten plaatsen, het geluid is te gek maar ik heb het gevoel dat de machine iets aan vermogen heeft ingeleverd, men vertelde mij dat dit juist zou toenemen, dat de motor iets "vinniger" zou moeten zijn.
Heeft iemand er ervaring mee?


groet,

Jaap
HD bye-bye

Re: laser

Bericht door HD bye-bye »

fototje lijkt me ook wel wat :bye: :bye: :bye:
FrenkieNL

Re: laser uitlaat

Bericht door FrenkieNL »

Linde schreef:Hoi mederijders,

Ik heb een laser uitlaat onder de 650 van mijn partner laten plaatsen, het geluid is te gek maar ik heb het gevoel dat de machine iets aan vermogen heeft ingeleverd, men vertelde mij dat dit juist zou toenemen, dat de motor iets "vinniger" zou moeten zijn.
Heeft iemand er ervaring mee?


groet,

Jaap
En is hij na montage opnieuw afgesteld op de bank ? O:-)
Dgr

Re: laser

Bericht door Dgr »

Die van mij bleef voor m'n gevoel ongeveer gelijk qua vermogen. Heb er qua afstelling niets aan veranderd en rij met de DB-killer erin. Heb je wel de lambdasonde aangesloten?

foto'tje voor HD, dit is de "Inox" uitvoering:
Afbeelding
HD bye-bye

Re: laser

Bericht door HD bye-bye »

Dgr schreef:Die van mij bleef voor m'n gevoel ongeveer gelijk qua vermogen. Heb er qua afstelling niets aan veranderd en rij met de DB-killer erin. Heb je wel de lambdasonde aangesloten?

foto'tje voor HD, dit is de "Inox" uitvoering:
Afbeelding
ziet er gelikt uit waar heb je dat laten doen en waar heb je hem van ziet er goed uit :bye:
Dgr

Re: laser

Bericht door Dgr »

Heb 'm van marktplaats geplukt en zelf gemonteerd. Montage is heel eenvoudig, de pasvorm is uitstekend.
Jokapo

Re: laser

Bericht door Jokapo »

alleen geen K9 model :P

weet iemand al of daar voor een zacht prijsje al een pijpje voor te koop is??
HD bye-bye

Re: laser

Bericht door HD bye-bye »

zijn er wel via belgie :idea:
Dgr

Re: laser

Bericht door Dgr »

Wat is er dan aan de K9 veranderd, ten opzichte van de K7 en K8?
HD bye-bye

Re: laser

Bericht door HD bye-bye »

weet niet
wat maar se passen niet ik dacht iets met de cat. :bye:
Erik Hofstee

Re: laser

Bericht door Erik Hofstee »

vanaf 2007 is de uitlaat aan de Dl650 veranderd, de Kat is uit de demper en in de pijp ervoor geplaatst. daarna is er volgens mij niks meer veranderd. ik heb zelf een 2004 en een 2007 gehad en nu een 2008, er zit geen verschil tussen 2007 en 2008, kan aan de 2009 bij de dealert ook niks bijzonders zien wat anders zou moeten zijn.

Laser geeft ook aan de de uitlaat is vanaf 2004 tot heden. Laser heeft gewoon slim gedaan om meteen een kompleet uitlaatsysteem te ontwerpen, zo hoefden ze niet nog een keer een andere te ontwerpen voor de "opvolgers"

groeten
Erik
Plaats reactie