ducati uitlaten op een strom 1000

alles over geluid...
Plaats reactie
Van

ducati uitlaten op een strom 1000

Bericht door Van »

kan dat? ik werd getipt dat veel ducatisten de originele pijp omruilen voor een herriemongolie oid. kunnen die originele uitlaten op een dl1000?
V2fun

Bericht door V2fun »

Ik denk dat het de zaak is waar ze ook bougie vonkjes enz verkopen :lol:
Van

Bericht door Van »

ik begrijp je reactie op mijn vraag niet.
misschien kun jij mij uitleggen waarom jij deze reactie geeft?
Erik Hofstee

Re: ducati uitlaten op een strom 1000

Bericht door Erik Hofstee »

Van schreef:kan dat? ik werd getipt dat veel ducatisten de originele pijp omruilen voor een herriemongolie oid. kunnen die originele uitlaten op een dl1000?
afgezien dat ducaties ook een 90 graden v-twin hebben zijn ze volgens mij veel te verschillend, zodat het niet zomaar gaat passen zonder lassen en/of ander pijpwerk denk ik.

als het wél past.....dan heb je een gat in de markt gevonden denk ik :bye:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: ducati uitlaten op een strom 1000

Bericht door Iron Horse »

Een uitlaat is meer dan alleen maar een geluidsdemper, alhoewel het Ducatigeluid wel iets heel aparts is. Als het goed is wordt een uitlaat berekend op de benodigde tegendruk en dat is niet voor iedere motor hetzelfde. Hij zal er wel mee rijden maar of dat even goed is, is maar de vraag. Misschien wel beter zelfs. Er zijn methodes om de uitlaten volgens de slip-on methode op de uitlaatbocht te monteren, maar ik ken daar voor deze combinatie geen details van.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie