wil graag nieuwe bralpijpen, iemand een voorstelletje

alles over geluid...
Plaats reactie
Strommer

wil graag nieuwe bralpijpen, iemand een voorstelletje

Bericht door Strommer »

Daarnet mijn eerste ontgoocheling achter de rug : nl leovince x3. Had ze okkazie voor een prijsje kunnen op de kop tikken bij een dealer. Vorige dl 1000 eigenaar had ze 1 maand gebruikt en z'n machine terug verkocht. Ik dacht eerst dat het om leovince sbk evo II ging maar het bleek om x3's te gaan.

Na montage bleek mijn ontgoocheling zo groot dat ik ze er onmiddellijk terug afgegooid heb, terug naar de dealer en die brave man nam ze onmiddellijk terug. Er was echt praktisch geen verschil met de stockmodellen.

Nu dus op zoek naar iets anders. Misschien sbk van leovince ? Laser ? Akropovic ?
Heeft er iemand wat goede raad voor mij. Weet 1 ding zeker, ik koop niets meer voor ik het gehoord heb. Dus jongens, als jullie thuis zo'n vstrom staan hebben met 2 nieuwe bralpijpen, laat mij dan iets weten, kom ik effe horen of dit mijn ding is.nd
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Kijk maar eens even hier op het usa forum.
In het tweede bericht staat een lijstje met diverse uitlaten > dubbelklik op de link en je kan ze ook horen :roll: .
Groet, Robert |
Lexy

Bericht door Lexy »

Wat wil je?
Meer geluid?
Ik heb er superplole onder liggen.
Heel zwaar en hard
Strommax

Bericht door Strommax »

Ik heb er Laser Duotech's onder steken. Je mag altijd eens komen luisteren naar deze prachtige sound :P :lol:
Strommer

laser's

Bericht door Strommer »

Alvast bedankt strommax, als het je past kom ik dit weekend langs. Kan ik alvast eventjes genieten van die vette sound...
Strommax

Bericht door Strommax »

Geen probleem, wel eerst effe seintje geven, want de weekends zijn steeds druk bezet :lol:
Ronny

Bericht door Ronny »

Heb er Leovince SBK EVO II op zitten sinds een weekje of 2. Je mag altijd is komen luisteren ..
Strommer

bedankt ronny, kom zo snel mogelijk naar mechelen

Bericht door Strommer »

heb je de db-killer er nog inzitten ?
Ronny

Bericht door Ronny »

Ja de db-killers steken er nog in.
Karma

Bericht door Karma »

BlackstromNL schreef:Kijk maar eens even hier op het usa forum.
In het tweede bericht staat een lijstje met diverse uitlaten > dubbelklik op de link en je kan ze ook horen :roll: .
Er is er maar eentje met een mooi geluid vind ik, nl.
Remus Revolution Alu after PCIII instal (source: rhinoWERX)
Diffie

Bericht door Diffie »

Ben nu toch wel benieuwd welke uitlaatmerk het nu geworden is?
Bandit

Bericht door Bandit »

Als ik opnieuw zou moeten kiezen (en dat hoeft gelukkig niet :lol: ) zou ik zo weer gaan voor de Laser duotec. Het heeft dan ook het voordeel dat ik daarbij geen DB killers hoeft te bestellen, want ik heb nog een stel kompleet nieuwe in de schuur op de plank leggen.
Mocht het schip met duiten voor de deur afmeren, dan zouden er een stel (dat heb je met een duizend) Two Brothers daan. Gewoon onbeschoft zoals die tegen je kunnen "blaffen".


8)
Strommer

Bericht door Strommer »

Ben er eigenlijk nog altijd niet uit, heb in de week rombo's gehoord op een sv. Viel best te pruimen maar zijn niet verkrijgbaar voor dl...
tuurlijk

Bericht door tuurlijk »

He Strommer,voor als je nog op zoek bent,heb nog een paar superpole dempers in de aanbieding.

Groet arthur
Strommer

leo's

Bericht door Strommer »

heb dan toch leovince sbk beteld bij motorgoedkoop.nl (390e verz. incl), nu nog even wachten en dan...

Prijs heeft uiteindelijk de doorslag gegeven...
tuurlijk

Bericht door tuurlijk »

superpole pijpjes verkocht,blueberry,heb je een pb gestuurd...

groet Arthur
Motorlove

Bericht door Motorlove »

Heb er nu ook duotech's onder liggen met ook nog een k&n luchtfilter loopt en brult het als een kanonnetje :lol: en dan zitten de rechte eindpijpjes er al in heej open is echt VET accociaal hart 8)
Remko

Bericht door Remko »

En is er ook nog iets wat "street legal" is en een beetje donker is???



:? :? :? :? :? :?
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

deze vind ikzelf wel leuk....
http://www.devil.fr/images/com/moto/motos/1714_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

zelf heb ik met een andere uitlaat op de DL650 geen ervaring. Wel op 2 van mijn XRV750's (Africa twin). de ene had een Pro-duro van laser..de "illegale" versie....klonkt heel mooi donker, zonder echt luid te zijn. Op de andere heb ik een Sebring Twister gehad, met een DB killer die je er uit kon halen....klonk met en zonder goed en niet te hard.

alle uitlaten met een E keurmerk zijn legaal.....alleen zijn er nu allemaal merken uitlaten waar je de DB killer uit kunt halen, of zoals bij Laser je verschillende pijpjes hebt die erin kunnen....dan is het geluidsniveau meestal niet meer legaal. Als je wilt kun je het gewoon weer legaal maken door het goede pijpje er weer in te schuiven....
ZilverStrom

Bericht door ZilverStrom »

Heb zelf de Leo Vince SBK uitlaten eronder.
Via Motorgoedkoop.
Snelle levering en snel erop.
Heftig geluid, je zou je kunnen afvragen wie de goedkeuring heeft gedaan.
Goedgekeurde uitlaten met DB killer.
Zie er mooi uit en mooi donker zwaar heftig geluid.

:o)
Plaats reactie