Lage uitlaten

alles over geluid...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Lage uitlaten

Bericht door Peterzeeland »

weet iemand of er lagere uitlaten op de vstrom mogelijk zijn, of wordt dit speciaal maatwerk?

wat zou het effect zijn van een 2 in 1 maken, en dan laag als de bmw gs?
dan denk ik nl. aan een smaller kofferrek dan standaard.
overigens is dit nog theoretisch, want ik ga nog op zoek naar een KLV of vstrom.
ik vind het standaard kofferrek wel heel erg breed worden !
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Nou Peter,

Als je zoveel moet aanpassen om een motor die je nog moet gaan kopen moet gaan aanpassen, kun je beter een andere kopen.

Vanzelfsprekend hebben we het liefs dat je een Strom koopt !

Sukses
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

vind je dat veel??? ik heb ook een guzzi, en dat is al geen 13 in een dozijn motor, maar de eerste originele guzzi (oudere types) moet ik nog tegenkomen :lol:

Naast rijden op de motor vind ik sleutelen erg leuk, en het persoonlijk maken van een motor. maar goed, ieder zijn meug hoor!
verder vind ik de vstrom op dit moment de perfecte motor voor mijn wensen: 2 cilinder, waterkoeling, reismotor + tegelijk bergwegmotor, veel vering, groot comfort.
nee, je zult me er niet vanaf brengen!!!
en trouwens, het broertje van de vstrom is toch ook naaste familie ???
Gebruikersavatar
Stroom2
EX- V-Strom berijder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 28-10-2004, 19:19
Woonplaats: Lunteren

Bericht door Stroom2 »

Verlaagde uitlaten ?? Dan wordt het toch een TDM........... :idea: :wink:
Groeten Barry/Stroom2.
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

nou Barry, simpelweg wat spaghetti maken van stalen pijpen moet voor een ijzerboer niet zo moeilijk zijn als het lijkt!

Nou ben ik zelf niet dermate getalenteerd dat ik dat zelf kan doen, maar dan is het weer handig om mensen te kennen.
trouwens, ik zag nu dat de originele vstrom koffers voornamelijk heel hoog zijn maar niet breed. dus dat valt me eigenlijk wel mee. ik had eerst andere koffers gezien, hepco geloof ik.

en nee, ook jij brengt me er niet vanaf. de vstrom/KLV is beter dan de tdm want die heeft niet dat mooie suzuki blok.
ik sprak eens een man, die thuis vanalles speciaals had staan, een harley, een ducatie, een aantal specials, maar ook een TL1000. en hij zei: als je nou echt een fijne motor wilt hebben, dan moet je zo'n suzuki nemen.....
na dat proefritje op de vstrom weet ik dat nu ook!
al zal ik eerder die knaloranje KLV nemen, of een vstrom overspuiten!
MacB

Bericht door MacB »

Idd als de centen geen probleem kan je dat allemaal wl klaar krijgen :wink:
Leipo

Bericht door Leipo »

aan de onderstaande foto te zien is het wel mogelijk ;)

Afbeelding
Robbedoes

Bericht door Robbedoes »

Dat lijkt mij een demper van een auto.... :?

Of is het een orginele met een zelf gemaakt "hitteschild"?
Korsan

Bericht door Korsan »

wat zit er nou boven de uitlaat?
Leipo

Bericht door Leipo »

Korsan schreef:wat zit er nou boven de uitlaat?
een zelfgemaakt toolkit volgens mij
tis geen standaard uitlaat, wat voor een het wel is weet ik ook niet :P
Remakil

Bericht door Remakil »

Gezien de vorm van de toolkit en uitlaat, denk ik hier aan een stukje huisvlijt... :)
Geldt ook voor de zelfgemaakte valbeugels... ;)

En nee... het is niet mooi... :x
YellowStrom

Bericht door YellowStrom »

Ik vind het er ook niet uitzien!
adro

Bericht door adro »

Misschien kunnen ze bij http://www.evamotor.nl/ iets betekenen voor je.
Dit hebben ze met een GS 1200 uitgespookt.
Ook een TDM is een keer zo behandeld.

Afbeelding
Afbeelding
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Misschien zien we wel gewoon wat dingen over het hoofd:

Een SV1000 en nog een aantal wegfietsen hebben hetzelfde blok met lage pijpen.
Is misschien een fluitje om dit aan te passen?

Blueberry
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

al met al veel te veel werk en kosten, al zou je met wat buigen van de bochten en nieuwe beugels wel een end komen.
die Eva-mensen vragen dus 800 euro voor zo'n RVS bakje.....
grapjassen.

inmiddels er wel achter dat met 2 givi koffers het spannend word om tussen files door te rijden.
snel maar een givi maxia topkoffer gekocht. en nu is tie bijna af. nog een spatbordverlenger erop gezet. en deze week hyperpro en Hoegee-beurt. dan kan ik weer vooruit.
ga dan nog wel een lager en smaller alustuurtje erop zetten. en GPS ....
en valbeugels.
V-Mac

Bericht door V-Mac »

Even googelen naar DAM EXHAUSTS. Zij maken uitlaten op maat, hoog, laag, RVS, Carbon, etc oook voor de Strom :lol:
Plaats reactie