standaard uitlaat aanpassen

alles over geluid...
Plaats reactie
Lexy

standaard uitlaat aanpassen

Bericht door Lexy »

Wie heeft zijn uitlaat zijn standaard uitlaat aangepast.
Door bijvoorbeeld ,extra gaatjes te boren of helemaal het achterschild te verwijderen.
Heeft dit nog gevolgen voor de standaard afstelling van de motor?
Is het geluid hierdoor toegenomen of het is helemaal kl...
Graag jullie reaktie
http://vstrom.info/vsri-gallery/gallery/EXHAUST/drilled
http://vstrom.info/vsri-gallery/gallery ... T/DSC00247
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Zoek maar eens met de forumzoekfunctie. Er is hier niet veel gedaan. Slechts een enkeling heeft zich er aan gewaagd. Eentje ging falikant fout en werd het geluid van een rotte bromfiets of zo iets. Was n.a.v. een stukje op geloof ik een USA site waarbij je wat gaten moest boren in het achterste schot. Klonk dus kennelijk voor geen meter. De andere is beter gelukt maar heeft daarvan hier geen melding gemaakt. Het betreft daar het boren van een aantal gaatjes in het achterste schot zonder de afdekschild te verwijderen (DL650) en daarna op te vullen met staalwol. Dat klonk zeer akseptabel. Heb ik zelf ook gehoord in de praktijk. Experimenteren hiermee blijft echter eigen risico met de kans op een behoorlijke mislukking. Als er nog garantie op de bike zit en Suzuki (Nimag) komt het te weten laten ze zelfs de garantie op je motor vervallen. (stelletje ........... :evil: )
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Lexy

Bericht door Lexy »

gisteren hem opgehaald en vind hem eigenlijk prima zo.
En inderdaad , als er aasn de uitlaat gesleuteld word , weg garantie.
Dus we blijven gewoon zo door rijden.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

veel plezier met je nieuwe aanwinst lexy
Plaats reactie