Bos uitlaten onder mijn kont

alles over geluid...
Plaats reactie
ThaDude
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 29-05-2017, 10:22
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 2005 met een stel hééérlijke Bos brulpijpen
Woonplaats: België

Bos uitlaten onder mijn kont

Bericht door ThaDude »

Toen ik met de chopper + open uitlaten reed had ik telkens een "Mozes door de Rode Zee" ervaring in het verkeer. Met mijn recente naaimachines valt dat dik tegen. Nadat ik een 10 dagen geleden weer tegen de vlakte ging door een maneuver van een chauffeur die me niet had gezien en gehoord besloot ik dat het genoeg was geweest. Ik ben 3u wezen rijden naar vader en zoon Pajic met één missie: brulpijpen met een zware bas (en dempertje als ik in Duitsland moet zijn).

We zouden wat pijpen testen, maar bij de eerste test met een stel Bos uitlaten zat het er knal op. De rest hoefde ik niet meer te horen.

Op weg naar Nederland heel wat stress: het lijkt wel of chauffeurs opzettelijk motoren verhinderen voorbij te steken. Behoorlijk stressy als je gewoon bent dat ze in België iets meer opletten en hoffelijker zijn. Echter, op terugweg met mijn brulpijpen was dat een heel ander verhaal 8) Ik heb mijn Mozes gevoel terug en mis mijn chopper niet meer :D

Ik wou een filmpje posten voor en na, maar de opnames doen het geluid écht geen eer aan 8)
Deze zijn het geworden http://www.pajic.nl/product/bos-original-carbon-steel/
Dokter wou dat ik meer zou fietsen - dus kocht ik me een motorfiets 8)
Suzuki DL1000 VStrom 2005
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Bos uitlaten onder mijn kont

Bericht door Eikie »

Het ritje meer dan waard geweest
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Plaats reactie