zo wil ik het hebben

alles over geluid...
Plaats reactie
Crazychris

zo wil ik het hebben

Bericht door Crazychris »

Afbeelding

ik wil dus de hitteschild behouden

deze foto is gemaakt op 3e V-Strom tourrit 7-11-'04 (van stroompje)

wie kan me er mee verder helpen hoe die hitteschild is aangebracht
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Je hebt weer een beetje zitten ......., maar je bedoelt dus waarschijnlijk deze foto...............

Afbeelding

Wat nu precies je bedoeling is is mij in ieder geval niet duidelijk, maar daar kun je zelf hopelijk nog wat duidelijkheid in verschaffen...........
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Scottie

Bericht door Scottie »

Neem contact op met Bendet/Superpole. (Kaatsheuvel)
Volgens mij is de betreffende Vstrom daar wezen shoppen en heeft deze motor daar model gestaan.
Zij hebben deze set als het goed is dus in hun programma zitten.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

goed kijken ijzere paard
als je heel goed kijk dan zie je een sport uitlaat met de standaard hitteschild nog over de demper heen zo wil ik t ook

thenx for the tip scottie
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Had ik na het bericht van Scottie ook idd gezien. Maar je moet wel goed weten waar jij op doelt om dat ook zo te zien. Maar gelukkig wist Scottie je op weg te helpen. Nu nog de Neuronen om het te bekostigen en we zien jou de volgende keer met een aangepaste uitlaat? Moet ik wel zeggen dat ik sommige andere uitlaten dan toch wel een stukkie mooier vind. Het blijft bij de 650 toch maar een armzalig stukkie plastic. Dan zijn er wel mooiere alternatieven, zoals bijvoorbeeld de Remus die bij Scottie gemonteerd was. Alleen heb ik er (voorlopig) de poen (nog) niet voor over.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie