DL1000 dempers op 'n TL1000

alles over geluid...
Loebassie

DL1000 dempers op 'n TL1000

Bericht door Loebassie »

Goedemorgen,

nadat ik me had voorgesteld in 't topic 'nieuwe leden' en daar ook de vraag had gesteld, ben ik nog steeds op zoek naar 'n antwoord. :wink:

Situatie: ik rijdt een tl1000s met een aftermarket bochtenset (D&D) voor een betere flow van de uitlaatgassen :mrgreen:
Dit D&D is een slipon systeem (eindigt in Ø 45mm) net als origineel TL1000/DL1000. Nu is het zo dat V-strom's een soort van High-Mount hebben.. En daarmee had ik het plan bedacht om setje slipons via Ebay op te laden om op de Tl te bevestigen.

Afbeelding

Afbeelding

bovenstaand mijn situatie.. Remus titaniums; prima geluid, maar het mooie is er wel vanaf :cry: .. maar wilde eigenlijk wat anders :worship: Maar daarvoor moet/wil ik wel weten hoe lang (zie onderstaande) Linkpijp / Midpijp bij een DL1000 met aftermarket uitlaten is ? (leovince, devil, bos o.i.d.) Dus als iemand, met aftermarket dempers, dat voor mij zou willen na meten; fijn. Als je er eventueel een foto vanaf de achterkant genomen kan worden..(achterbrug, wiel ) zodat ik ongeveer weet hoe de curve van de uitlaat loopt.. :worship:

Afbeelding

alvast bedankt voor jullie medewerking.
Plaats reactie